....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Tuesday, July 17, 2007

Back in Business!!!



...ναι γύρισα....τραβάτε κανά ζόρι δηλαδής?

Θα μου πείτε τώρα..."εδώ ρε μεγάλε δεν γράφεις ούτε στο "τσίρκο"...τι τον (ξανά)ήθελες τον "ονειροπόλο πάνθηρα"?.....να σας είπω φίλοι μου...

έχω πολλά πράγματα σ'αυτό το blog που τους έχω αδυναμία.....

έτσι απλά.....μπορεί βέβαια και να ξύπνησε ο Mr Hide μέσα μου...θα δείξει!!!

8 Comments:

Blogger osela said...

εμένα ο πάνθηρας είναι το δεύτερο αγαπημένο μου ζώο.

July 17, 2007 9:17 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....ωωωωωω.....what an honour!!!
;-)))

July 18, 2007 9:12 AM  
Blogger Μαράκι said...

το πρώτο ποιο είναι osela η μαιμού?

χοχοχοχο!!!

διαβλέπω αδυναμίες εδω περα :)))))

July 18, 2007 4:55 PM  
Blogger osela said...

το πρώτο είναι ο σκορπιός μαράκι, αν και δεν έχεις άδικο για τις αδυναμίες

July 18, 2007 8:05 PM  
Blogger Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Καλημέρα,

το ήξερα εγώ ότι αν μεταμορφωνόμουν από μαϊμού σε πάνθηρ θα είχα επιτυχίες!!!

Καλά το είχε πει ο Μένιος για την Μαϊμού....

"τελεία και παύλα,
το δόντι είναι καύλα"!!!

:-))))))))))

July 19, 2007 9:33 AM  
Blogger Menios said...

Ήθελα να ήξερα ρε ασχημάντρα γιατί ασχολούντε οι γυναίκες με τα μούτρα σου...
Άλλα ποιός τις κατάλαβε ποτέ για να μου απαντήσει??
Από ζώο σε ζώο το πας.. αρχιπίθηκα.

July 19, 2007 10:16 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

...μάλλον τους ξυπνάω το ζώο μέσα τους....όπως μου ξυπνάνε κι αυτές το δικό μου!!!!
....είδες όμως αυτήν την ξετσίπωτη τη Θεσσαλονικιά?....μπήκε εδώ για να κουτσομπολέψει.....ρε ουουουουουοστ!!!!

:-)))))))))

July 19, 2007 10:24 AM  
Blogger Μαράκι said...

εγώ ασχολούμε με τα κοσμικά ποιος πήγε με ποια, τα νέα ειδύλια, γενικά μια blogoλαμπίρη.

Και δεν κάνω κουτσομπολιό κοινωνικό σχολιασμό το λένε!!!!!

Βρε osela τον σκορπιό?
Μόνο σε tattoo μου αρέσει...

July 19, 2007 10:42 AM  

Post a Comment

<< Home