....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Monday, April 02, 2007

...χμμμμμμμμ.....!!!!

......είπα και εγώ να πάρω το "έτερον ήμισυ" να πάω μια εκδρομούλα....
Μου λέει ένας φίλος...."που πας ρε συ με αυτό το αμάξι"...θα σε χωρίσει η μικρή....
"Ρε συ"...του λέω εγώ..."είναι περιπέτεια το αμάξι μου-όχι σαν αυτά τα καινούργια τα ξενέρωτα που δουλεύουν ή όχι δεν τ'ακούς".....άσε που το μωρό μου του λέω δεν με θέλει για τ'αμάξι μου....με θέλει γιατί μ'αγαπάει"!!!......
"Δεν υπάρχει τέτοιο είδος γυναίκας βρε ζώον"....μου λέει ο κολητός μου και φεύγει κουνώντας απογοητευμένος το κεφάλι του και μου δίνει ένα φιλικό χτύπημα λύπησης με την παλάμη του στον ώμο......μου λέει και φεύγωντας....."σαν νά'χεις πάρεις και κανά κιλό τελευταία....το νού σου".......δεν πρόλαβα να απαντήσω και να του πω ότι "ο χαρακτήρας έχει σημασία"!!!!

...έρχεται λοιπόν το αμόρε......αρχίζουμε τα χαδάκια κλπ.....βγάζω τη μπλούζα μου....
......και ακούω το εξής ανεβαστικό σχόλιον εμψύχωσής μου....."τρως καλά ε??"
....απαντώ ότι...."μα μωρό μου.....έφαγα τη γη να σ'αναζητάω"....αλλά μάλλον δεν έπεισα....


......γυρνώντας από την εκδρομή....σταματάμε σε κάτι χωράφια με πορτοκαλιές να κόψουμε κανένα φρέσκο πορτοκαλάκι.....γεμίζουμε μισή τσάντα και συνεχίζουμε το ταξίδι.....καθώς οδηγούσα της λέω "πω-πω τι ωραία που μυρίζουν τα πορτοκάλι"....και εκεί που νόμιζα ότι και το αμαξάκι μου και το στομαχάκι μου είχαν ξεχαστεί.....ακούω την εξής απάντηση....
..."θες να σε καθαρίσω?""


και ήρθε στο μυαλό μου η παραπάνω φωτογραφία......
......τώρα τι να εννοούσε ρε παιδιά????...λέτε να ήταν απλά η βορειοελλαδίτικη διάλεκτος....???
...κατά τα άλλα περάσαμε υπέροχα.....(στην κοσμάάάάρα μου εγώ!!!)
;-))))))))))))))

32 Comments:

Anonymous Anonymous said...

να σου καθαρίσω εννοούσε το κορίτσι βρε!!!!!

Πωπω σε λίγο θα θέλουμε λεξικό για να συννενοηθεί η βόρεια με τη νότια Ελλάδα...

April 02, 2007 2:55 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Tρομαξες πανθηρακο ε?
Δεν εχεις κι αδικο!
Για φαντασου να σου ελεγε: "Να ΣΟΥ στριμωξω?"..
Αντι για το γνωστο "Να σε στριμωξω"!!

Και ερωτω..θα σου επεφτε για δεν θα σου επεφτε???

Οποτε μια χαρα τα λενε οι Σαλονικιες εμεις εδω στας Αθηνας τα λεμε λαθος..
Και για του λογου το αληθες..να ΣΟΥ κερασω ενα καφεδακι??

;))))

April 02, 2007 3:01 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Aααα ξεχασα!!
Ωραιο τουτου!
Θα ΜΟΥ πας μια βολτα??

χεχεχεχε:)))))

April 02, 2007 3:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Να αγιάσει το στοματάκι σου φιλενάδα!!!

April 02, 2007 3:07 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Γυναικεια αλληλεγκυη αφου ;)

April 02, 2007 3:10 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

...καλά το λέω γω ότι μεγαλύτερη "μασονία" από τις γυναίκες δεν υπάρχει!!!!

@μαράκι
Καλά από εσένα ρε ντροπή της Βαλκανικής Χερσονήσου....τι να περιμένει κανείς....

@candy
εσύ όμως ρε παλιοσυμπολίτισσα???εεεε???"ουκ αισχίνεσαι?"....αλλά μάλλον σ'αρέσει η βορειοελλαδίτικη διάλεχτος γιατί είσαι από αυτές που στο λεωφορείο φωνάζουν στον οδηγό...."Οδηγέεεε...άνοιξε με από πίσω!!!"

....άντε πάω...δω χάμου...στο μανάβη τώρα να με κόψει κυμά...να με κάνω κεφτέδες!!!!
;-)))))))

April 02, 2007 3:14 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Σαν κλασσικη καπιταλα δεν παιρνω ποτε λεωφορειο.Οπως καταλαβαινεις εχω οδηγο και καθε φορα που παω για ψωνια με ..ανοιγει απο πισω για να ακουμπησω τα Αρμανι μου και τα Ντολτσε Καμπανα.

Πανθηρακο σου πω..ξερεις που πουλαν εδω στας Αθηνας κοπανιστη γιατι με μυρισε?

:))))

April 02, 2007 3:19 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

...κατάλαβα....και κάνεις τρελλά "γλέντια" στις εκπτώσεις ε???...του κολάς βαρέα ένσημα του οδηγού σου τουλάχιστον?
:-))))))))))))))))))))

Κοπανιστή πρέπει να έχει πίσω από την Βαρβάκειο....ένα δρόμο πάνω από την πλατεία Θεάτρου(έχει και μια ταβέρνα εκεί γαμάτη!!!....και με μια από τις πιο ωραίες ρεμπέτικες κομπανίες...www.klimataria.gr)
Αλλά μπορώ να ρωτήσω και σε ένα "παντοπωλείον πολυτελείας" κοντά στο σπίτι μου που έχει παραδοσιακά προϊόντα από όλη την Ελλάδα....

April 02, 2007 3:25 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Αλβανος ειναι ο οδηγος και ειπε δεν θελει ενσημα..αρκει να με βλεπει να ψωνιζω!
Ειναι φετιχιστης...κταλαβαινεις:))))

H Bαρβακειος ειναικοντα στο σπιτι μου..πως δεν το πηρα μυρωδια??
Για ρωτα αυτο το Παντοπωλειον...πολυ ΜΕ αρεσει :)))

April 02, 2007 3:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

.....τι είναι η κοπανιστή?

April 02, 2007 3:31 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

MAΡΑΚΙΙΙΙΙ??????

Δεν το περιμενα αυτο απο σενα!!!!

Κοπανιστη=Χτυπιτη=Τυροκαυτερη!!!

April 02, 2007 3:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

τυροσαλάτα αν δεν έχει πιπεριά και τυροκαυτερή αν καιει τη λέμε κοπανιστή ποτέ!!
Οπως ζαμπονομαγιονέζα=ουγγαρέζα=σικάγο(Σέρρες)
και
σαλάτα λάχανο=πικάντικη=κομπόστα(Σέρρες)
κάτι να πω οτι έμαθα 4 χρόνια εκει!!

April 02, 2007 3:42 PM  
Blogger Shades said...

Candy τον οδηγό μήπως τον λένε Σπύρο; Είναι της μόδας τώρα τελευταία στη μπλογκόσφαιρα!!!
Κορίτσια πάντως εμένα είτε μου πείτε «να ΣΟΥ στριμώξω» είτε «να ΣΕ στριμώξω» κάθομαι ευχαρίστως δεν με πειράζει!!!

April 02, 2007 3:48 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Μια φιλη μου απο Χαλκιδικη ετσι την λεει...τεσπαν:)

April 02, 2007 3:49 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Mενιο σιγα μη δεν καθοσουν!!

χεχεχεχε!!!

April 02, 2007 3:50 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

...του ΜΑΜΑΛΑΚΗ το κάγκελο έγινε εδώ μέσα....!!!!
;-)))))))

April 02, 2007 3:51 PM  
Blogger Shades said...

Μάλλον εσύ το Μένιο ονειρεύεσαι...

April 02, 2007 3:51 PM  
Blogger Shades said...

Τελικά το κάναμε το μαγαζί ροζ τσατ!!!

April 02, 2007 3:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ροζ τσατ ακουσα?
και λείπω???
Αχ βρε Σκιούλη μου πολύ με στεναχωρείτε τελευταία τα αγοράκια εδω μέσα!!

Θα σας στριμωξω και θα σας ποτίσω τσίπουρα να συνέλθετε!!

April 02, 2007 3:55 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

O Μενιος που ειναι?

April 02, 2007 3:57 PM  
Blogger Shades said...

Μάλλον Μαράκι μου εσύ φταις για όλα.. τον αφήνεις μόνο τα σαββατοκύριακα κι εκτός ότι θολώνει το μάτι του κάνει και κακές παρέες..

April 02, 2007 3:59 PM  
Blogger Menios said...

Candy είχα ραντεβού με ένα Αμερικανό καθηγητή γεννητικής να μου πάρει δείγμα να δει από τι είμαι φτιαγμένος και είμαι τόσο γλύκας..

April 02, 2007 4:02 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Xαχαχαχαχαχαχα ρε σουργελοοοοοοοοοο!!!!


χαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχα!!!

April 02, 2007 4:04 PM  
Blogger Menios said...

Ο άλλος ακόμα ξεσκατώνει άραγε;

April 02, 2007 4:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Μένιο μου το παιδί είναι στα χέρια της μητέρας του απο χθές βράδυ.

Για να σταματήσετε όλοι τις κακές παρέες θα σας μαζώξω καμια μέρα να κάνετε παρέα με μένα χαχα!!

Μέσα σε ενα τριήμερο έγω διέσχισα το μεγαλύτερο μέρος της ηπειρωτικής Ελλάδας κι εσεις μου γίνατε μαλλιά κουβάρια....έχετε αναγκη απο διακοπές...

April 02, 2007 4:27 PM  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Μένιο, η μπουμπού μας έμαθε να πηγαίνει στην τουαλέτα μόνη της!
Και να σου πω κι ένα μυστικό;
Το Σ/Κ την εκπαίδευσα να κατουράει όρθια!

April 02, 2007 4:38 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Xαχαχαχαχαχαχα!!!!!

April 02, 2007 4:50 PM  
Blogger Menios said...

Εσύ κατουράς ποτέ Ασκάρ;

April 02, 2007 4:54 PM  
Blogger *...Nantia...* said...

ναι βέβαια υπάρχει είδος γυναίκας που δεν σε θέλει για το αυτοκίνητο σου.Αυτή που σε θέλει για το αυτοκίνητο σου,το σπίτι σου,το εξοχικό σου,το jet σου....

April 04, 2007 9:11 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

.....έχεις απόλυτο δίκιο Νάντια...το έχω "γευτεί" αυτό στη ζωή....το post όμως είναι ψευδές ώς προς το συγκεκριμένο θέμα....

April 04, 2007 9:31 AM  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Οι άντρες στη Σαλονίκη φημίζονται για τα ... επίπεδα στομαχάκια τους και τα δικά μας τις ενόχλησαν...

Όσο για τ' αμάξι... τι μου θύμισες ρε φιλε...
Το παλιό που είχα ήταν... άστα να πάνε. Ούτε κασετόφωνο δεν έπαιζε!
Είχα ένα μικρό ραδιοφωνάκι, σαν εκείνα που ακούγαμε στις σκοπιές, και φορούσα το ένα ακουστικό εγώ και το άλλο η κοπέλα μου δίπλα!

April 04, 2007 10:17 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Πες τα -πες τα μεγάλε!!!

Δεν τ'αγαπάς όμως πολύ αυτά τα αυτοκίνητα???...είναι σαν να εκτιμάμε το φιλότιμό τους να μας κάνουν τη δουλειά μας κι ας μην δουλεύουν όλα τέλεια!!
:- )))))))

April 05, 2007 8:24 AM  

Post a Comment

<< Home