....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Monday, March 19, 2007

....σαν Κογιότ!!!!

Παιδιά τρέχω σαν το Κογιότ!!!!
πολύ δουλειά....
.....και δεν προλαβαίνω να σας απαντήσω στα σχόλιά σας!!!
Τα νέα μου:
- τρέχω σαν το κογιότ στη δουλειά....
- πρέπει να αρχίσω την μέθοδο "μαστυγίου και καρότου" στη δουλειά...."επιτέλους" έχω αρχίσει και γίνομαι αντιπαθητικός σε κάποιους.......ως γνωστόν αν δεν έχεις και λίγες αντιπάθειες δεν έχεις καταφέρει να αλλάξεις τίποτα στη ζωή σου(είτε επαγγελματικά....είτε προσωπικά.....είτε οικογενειακά)!!!
Συνείδηση καθαρή όμως(το πιο σημαντικό για μένα), μιας και η βασική μου δουλειά είναι να τα βάλω με την ελληνική επαγγελματική νοοτροπία που διακατέχεται από τις εξής φράσεις-"αρχές"-γάγραινες:
"ωχ αδερφέ μου"..."έλα μωρέ τώρα?"..."σιγά μην το αναλύσουμε κιόλας"...κλπ!!!!
(ναι....μάλλον δεν θα θέλατε να δουλέψετε μαζί μου)!!!! :-)))))))))
- μου είπε το φλυτζάνι η κυρά-Νίτσα......και σύμφωνα με αυτήν έχω 2 φύλακες άγγελους στην ζωή μου......που με στηρίζουν ή θα με στηρίξουν......(δεν ήταν συγκεκριμένη όμως!!!!!)
......κάτι καλό θα "πάθω" πάντως....ή προαγωγή......ή αύξηση......ή οικονομική ευημερία!!!!
Αυτά,
φιλιά πολλά!!
PS. μετά από αυτά που έγραψα για την δουλειά δεν θα παραξενευτώ αν δεν μου ξαναμιλήσει κανείς σας!!!!!!!!!!!

11 Comments:

Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Αν θυμάμαι καλά... ο κογιότ τρέχει γιατί κυνηγάει τον "μπιπ-μπιπ"!
Εσύ ποιον (ή ποια) κυνηγάς;

March 19, 2007 9:51 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

...αυτήν τη στιγμή κυνηγάω τον χρόνο.......για να πάω σπίτι μου....μιας και είμαι ακόμα στη δουλειά....γαμώ το $%^@#&*$&@....
γκρρρρρρρρρ!!!! :-(((((((

March 19, 2007 9:54 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Mπιπ μπιπ..:)

March 20, 2007 4:30 PM  
Blogger Fibi said...

Έλα να δουλέψουμε παρέα, δεν πρόκειται να παραπονεθώ :)

ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΙΠ!!!

ΥΓ:όσο για την κυρα Νίτσα, πήγε να σε ψαρέψει :)

March 20, 2007 9:19 PM  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Κάντυ, άσε... έρχεσαι δεύτερη και καταϊδρωμένη!
(κάτι ξέρει και ο Άσκαρ)

March 20, 2007 10:49 PM  
Blogger srm1033 said...

Σε πάω μια κόντρα Ραφήνα-Σχοιννιά άμα θέλεις , θα φας την σκόνη μου, έχω γίνει πρωταθλητρια στα 800 μετ εμποδίων πια.

March 20, 2007 11:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Σιγά ρε κογιότ εμεις που τρέχουμε κάθε μέρα τι να πούμε???

Δεν είσαι ο μόνος όλοι μαραθωνοδρόμοι θα γίνουμε....να λές πάλι καλά αν δεν έχεις και κανέναν στο σπίτι να σε περιμένει και να ξεροσταλιάζει.

March 21, 2007 9:44 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Καλημέρα σας,

@candy
.....δε θα σε πιάσω ρε άτιμη?....θα φτύσεις αίμα!!!!
;-)))

@fibi
....ααααα.....δε γίνεται....εσένα σε έχω για πνευματικό γκουρού....για να με χαλαρώνεις....με το πάσο σου....
;-)))

@askardamikti
...ένας ΡΟΖ ΠΑΝΘΗΡ....δεν κυνηγά ποτέ θυληκά.....απλά πέφτουν στο πέρασμά του!!!

@convinced
μέσα για την κόντρα......αν περιλαμβάνει ουζοκατάνυξη με ψαράκι στο τέλος!!!
;-)))

@maraki
...τώρα να σου πω ότι χάρηκα που διάβασα το σχόλειό σου....???
ωραία συμπαράσταση!!!!!
α να χαθείς βρε ντροπή της βορείου Ελλάδος!!!

March 21, 2007 10:11 AM  
Blogger Εύα said...

τρεχεις,τρεχεις,ξανατρεχεις,απ'το κονακι μου ομως δεν περνας!Καθαρμα,ε,καθαρμα!Κι αλλαξα και τις ταπετσαριες και προσκληση σου εκανα,εσυ τιποτα!!Τρεχει σου λεει μετα,νιανιανια!!!

March 22, 2007 9:59 AM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Aσκαρ καλε μου το μπιπ μπιπ δεν το εγραψα για να με κυνηγισει ο πανθηρ..
Το εγραψα γιατι μου ηρθε στο μυαλο.
Οσο για το "δευτερη" καθολου μα καθολου κολακευτικο δεν ηταν.
Διαφωνεις? :)
Kαι οσο για το " κατι ξερει ο Ασκαρ" που ειπες..το περναω ασχολιαστο.


Πανθηρ...χεχεχε δεν πιανομαι ευκολα:) (φοραω αθλητικα) :)))

March 22, 2007 12:57 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@εύα
ήμουν εκτός ελληνικής κυριαρχίας...

@candy
καλάάάάάάάά!!!!

March 23, 2007 8:58 AM  

Post a Comment

<< Home