....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Monday, March 05, 2007

...α ρε πατρίδα...!!!!



....καλημέρα και καλή βδομάδα!!!

Πέρασα ένα ωραίο ταξιδιάρικο ΣΚ!!!....Είχα έναν σύμμαχο βέβαια ο οποίος ήταν τα μπροστινά ηχεία του αυτοκινήτου μου......αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή!

Σάββατο πρωί ξεκινάω με μάνα, θείο και θεία να πάμε στον τόπο καταγωγής μου, στην Βυτίνα Αρκαδίας για μια δουλειά.

Αυτό το τόλμημα είχε σαν συνέπεια να ανεχτώ μάνα και θεία σε έναν κλειστό χώρο, για κάμποσες ώρες......να πω εδώ ότι μάνα και θεία μιλάνε συνεχώς τις περισσότερες φορές....τώρα πως γίνεται να έχουν μονίμως κάτι να πουν.... δεν καταλαβαίνω..... αλλά δεν προσπαθώ και πολύ να εξηγήσω τα παράδοξα της φύσης!!!!

Ευτυχώς ο θείος είναι πολύ μάγκας τύπος και τα βρίσκουμε πολύ.....οπότε έκατσε στη θέση του συνοδηγού και .....GOD BLESS FRONT SPEAKERS!!!! Σε στιγμές ομιλιτικής έπαρσης, δυνάμωνα τα ηχεία μπροστά και έκλεινα τα πίσω οπότε εγώ δεν τις άκουγα και οι κυρίες δεν παραπονιοόντουσαν για θόρυβο!! Φτάνουμε στη Βυτίνα(α ρε πατρίδα!!!!)......και αφού κάναμε τη δουλειά μας κάτσαμε στην κληματαριά για φαγητό.

Εκεί που σκεφτόμουν τι θα κάνω το βραδάκι στην Αθήνα, αρχίζουν τα "πούστικα": "εεε...ωραία δεν θα ήταν να πάμε στον Πύργο(ο μπάρμπας έχει σπίτι στον Πύργο) και να μείνουμε εκεί το βράδυ.....αλλά δεν ξέρω αν μπορεί ο οδηγός.....εεεεεεε??? τι λέέέέές?????"

....ξέρετε τώρα με ύφος θα γκρινιάζουμε όλη την ώρα αν πεις όχι!!!! Επειδή λοιπόν γούσταρα και εγώ το ταξίδι ,λέω το οκ και φεύγουμε για Πύργο.....η διαδρομή απ'τα Λαγκάδια είναι καταπληκτική ως γνωστόν αν και κουραστική για τον οδηγό!

Πήραμε φέτα, γραβιέρα και μέλι ελατοβανίλιας από την Βυτίνα και ξεκινήσαμε!!!

Η μόνη μαλακία που έκανα στο δρόμο είναι που δεν σταμάτησα στο Λιμποβίσι που είναι το χωριό του Κολοκοτρώνη και το σπίτι του φυσικά!

Ελπίζω να πάω στο τέλος του μήνα, σε ένα ταξιδάκι που θα κάνω μέχρι την Μονεμβασιά. Πιστεύω ότι κάθε Έλληνας πρέπει να πάει σ'αυτό το χωριό τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του!!!!
Περνάμε απ'τα επιβλητικά Λαγκάδια λοιπόν και μετά από κάμποση ώρα φτάνουμε Πύργο(Ναταλία δεν γινόταν να επικοινωνήσω μαζί σου-next time).
Ξεράθηκα για ύπνο.....και δεν έκανα και τίποτα ιδιαίτερο στον Πύργο μπορώ να πω.
Την επόμενη μέρα ξεκινήσαμε για Αθήνα... 740km σε ένα ΣΚ έκανε ο Ιάπωνας και επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά το πόσο ταξιδιάρικο αυτοκίνητο είναι.....
Αχ.....ανανέωση που είναι τα ταξίδια ρε παιδί μου!!!!

22 Comments:

Anonymous Anonymous said...

....κάτσε να βρώ χάρτη....που είναι αυτή η ρημάδα η Βυτίνα.....

March 05, 2007 3:09 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

.....δίπλα απ'το Κορδελιό!!!....να μου χαθείς....να μου χαθείς!!!

March 05, 2007 3:16 PM  
Blogger srm1033 said...

Μμμμ, Σκ στην εξοτική Βυτίνα με μαμά και θειά, άντε βρε και εις ανώτερα σου εύχομαι. Διακοπές με κουμπάρες γιαγιάδες, ξαδέλφες και λοιπούς συγγενείς:)

March 05, 2007 3:39 PM  
Blogger srm1033 said...

Το εξωτική με ω.

March 05, 2007 3:39 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

......%^&#@%&^$%*^#^%&#%^*&#%^>....!!!!!
;-)))

March 05, 2007 3:47 PM  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Μέχρι να βρει το Μαράκι πού είναι η Βυτίνα ... ο Λευκός Πύργος θα γίνει μαύρος...

March 05, 2007 10:29 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

...άστα-άστα....και ήδη είναι γκρι!
Καλημέρα!

March 06, 2007 9:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Χα!Τι κακοί που είστε!!!
Αν σας ρωτήσω που είναι Άγκιστρο ή ο Παλιός Παντελεήμωνας θα ξέρετε εσείς????

Ασκαρ αγάπη μου δεν το περίμενα αυτό απο σένα, να προσέχεις τις συναναστροφές σου με καθάρματα...

March 06, 2007 9:54 AM  
Blogger Ναταλία said...

Σου έκοψα την καλημέρα από σήμερα.
Δεν νομίζω να θες να ρωτήσεις το γιατί, ε;

Και φυσικά για να σε συγχωρήσω (αν σε ενδιαφέρει) θα πρέπει να ιδρώσεις πολύ. Δεν μπορείς να φανταστείς ΠΟΣΟ!!!!!

:ο(

March 06, 2007 10:16 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

......τι να κάνω βρε Ναταλία μου.....θα ιδρώσω.....αλλά δεν μπορούσα να σε δω.....όπως διάβασες το ταξίδι ήταν για δουλειά στην Βυτίνα και στον Πύργο το έπαιξα κουρασμένος για να μην αρχίσουν να με τραβάνε σε νεκροταφία για τρισάγια και σε 7ες θείες για επίσκεψη. Δεν μπορούσα να τους πω ότι είμαι κουρασμένος για επισκέψεις στα σόγια σας αλλά ξεκούραστος για να δω μια φίλη.
....είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνεις....

March 06, 2007 10:22 AM  
Blogger Ναταλία said...

Nope!
Ακόμα με την προβοσκίδα στο πάτωμα είμαι.....
Α.σ.υ.γ.χ.ώ.ρ.η.τ.ο.ς!

March 06, 2007 11:30 AM  
Blogger Εύα said...

ετσι ε;Οταν εγω ειμαι πανω,εσυ τριγυρνας στις Βυτινες...κι οταν εγω τριγυρναω στις Βυτινες,εσυ ανεβαινεις πανω!Χαχαχαχα!!
Μη μου στεναχωρεις το Ναταλακι μονο,οκ;
Και κανονισε να συναντηθουμε πανω για κανα καφε,καθαρμα,ε καθαρμα!

March 07, 2007 11:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Δεν μου λες πως την είδες?
Θα αλλάζεις ονομα στο blog και στο προφιλ σου όποτε γουστάρεις?
Μια θα σε λέμε κάθαρμα και την άλλη πάνθηρα?
Θα αλλάζουμε όλη την ώρα τα links μας?
Θα αποφασίσεις επιτέλους ποιος είσαι ή θα μας βγάλεις την πίστη????????????????????????

March 07, 2007 12:14 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@εύα
οκ, όταν θα ξαναπάς πάνω let me know!
@maraki
είμαι ένα κάθαρμα παγιδευμένο στο σώμα ενός ονειροπόλου ροζ πάνθηρα!

March 07, 2007 12:19 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Aκομα καλυτερο αυτο το ονομα..;)

March 07, 2007 2:22 PM  
Blogger Εύα said...

let you know it?Και πώς να σε ενημερωσω βρε καθαρμα και διχασμενη προσωπικοτητα;Διευθυνση σου δε βλεπω πουθενα!Για μαιηλ μι πλιζ!

March 07, 2007 2:23 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@candy
να και μια καλή κουβέντα....νά'σαι καλά βρε καντυ, φιλιά

@Μαρακι
τ'ακούς εσύ????ντροπή της Μακεδονίας!!!...καλύτερο αυτό το όνομα....!!!...και νόμιζα ότι θα σ'αρέσει μιας κι έχει και λ μέσα....αλλά εσύ...στριμμένο άντερο είσαι!

@εύα
...ναι έχεις δίκιο βρε....το έβαλα το nmail αλλά όταν πήγα να βρω το δικό σου....ΑΦΑΝΤΟ!!! Μας εμπέζεται κυρία μου μου φαίνεται!!!...θα ξαναγίνω κάθαρμα!!!

March 07, 2007 2:37 PM  
Blogger Εύα said...

chlorophylljunkie@hotmail.com καθαρμα,ε,καθαρμα.Αντε να δουμε :p

March 07, 2007 3:59 PM  
Blogger gademissa said...

Πάλι άλλαξες όνομα? Τι θα γίνει με την πάρτη σου? Κυνηγημένος είσαι και πήγες στη Βύτινα για να κρυφτείς? Και το κορτσούδι απ τη Θεσσαλονίκη που το άφησες?

:-))


(Πάντως έχω ακούσει πως στη Βύτινα είναι πολύ ωραία)

March 07, 2007 10:47 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

...άστα-άστα γκαντεμισσούλα!!!
...περνάω κρίση προσωπικότητας πάλι....;-)))

...είναι υπέροχα στη Βυτίνα...μέσα στα έλατα είναι η περιοχή....άντε να βρω λεφτά όμως να χτίσω τώρα εκεί!
καλημερούδια μας!

March 08, 2007 8:58 AM  
Blogger Εύα said...

ψιτ,πανθηρα παυλα καθαρμα,εχουμε γυναικομαζωξη αποψε στην Καρυταινα :-)

March 08, 2007 2:24 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Καρύταινα????....ααααα....σήμερα γιορτάζεται την εξόντωσή μας εε?

March 08, 2007 2:33 PM  

Post a Comment

<< Home