....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Tuesday, February 20, 2007

....ξεκαθάρισμα.....



- γεια χαρά
- ωχ μπλέξαμε
- δεν τό'πιασα μικρέ?
- μικρέ??από που το θάρρος?
- ε καλά τώρα...."κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια"...
- μάλλον όμως τελειώνει το μπουκαλάκι γιατί αν δεν τελειώσει, θα το σπάσω εγώ...
- μπα.....μας απειλείς?
- ναι σε απειλώ.....με κούρασες...έτσι απλά....
- για πες....για πες....
- τι να πω ρε μαλάκα?....με κούρασες λέμε....δεν γίνεται να είμαι μονίμως αλλού....θα συγχρονήσω την φυσική με την πνευματική μου παρουσία....τέλος!!!
- γιατί ρε καλά δε περνάμε μέχρι τώρα?
- μάλλον εσύ περνάς καλύτερα από ότι εγώ!!!...για μένα πλέον είναι εξοντωτικό να βρίσκομαι στη δουλειά και να σκέφτομαι πολλά διαφορετικά πράγματα εκτός δουλειάς.....ή να είμαι κάπου για διασκέδαση και να σκέφτομαι την δουλειά.....σήμερα ξύπνησα 5:30 το πρωί και σκεφτόμουν το ταξίδι το ξέρεις?
- θά'φταιγε ο χαλβάς που έφαγες χθες.
- καλά......κάνε πλάκα εσύ!!! Δεν πάει άλλο έτσι.....δεν γουστάρω πλέον......οι μόνες ώρες που συγκεντρώνομαι τελευταία, είναι όταν είμαι μαζί της και λόγω της απόστασης μου παίρνει και κάμποσο χρόνο να προσαρμοστώ κάθε φορά....και φταις εσύ γι'αυτό!!!
Άϊ στο διάολο λοιπόν!!!!!!
- ξέρεις ότι δεν θα φύγω εύκολα φίλε......προσπάθησε όμως και θα δείξει.....
- οκ!!! ....αλλά δεν θα δείξει.....ΕΓΩ θα το κάνω να δείξει!!!!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Παλι καλά αφου καταφέρνεις εννίοτε να συγκεντρωθείς!!!

February 20, 2007 4:32 PM  

Post a Comment

<< Home