....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Monday, February 12, 2007

....σαν όνειρο....


....έβαζα στόχους στη ζωή από μικρός....δεν ξέρω αν έτσι γεννήθηκα....
....έτσι όμως έπρεπε να αντιμετωπίσω κάποιες καταστάσεις
για να ζήσω αξιοπρεπώς και όχι απλά να επιβιώνω....
Τώρα πλέον μου έχει γίνει τρόπος ζωής....ένας φίλος μου είπε ότι δεν έχω μάθει να διασκεδάζω την ζωή μου.....δεν πέρασα ηλικία ανεμελιάς και θά'πρεπε τώρα πια να χαλαρώσω λιγάκι.
...το προσπαθώ....ζω κάτι πολύ όμορφο κι όμως πιάνω
τον εαυτό μου να είναι αλλού πολλές φορές....μαζί της αλλά αλλού....
....να κάνει σχέδια για εκείνη.....και να ξεφεύγει από το τώρα....
....ενώ θέλω να κολλήσω στο τώρα.
Να κάνω πολλές φορές τον χρόνο να σταματήσει μαζί της!
Για μια φορά στη ζωή μου να μην κάνω όνειρα και σχέδια...
......ξέρω ότι τα κάνω ακόμα και στον ύπνο μου ούτως ή άλλως!!
Σαν να ζω μονίμως σε ένα όνειρο.....σε συνδυασμό με την απόσταση
είναι σαν όνειρο πολλές φορές.....
Ταυτόχρονα αντίθετα συναισθήματα δηλαδή....
..μια ηρεμία με την πρώτη αγκαλιά και ταυτόχρονα
μία αίσθηση ότι δεν είναι αληθινό.....μία αίσθηση ότι είμαι στην "φυσιολογική μου κατάσταση"....και μία "αντίδραση" ότι δεν μπορεί να είναι αλήθεια....όνειρο ζω.....
Διαπιστώσεις....αναλύσεις....στις οποίες δεν δίνω μεγαλύτερη σημασία από όσο πρέπει.
Παιχνίδια του ανήσυχου μυαλού μου......με μαθαίνω...
....έτσι θα είμαι πάντα.....δεν βολεύομαι στην ζωή....
...πιστεύω ότι το νιώθει....και ελπίζω να της αρέσει...
.....και ξέρει να με χαλαρώνει όταν θέλει....
Ρίσκο......με κάνει πλέον και γελάω αυτή η λέξη...
..την αναζητώ......όπως κι εκείνη!
Πάμε μωρό μου......έχουμε όλα τα απαραίτητα
συστατικά για ένα υπέροχο ταξίδι.....αβεβαιότητα....φόβο....πάθος...
.....λογική....θέληση.....πείσμα....όνειρα.....εμάς!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home