....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Thursday, January 25, 2007

....άποψις....



...ο καθένας μας έχει τελικά και μια άποψη για αυτό που έγινε με την δημοσίευση των posts.
.....κάνοντας μια blogoτσάρκα είδα ότι oι περισσότεροι διαφωνούν γιατί πλέον....ότι ήταν κάτι ανέμελο και ευχάριστο μπορεί να λάβει διαστάσεις περίεργες και ανεπιθύμητες.

....κάπου διάβασα και συγκεκριμένες κατηγορίες σε blogger για την επιλογή των δημοσιευμάτων, αλλά δεν νομίζω ότι έχει και πολύ νόημα αυτό.
"Ξίφη βγήκαν" πάντως!!!......
Υπάρχει και η δικηγορίστικη άποψη ότι αφού είναι κάτι στο internet ανήκει σε όλη την υφήλιο, είναι νόμιμο να το πάρει κάποιος και να το κάνει ότι γουστάρει,κλπ.

Σωστό.....πολύ σωστό....νομικά....και βολικό για την συγκεκριμένη εφημερίδα προφανώς.....
...οι εφημερίδες και τα κανάλια ομολογουμένως έχουν γίνει experts σε αυτού του είδους τα παιχνίδια και τις περισσότερες φορές προσπαθούν να μας επιβάλουν την άποψη αυτή κιόλας.......ξεχνώντας επιμελώς βέβαια την ανθρώπινη πλευρά έτσι?....φτάνει όμως μόνο "η νομική πλευρά" ενός θέματος? Φαίνεται ότι σε κάποιους φτάνει και σε άλλους όχι!

Εγώ, ως κάθαρμα βρωμερό βέβαια, θεωρώ ότι είναι δικαίωμά μου να έχω "κάποιου είδους εξουσία" στο blog μου....και ας μην με καλύπτει κάποιο νομικό πλαίσιο!!!...θεωρώ επίσης ότι είναι δικαίωμά μου να αφήνουν σχόλια στο blog μου όποιοι γουστάρω και γι'αυτό κατά περιόδους έχω "διώξει" με τον τρόπο μου ανεπιθύμητους. Δεν σημαίνει ότι οι άνθρωποι είναι κακοί....απλά δεν "φουμάραμε" τον ίδιο καπνό και δεν υπήρχε λόγος να ασχολούμαι και να ασχολούντε και αυτοί μαζί μου.
Στην περίπτωση όμως του gelial ή του όποιου gelial δεν ισχύει αυτό!!!...και δεν ισχύει γιατί κάποιος..... στο όνομα της ελεύθερης δημοσιογραφίας αποφάσησε έτσι!....Θα μου πείτε τώρα...."και ποιος είσαι εσύ ρε φίλε που θα μιλήσεις για την δημοσιογραφία?...τι ξέρεις εσύ δηλαδή από αυτά?"....τίποτα δεν ξέρω μάλλον....απλά ένα postάκι γράφω :-))))
....αλλά εκεί είναι το όλο ζουμί της υπόθεσης.....εκεί βλέπουμε κάθε μέρα το ότι δεν είναι δικαίωμά σου τελικά να κρατήσεις μερικά πράγματα για πάρτυ σου.....αν τα βρει κάποιος που μπορεί να τα δημοσιεύσει και να πουλήσει από αυτά......ΑΥΤΟΣ είναι που θα κρίνει τι πρέπει να γίνει!!!! Τρομερή δύναμη ομολογουμένως!!!!!

Όταν βρέθηκα σε ένα χώρο εκπαίδευσης κάποτε, έμαθα τα παρακάτω......

Business Ethics

Moral principles concerning acceptable and unacceptable behavior by business people. Executives are supposed to maintain a high sense of values and conduct honest and fair practices with the public.

.....αστείο θα μου πείτε.....αυτή η θεωρία έτσι???....

Πέρα από όλα αυτά πάντως.....ήταν μια λαμπρή ιδέα marketing!!!

.....σκεφτείτε το.......το θέμα έχει κυκλοφορήσει σε πάρα πολλούς bloggers ήδη......και οι περισσότεροι από εμάς θα πάρουμε την εφημερίδα την ερχόμενη Κυριακή, για να δούμε αν και ποιοί θα "βγουν στο κλαρί" αυτή τη φορά!....δεν είναι γαμάτο?
.....εγώ το βρίσκω εξαιρετικό......!!! :-))))))))))))))))))))))))))))))))

....οπότε ας σταματήσουμε να μιλάμε(μαζί και εγώ) για ανηθικότητα και αδιάκριτη δημοσιογραφία κλπ......you must cash in while and in any way you can....λένε κάποιοι και πιστεύω ότι όλη αυτή ιστορία είναι για την κονόμα!

....αν εγώ πουλάω κουλούρια θα κάνω ότι "νόμιμο" μπορώ για να πουλήσω.....το ίδιο θα κάνει και ο άνθρωπος που έχει επενδύσει χρόνο και χρήμα στην εφημερίδα του.
Στ'αρχίδια του αν επέμβει στη ζωή μου και μου χαλάσει το κέφι ή με ξεμπροστιάσει στους συναδέλφους του γραφείου μου......θα πουλήσει παραπάνω φύλλα?
....θα έρθει ένα βηματάκι πιο κοντά στην επιτυχία, στην αναγνώριση, σε μια καλή συνεργασία, στην βιλίτσα?....θα βρεθεί στα ίδια "οικονομικά σαλόνια" με τον Χατζηνικολάου?...αυτό τον καίει αυτόν!!!....και καλά κάνει δηλαδή.....ποιος δεν θέλει να είναι πετυχημένος στη δουλειά που έχει φάει και τρώει τα χρόνια του?
....."το παρατραβάς" θα μου πείτε τώρα....σιγά μην κάποιος πετύχει στη ζωή του γιατί δημοσίευσε ένα post σου ρε φίλε......όχι βέβαια....απλά εμένα αυτό με απασχόλησε τώρα και λέω μια γνώμη......μπορείς να διαφωνήσεις αλλά μην προσπαθείς να με πείσεις ότι επειδή ο νόμος δεν με καλύπτει.....και επειδή εσύ έχεις την δύναμη να γράψεις....δεν θα με ρωτήσεις κιόλας?......και εννοείται ότι δεν μιλάμε για σκάνδαλα πολιτικά ή οικονομικά που η αποκάλυψή τους οφελεί κάποιες φορές την κοινωνία!!!!

....οι ιδεολογίες πλέον είναι κουραφέξαλα στον κόσμο που ζούμε!!!

Οπότε ας μην είμαστε αφελής......money talks bullshit walks!!!!!!

7 Comments:

Blogger liliputaner said...

Hi! Μην το ψάχνεις γιατί άκρη δεν πρόκειται να βρεις. Εγώ σπάστικα απίστευτα γιατί ένα από τα blog- και σε βεβαιώ πως δεν είναι πολλά- που διάβαζα κλείνει..Φιλάκια ;-)

January 26, 2007 1:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Δεν είναι σπουδαίο μάρκετινγκ. 2 χιλιάδες είναι οι μπλόγκερς, οι μισοί να αγοράσουν την εφημερίδα είναι 1.000. Δεν επιβιώνει από αυτούς η εφημερίδα. Την πρώτη Κυριακή έδωσε 25.000 κομμάτια. Δεν θα επιβιώσει, να το δεις. Σε ένα μήνα θα πέσει στα 10.000 και σε κανα εφτάμηνο θα κλείσει.

January 26, 2007 10:59 PM  
Blogger Fibi said...

Καταρχήν να σου πω οτι είσαι άρρωστος, άρα δεν είμαι η μόνη :)

Σου αρέσει να σπέρνεις τον πανικό, me2

Δεν συμφωνώ με τη δημοσίευση άνευ ενημερώσεως του bloger που το έχει ανεβάσει...

και όσο για τον Gelial δεν τον φτάνει κανείς !!!

January 27, 2007 11:07 PM  
Blogger Fibi said...

Καταρχήν να σου πω οτι είσαι άρρωστος, άρα δεν είμαι η μόνη :)

Σου αρέσει να σπέρνεις τον πανικό, me2

Δεν συμφωνώ με τη δημοσίευση άνευ ενημερώσεως του bloger που το έχει ανεβάσει...

και όσο για τον Gelial δεν τον φτάνει κανείς !!!

January 27, 2007 11:07 PM  
Blogger Alma Libre said...

Σαν ιδιόρυθμο άτομο έχω πάντα την δική μου αποψη πάνω στο θέμα.Ένα κομμάτι της απαρτίζεται από τον τρόπο που πλασσάρουν αυτό που σου "κλέβουν" και πόσο συμφωνεί με το δικό σου ύφος.Επίσης το πόσο εκτεθειμένο σε αφήνουν,πάλι σε σχέση με το πόσο εσύ επέλεξες οτι θέλεις να είσαι..Ο καθένας υπακούει την ηθική που αυτός εφτιαξε για τον εαυτό του τελικά.

January 28, 2007 10:48 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

γεια σου LILI
Δεν το ψάχνω άλλο ....έχεις δίκιο!!

@σουλπίκιος
...καλώς ήρθες....
δεν έχεις κι άδικο....πήρα την εφημερίδα και "γέλασα πολύ"....να θυμίσω όμως ότι χειρότερες κωλοφυλάδες έχουν επιβιώσει.....δυστυχώς.....αααα και μην ξεχάσω είμαστε και βλάκες.."κατά την εφημερίδα"...που πιστεύουμε αυτή την άποψη....

January 30, 2007 9:28 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@fibi
...γουστάρω και ψηφίζω αρρώστια......!!!!
;-))))))))))

@pigouinaki
.....καθώς τα πιγκουινάκια ανήκουν στις συμπάθειές μου σ'αυτή τη ζωή....θα πω απλά ότι είσαι "ιδιόρυθμο άτομο"....ε μα πολύ ιδιόρυθμο....βεβαίως-βεβαίως!!!;-)))))

Kαλημέρα και καλή βδομαδούλα μιας και σήμερα ήρθα εγώ στη δουλειά....

January 30, 2007 9:37 AM  

Post a Comment

<< Home