....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Tuesday, December 19, 2006

...ντριιιιιν..ντριιιιιν......!!!!



Μάλιστα...... πάει κι αυτό.......για να δούμε τι θα ικανοποιήσω στο επόμενο!!!
Ντριιιιιιιν......ντριιιιιν!!!!
- Τι θέλει ο κωλόγερος πάλι....μας τάχει πρήξει.....κώλυμα και αυτός ο άνθρωπος ρε παιδί μου......δουλειά άλλη δεν έχει?
- Αφού αυτή είναι η δουλειά του ρε! Τι γκρινιάζεις? Όταν σε προσέλαβε δεν σου είπε να ξεχάσεις ριλαξάρισμα τα Χριστούγεννα?
- Ναι αλλά και για υπερωρίες είχε πει κάτι, αλλά α@@@δια τελικά!!.....άκου εκεί....τα elf είναι στελέχη και δεν πληρώνονται υπερωρίες.....μη του βάλω κανά στέλεχος στον κ.......
- Εεεεεεεε.......παραφέρεσαι!!!!!
- Γιατί φοβάσαι μη μας ακούσει?? ξέρεις γιατί χτυπάει το κουδούνι?....θα'χει φάει 5-6 γαλοπούλες πάλι και θέλει ένα καφάσι Σουρωτή για να χωνέψει.......και μετά θα κάτσει και θα διαβάζει γράμματα που του στέλνουν τα όρθια ζώα από τη γη, και θα χαϊδεύει τη κοιλιά του ενώ εμείς θα έχουμε αναλάβει όλα τα Logistics γαμώ την ατυχία μου γαμώ!!!
- Αμάν πια.....τι πεσσιμιστής είσαι εσύ ρε παιδί μου........!!!!...δες και την καλή πλευρά του θέματος!!!!......Φαντάζεσαι τι χαρά δίνεις στον κόσμο?.....Θά'θελες νά'σαι δηλαδή έμπορος όπλων ας πούμε?
- .....και να ζω σε ένα νησάκι κάπου στη Γαλλική Πολυνησία με 10 γκομενάρες τις οποίες θα αλλάζω όποτε γουστάρω??????....μπα "χάλια ακούγεται"!!!!
...καλύτερα είναι εδώ και να έχω αφεντικό έναν δήθεν αλτρουιστή γερο-χαβούζα, ντυμένο σαν κοκκινοσκουφίτσα, που νομίζει ότι μας αρέσει να τον ακούμε να κάνει χο-χο-χο.....τι να σου λέω τώρα ε????....ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΡΕ???ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΤΩΡΑ????
Φυσικά και θα προτιμούσα το εμπόριο όπλων!!!
- Όλα καλά όσα λες ......να τα δεχτώ μέσα στα πλαίσια της ελευθερίας του λόγου....αλλά το "δήθεν αλτρουιστής" είναι άδικο δε νομίζεις?
Ξέρεις πολλούς CEO που θα δούλευαν χωρίς να πληρώνονται???......και να ικανοποιούν όσες περισσότερες ευχές μπορούν?.....για σκέψου το.....δεν είναι ότι πουλάς μπλουζάκια, γραφική ύλη, αυτοκίνητα κλπ......ο καθένας μπορεί να ζητήσει οτιδήποτε και ο φουκαράς σκίζεται να κάνει ότι μπορεί!!!!Άλλος CEO στη θέση του, θα την έβγαζε σε ένα σαλέ στην Ελβετία....αυτός όμως εδώ!!!!!
- Καλά.......μαλακίες.....να μου τα πεις αυτά....όταν θα βρίζεις στην απογραφή την 1η Ιανουαρίου....μεγάλε!!!!....τότε να δω τι κατανόηση θά'χεις που αντί να είσαι δίπλα σε κανά τζάκι και να χουφτώνεις καμιά μελαχρινούλα με πράσινα μάτια και βυζάκια που κοιτάνε τον ουρανό, θα κάθεσαι μαζί μου να μετράς φιόγκους και πόσα μέτρα κορδέλας περιτυλίγματος μας έμεινε για να κλείσεις το SAP!.....τότε να σε δω μάγκα μου!!!!
- Αμάν πια!!!....σταμάτα τη γκρίνια!!!!
Ντριιιιιιιν......ντριιιιιν!!!!
Μα που είναι τα μαλακισμένα........πάλι κάνουν κολιές με τους τάρανδους ρε γαμώτο?????
- Έλα.....άντε να δεις τι θέλει ρε?
- Τι να δω τι θέλει....δε σου είπα?....κανά κιβώτιο σουρωτή θέλει......ή γράμματα....
- Αμάάάάν!!!!!!....γράμματα θέλει ρε. Ξεχάσαμε να του πάμε το κιβώτιο απ'την Ελλάδα....του πήγαμε πρώτα εκείνο της Μακεδονίας!
- Ρε συ αυτοί δεν είναι που τσακωνόντουσαν για το όνομα Μακεδονία κάποτε?
- Ναι αυτοί!
- Και γιατί το λες και εσύ Μακεδονία τώρα?
- Εεεεεε λάθος ...θα το λέμε F.Y.R.O.M έτσι?
- πως?????...R.Y.F.O.M.....M.Y.F.O.R......καλά γάμα το....ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ καλύτερα...έτσι το λένε πλέον και σε όλη την Ευρώπη οπότε αν στεναχωρηθούν θα φάνε κανά σουβλάκι και θα τους περάσει.......μαλάκες είναι ούτως ή άλλως.....όλο τρώγονται μεταξύ τους τα ζώα....μια σκατούλα χώρα άμα κοιτάξεις και τσακώνονται λες και έχουν να χωρίσουν την Αμερική...
- δε βαριέσαι μωρέ......έχουν ακόμα καρδιά όμως....δε βλέπεις και τα χάλια των άλλων?
- ...ναι σ'αυτό έχεις ένα δίκιο.......
- Λοιπόν είσαι να γελάσουμε?
Να ανοίξουμε το κουτί της Ελλάδας και να διαβάσουμε μερικά γράμματα?
- Μέσα.....μήπως θα το καταλάβει?

- Λοιπόόόόν....τι έχουμε εδώ? Πως την λένε αυτήν? ...convinsed!....
- Σιγά μην την λένε και John Fitzerald Kennedy την ψωνάρα ρε!!!
- Ξέρω γω ρε συνάδελφε......είναι λίγο ψωνισμένοι αυτοί εκεί κάτω....για να δούμε όμως τι θέλει?.......μπλα-μπλα-μπλα.....πολλές σάλτσες έχει βάλει αυτή εδώ.......δε λέει ξεκάθαρα τι θέλει......τι δουλειά να κάνει άραγε?
- μάγειρας ή δικηγόρος!
- .....και γιατί δηλαδή?
- ...σάλτσες δεν είπες???......ε αυτοί χρησιμοποιούν σάλτσες!
- καλά κάτσε να διαβάσουμε παρακάτω.......ααααααα......το πουλάκι μου......κοίτα να δεις η ρουφιάνα.....θέλει να γίνει συνταξιούχος!!!!!!!!....έβαλε και φωτο το παλιοθύληκο ρε συ μπας και ρίξει τον Μπιλάρα!....
- για να δω-για να δω......αϊ σιχτήρ.....ντυμένη είναι!
- είσαι πρόστυχος!!!
- ...και μ'αρέσει.....δουλειά σου εσύ!
- ....για να δούμε ένα άλλο γράμμα.......αυτό......την λένε......γκαντέμισσα!
- ...αισιόδοξον....ωραία......2 μαλάκες κάθοντε μες στο κρύο και διαβάζουν το γράμμα μιας γκαντέμισσας.........τι άλλο να ζητήσω απ'τη ζωή μου ε???
- ....σταμάτα τη γκρίνια ρε να δούμε τι λέει?........αααααα......αυτή είναι Θεσσαλονικιά......!
- φώτο έχει?
- ...γιατί?
-...να δω αν φοράνε ρούχα οι Θεσσαλονικιές στις φωτογραφίες....γιατί από τη Νότιο Ελλάδα δε θα δούμε τσοντούλα σήμερα!
- Είσαι ξεδιάντροπος ρε.....άντε φύγε από δω.....
- .....ναι να φύγω και να δεις μόνος σου καμιά γυμνή φωτογραφία ε?
- εεεεε......τι να σου πω πια....δεν έχεις ιερό και όσιο!!!!
Τέλος πάντων.....για να δούμε τι λέει.....μπλα-μπλα-μπλα......αααααα.....ρε συ δε θα το πιστέψεις....μια απ'τα ίδια.....συνταξιούχος θέλει να γίνει κι αυτή.......!!!!!
- Ρε συ μήπως να πάμε να ζήσουμε στην Ελλάδα??? Έχουν στόχους οι άνθρωποι μου φαίνεται!!!!!!!!μπουαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!
- άλλο...άλλο....αυτό τι λέει?.......Ηλίθια!!!!.....
- να σου πω?....επίτηδες το κάνεις για να μου σπάσεις τα νεύρα ε?.....από μια γκαντέμισσα μου ανοίγεις γράμμα μιας ηλίθιας?....να δεις που θα έχει βάλει κανένα σταυρόλεξο μέσα αυτή γιατί δεν θα είχε το μυαλό να γράψει γράμμα.....γυμνή φώτο έχει τουλάχιστον?????εεεεε???έχει?????δείξε μου...δείξε μου ρεεεεεεε..........φτουουουουουουουου....να χέσω!!!!!......κι αυτή με ρούχα.......!!!!!! κοίτα να δεις.....3 ωραίες γκόμενες......και οι 3 πουριτανές γαμώτο.......πάω στοίχημα ότι έχουν ψηφίσει και εκείνον τον γουρλή....πως τον έλεγαν μωρέ να δεις...."Μητσοτάκη"!!!!!....το έχουν ψηφίσει φίλε και δεν το λένε πουθενά....στοίχημα σου λέω!!!
- ....και γαμώ τους συνιρμούς σκέψης έχεις ε????...τι να σου λέω τώρα!!!!....λοιπόν τι θέλει αυτή???......ωχ είναι απ'τον Πύργο!!!!!
- καλά ρε γιατί πέταξες το γράμμα απ'τα χέρια σου??????
- ρε συ ξέρεις τι θα πει Πύργος Ηλείας???εεεεε????Ξέρεις?????....καλύτερα να τα βάλεις με τον Χίτλερ παρά με πυργιότισσα!!!!!!
- ......δαγκάνουν αυτές εεεεεεε????.....κάτι σαν τα pitboul ένα πράμα?
- ....δεν ξέρω να σου πω....αλλά ο παππούς μου μου είχε πει ότι είναι μεγάλες μαλαγάνες και επικίνδυνα θυληκά.......καλύτερα, μου έλεγε, να μπλέξεις με τον τζόγο.....βέβαια πάντα με Πυργιότισσα ήταν αυτός όμως......
- κατάλαβα μαλάκα μου.......σας έλεγε μακρυά ο παππούς....σας πέταγε κανά "κόκκαλο" και κρατούσε τον "αφρό....τα μεζεκλίκια" για πάρτυ του.....ωραίαίαίαίαίοοοοοος!!!!
- λεεεεεςςςς????....τέλος πάντων....για να δούμε τι θέλει αυτή......μπλα-μπλα-μπλα....δεν γράφει.......
- ...μάλλον δεν ξέρει γι'αυτό!Ηλίθια δεν είπες ότι τη λένε........εεε τι περιμένεις......?
- ...μην είσαι τόσο επιφανειακός ρε!!!!.....δεν καταλαβαίνεις τι συμβαίνει μ'αυτήν?...
...τόσα γράμματα έχεις διαβάσει......!!!!
- ....όχι δεν καταλαβαίνω τις ηλίθιες και χαίρομαι γι'αυτό....για πες μου εσύ?
-.....αυτή ρε......αυτό που θέλει......δεν μπορεί να το ζητήσει γιατί.....το έχει ήδη!!!!!!!...απλά την τρώει λίγο η μανούρα της πολλές φορές.....και γκρινιάζει.....
........Πυργιότισσα γαρ....ξεχνιέται.....για δες κάτω.......
- ....ωχ μια πιτσιρίκα......αμάν της την είπε ρε συ....τ'άκουσες????
- όχι...τι της είπε.....?
- ....ότι τρώει όόόόόόλοοοοοο το φαϊ της!!!!!!μπουαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.......γλύκα δεν είναι?
- ......ναι για ρώτα την ηλίθια όταν θα ξαναβγεί με γκόμενο....μετά από αυτή την "ένεση
αυτοπεποίθησης"!!!!
- τό'πες πάλι......ανάθεμά σε....πεσσιμιστή!!!....λοιπόν ξέρεις τι?...μιας και είναι λίγο κου-κου-ρουκου αυτή.....θα ζητήσουμε εμείς ευχή για πάρτυ της η οποία θα είναι να ανοίξει τα μάτια της στα όμορφα πράγματα γύρω της που όταν στεναχωριέται δεν τα βλέπει..........!!!....κι αν πέφτουμε έξω στην πρόβλεψη ας μας συγχωρέσει τι να κάνουμε........για να δούμε άλλο γράμμα......
......ωχ κι άλλη Θεσσαλονικιά.......
- ...ρε συ μήπως οι Θεσσαλονικιές είναι απ'τη Χίο???
- .....πω-πω γάτος είσαι....γιατί?
- ....επειδή λένε ότι πάνε 2-2!
- ....προσπερνάω τη μαλακία που είπες και διαβάζω.......Μαράκι τη λένε.......έχει και φώτο.....
- .....ΓΥΜΝΗ?????ΓΥΜΝΗ?????
-......όχι!
- .......ούτε λίγο μπουτάκι????...λίγο βυζάκι??????........??????τίποτα κι αυτή????????
- ......σκάσε ρε!!!!!......αυτή θα είναι συνεσταλμένη.......είναι μικρή....25 χρονών.....
-.....εγώ τα είχα με ένα 25χρονο πάντως....και με είχε βάλει κάτω η καυλ.......
-.....ΣΚΑΣΕΕΕΕΕΕ!!!!....δεν έχεις τίποτα άλλο στο μυαλό σου ρε?......κάτσε να δούμε τι θέλει......μπλα-μπλα-μπλα......θέλει λέει........όλη τη σειρά γυναικίων εσωρούχων της Triumph,της Donna Karan και γενικώς λέει ότι πιο σεξουλιάρικο και ακριβό εσώρουχο υπάρχει στην αγορά......δε το πιστεύω......!!!!
- ....καλός μαλάκας είσαι εσύ........άμα σου λέω εγώ ότι τα 25χρονα είναι καυλ......
-.....ΣΚΑΣΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!.......δε μου φτάνει η απογοήτευση μου να ανακαλύπτω την καινούργια Εμμανουέλα σε γράμμα του άϊ Βασίλη....έχω και την δική σου ανάλυση!!!!
-.....ααααααχχχχχ Εμμανουέλα....τι μου θυμίζει.....
- ....τι σου θυμίζει ρε παπάρα? εεεε? τι???
- .....ότι δεν την έχω γαμήσει!
- ....άϊ στο διάολο ρε βλάκα!.....κάτσε να δω το επόμενο.....
Ντριιιιιιιν......ντριιιιιν!!!!
Τσακιστείτε να μου φέρεται τη κούτα της Ελλάδας τώώώρααααα!!!!
- ωχ...τη βάψαμε....πόσα γράμματα μείνανε στη κούτα?
- Ένα!!!!
- ωχ....δε προλαβαίνουμε να κλείσουμε τα υπόλοιπα!
- Πέτα τα ρε.......θα βρούμε το μπελά μας........αν τα δει ανοιχτά τη βάψαμε!!!!
- Τι λες ρε τώρα....θα πετάξω τα γράμματα των ανθρώπων......?
- Ναι λάθος.......κοίτα.....δώσε μου μόνο αυτό το γράμμα που έχει το τηλέφωνο από εκείνο το Θεσσαλονικιότικο μανάρι που θέλει εσώρουχα, και μετά πέτα τα!
- Ε δε διορθώνεσαι εσύ ρε παιδί μου.......λοιπόν τα πετάω όλα......δεν γίνεται αλλιώς.....δεν έχει δώρα για εσάς κυρίες μου φέτος....sorry!!!!!
Καλά τι κάνατε τόση ώρα????...... δώσε μου τη κούτα εδώ........καλά μόνο ένα γράμμα έχει????
-....εεεεε...ναι.....ξέρετε βαριούντε λίγο στην Ελλάδα φαίνεται....."κάπου άκουσα" μάλιστα ότι έχουν στόχο της ζωής τους την συνταξιοδότηση οπότε καταλαβαίνετε την περιπτωσάρα τους!
Δεν γράφουν γράμματα ούτε στον άϊ Βασίλη απ'τη βαρεμάρα τους!!!

Καλά εντάξει....φύγετε τώρα......τι να κάνω τώρα μ'αυτό ρε γαμώτο......ένα γράμμα μόνο.....συνήθως ικανοποιώ το 14 με 16% των παρακλήσεων αλλά τώρα........λοιπόν ότι και να λέει το γράμμα θα το ικανοποιήσω 100%...αρκεί να μην ζητάει δολοφονίες και υποκλοπές και τρέχω πάλι να κάνω το "βαθύ λαρύγγι" στην Washington.....!!!!
......λοιπόν....αγαπητέ....μπλα-μπλα-μπλα.......με λένε......ΚΑΘΑΡΜΑ??????????
.....όχι ρε πούστη σε μαλάκα έπεσα?????
......άντε δε βαριέσαι....για να δω τι λέει παρακάτω..........ζητάει.............................
....να πάνε όλα καλά με την εγκυμοσύνη της Μαρίας και.....να ικανοποιηθούν ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΤΗΣ CONVINSED....ΤΗΣ ΓΚΑΝΤΕΜΙΣΣΑΣ.....ΜΙΑΣ ΗΛΙΘΙΑΣ.....ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΡΑΚΙ???????.....φτουουουου.......με δούλεψε το κάθαρμα!!!!!!
.......ένα γράμμα για 5 ανθρώπους.......την πάτησα από ένα κάθαρμα......!!!!!!
Χαλάλι τους όμως.....!!!
χο....χο....χο....χο...χο...χο....χο....χο....χο...χο...χο....χο....χο....χο...χο!!!!!!!

PS.......οποιαδήποτε ομοιότης με πρόσωπα της πραγματικής ζωής είναι εντελώς μα εντελώς τυχαίαν......... ;-))))))))))))

24 Comments:

Blogger srm1033 said...

Εεεεε συγνώμη αλλά κάποιο λάθος πρ'επει να έγινε .... Εγώ εκτός απο την σύνταξη ζητούσα και ένα τζιπ Βόλβο και μια βίλα στον Αγ.Στέφανο με 5 στρέμματα οικόπεδο και ένα εξοχικό στην Ελούντα. Αυτά τα ολίγα παρακαλώ να περιληφθούν πάραυτα στην λίστα μου. Γκε- γκε?

Φανταστικό ποστ. Μπράβο ρε και δεν σου το χα!

December 19, 2006 4:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

πολύ καλό χεχεχε!!!

Μα καλά για πόσο ξεδιάντροπη με έχεις?
Μόνο με σώρουχα κυκλοφορώ νομίζεις βρε?
Οχι οτι θα με χαλούσε βέβαια αλλά μου φαίνεται πως δεν είναι δώρο για μένα αλλά γι' αυτόν που θα τα βλέπει, βρε μπας και ήταν το δικό του γράμμα στην κούτα?

Κι εσυ ρε παλιοκάθαρμα δεν θες τίποτα για τον εαυτό σου τόσο πολύ σ επηρέασε το christmas spirit?

December 19, 2006 4:33 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@deadend mind
...μπααααα.....ιδέα σου!
:-))))

@convinsed
....είσαι άπληστο κορμί τελικά!!!
;-)))

@maraki
άντλησα "αντικείμενο δουλέματος" από το post σου με τα δώρα!!! Τι περίμενες δηλαδή ρε ντροπή της Βορείου Ελλάδος?
Πάλι με ξέχασα ρε πούστη μου....δε βαριέσαι.....πήρα δωράκι special εγώ, ούτως ή άλλως!:-))))))))))

December 19, 2006 5:07 PM  
Blogger gademissa said...

Ενα μόνο θα σου πω, γέλαγα- γέλαγα- γέλαγα και ακόμα γελάω.
Τα μάγουλα και οι κοιλιακοί μου πονάνε. Αχ να σαι καλά! :-))))

December 19, 2006 10:02 PM  
Blogger Fibi said...

Tι το special δηλαδή?

μμμ κάτι μου μύρισε... κάποιο σβησμένο ποστ ίσως???

Μην κάνεις τον Κινέζο κάτι πήρε το μάτι μου τότε...

χεχεχε

December 19, 2006 11:31 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@gademissa
....όμορφα!!!!...πάντα γέλιο....έτσι πρέπει!
:-)))))))

@fibi
...ναι....έσβησα ένα post χθες στο οποίο ανέφερα κάτι για την δουλειά μου....καλά εσύ βρε μετράς τα post μου κάθε φορά?.....χαράς στο κουράγιο σου!
:-))))))

Καλημέρα μας!

December 20, 2006 9:18 AM  
Blogger Fibi said...

Aαααα! Σε ψάρωσα, μπορεί να μην τα δα αλλά μόλις το παραδέχτηκες...
καλά λοιπόν μην μας το λες
παρτάκια ε παρτάκια :Ρ

December 20, 2006 10:31 AM  
Blogger srm1033 said...

χμμμ θα προτιμούσα για την αποκατάσταση της αλήθειας να με αποκαλούσες άπληστη Κορμάρα!

December 20, 2006 4:58 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

...εδώ κολάει αυτό το....
......άϊντε-άϊντε!!!!!
....ε ρε γαμώ τη τύχη μου που σας βρίσκω....!!!! ;-)))))

December 20, 2006 5:02 PM  
Blogger Fibi said...

Ού μπλέξεις με γυναίκες...

Τ'ωρα που μπήκες στο χορό, θα σε χορέψουμε στο ταψί!
... και δε νομίζω να σε χαλάει ;Ρ

December 21, 2006 1:09 AM  
Blogger Fibi said...

Ού μπλέξεις με γυναίκες...

Τ'ωρα που μπήκες στο χορό, θα σε χορέψουμε στο ταψί!
... και δε νομίζω να σε χαλάει ;Ρ

December 21, 2006 1:09 AM  
Blogger Ναταλία said...

Άπαιχτος αγόρι μου!!!!Το πρώτο γέλιο της ημέρας με τον καφέ στο χέρι ήταν εξαιτίας σου....

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, είσαι τελικά πολύ τρυφερή ψυχή...

(Τέλος τα μέλια.....)

Ρε Κάθαρμα!!!!!
Ξέρεις ποια θα είναι η τιμωρία σου;
Ο πρώτος άντρας που θα με κυκλοφορήσει μετά την κουβέντα της μικρής....θα είσαι εσύ!!!!!!!!

Χο, χο, χο!!!!

December 21, 2006 9:04 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@fibi
@fibi
...δε με χαλάει...δε με χαλάει...
πάντα διάλεγα τον δύσκολο δρόμο στη ζωή...!!!...Θα σας πιω το αίμα ρουφιάνες!!!!;-))))))))))))

@natalia
....ε ρε γέλια που έχουμε να ρίξουμε....τιμή μου κυρία μου!!!
:- )))))))))

December 21, 2006 9:32 AM  
Blogger sorry_girl said...

Το δικό μου γράμμα δεν το διάβασε κανείς.
Α!Ξέχασα!Δεν πιστέυω στον Άι!
Μάλλον γι αυτό ε;
:PPPPPPPPPPPP

December 21, 2006 2:54 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Θάταν σε άλλη κούτα βρε συ.....τώρα βέβαια αν ζητούσες άντρα και σκάσει κανένα elf με λουλούδια....δε θα φταίω εγώ έτσι??? ....να ξηγιόμαστε κιόλας...
;-))))))))))

December 21, 2006 2:58 PM  
Blogger Ναταλία said...

Με τάπωσες τώρα......και δεν συμβαίνει συχνά!!!!!!

ΥΓ. Θα έχεις όλα τα χρόνια της ζωής σου να το μετανοιώσεις αυτό!

December 21, 2006 3:06 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....ΩΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ....άρχισα να σκιάζομαι τώρα......
:- )))))))))

December 21, 2006 3:25 PM  
Blogger MaYaMaYa said...

...πολύ γέλιο φίλε μου! ευτυχώς που οι φιλενάδες έχουν και αυτές με τη σειρά τους χιούμορ. να'σαι καλα, καλες γιορτές ! χι χι χι! πολύ παραστατικός παντως!

December 21, 2006 5:44 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Σας μερσώ και σας καλημερίζω ανιπερθέτως....!!!!
Καλές γιορτές νά'χουμε!

December 22, 2006 9:36 AM  
Blogger iris said...

πλάκα έχει; Μία απορία μόνο μου δημιουργήθηκε. Εσύ με ποιο απο τα δύο ξωτικά ταυτίζεσαι;

December 22, 2006 10:59 PM  
Blogger Fibi said...

Tι θα γίνει τώρα κάθε μέρα το ίδιο άρθρο σου θα διαβάζω, πες μας και κάτι άλλο, κάτι αλήτικο να γουστάρουμε :)

December 24, 2006 2:24 AM  
Blogger Εύα said...

Χρονια καλα,γλυκα κι ευτυχισμενα βρε καθαρμα!
Παντα γελαστος και μελωμενος.

December 24, 2006 6:42 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

@IRIS
κάπου στο ενδιάμεσο μάλλον....

@fibi
...εεεεε....άμα μου βγαίνει γράφω....αλλιώς το βουλώνω και διαβάζω εσάς!

@εύα
χρόνια πολλά βρε, νά'σαι πάντα καλά!!!

December 27, 2006 11:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΤΩΡΑ ΕΔΩ όλοι οι Έλληνες
http://www.noiazomai.net/ypografes.html
Αναμετάδωσε το αν θες και εσύ

January 06, 2008 1:55 PM  

Post a Comment

<< Home