....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Friday, December 08, 2006

...πρόταση μομφής...στον χρόνο....



...χρόνε μπαμπέση...γητευτή...
...των φόβων μας πατέρα...
...χαμόγελα σου στέλνουμε...
...κι ας είν' για σένα σφαίρα...

...εμείς δε σε φοβόμαστε...
...πάρ'το ρολόι και δρόμο...
...το παρελθόν αγγίζουμε...
...και ανοίγουμε νέο δρόμο...

...χαρά από μένα δε θα δεις...
...δάκρυ δε σου χαρίζω...
...κι ακόμα κι αν γίνω γέροντας...
...σε πείσμα σου...εγώ θα ελπίζω...

...εγώ σε βλέπω φίλο μου...
...συνήθισα πια μαζί σου...
...δε με φοβίζουν οι πληγές...
...που κρύβεις στην αυλή σου...

…γιατί το ξέρω τι ζητάς…
…να βλέπεις στη καρδιά μας…
…σε τρέφει εσένα ο φόβος μας…
…σαν γδέρνεις τα όνειρά μας…

…γι’αυτό σου λέω «φίλε μου»…
…σε «νιώθω» πλέον…σε ξέρω…
…φτηνά είναι τα κόλπα σου…
…και δε θα υποφέρω….

…ξέρω να συμβιβάζομαι…
…κι έτσι δε θα μιλήσω…
…στη πλάτη σου τα άσχημα…
…τα ωραία εγώ θα ζήσω…

…ίσως να βρίσκεις «κολλητέ»…
…ότι πολλά στα λέω….
…με θες να είμαι μίζερος…
…συγχώρα με...μα δε φταίω…

…πόνταρες «φίλε» κι έχασες…
…ασόδυο η ζαριά σου…
…το γέλιο και τον έρωτα…
…θα στέλνω στα όνειρα σου…

…και ξέρω ότι θα σκέφτεσαι…
…στο τέλος πως θα κερδίσεις…
…μα κάνω «πρόταση μομφής»…
…και δε θα την κερδίσεις…

…και λέει ετούτη η πρόταση…
…στα ίσα..ντρέτα..σταράτα…
…"να χαίρεσαι τη διαδρομή
μες στη ζωής τη στράτα"…

…γιατί το τέλος είν’γνωστό…
…και εκεί χρόνε... κερδίζεις…
…αυτή’ναι και η κατάρα σου…
…ποτέ δε θα ελπίζεις…

…δε θα ελπίζεις πως μπορεί…
…κάτι σε εσέ να αλλάξει…
…τα έρμα τα ρολόγια σου…
…κανείς δε θα πετάξει…

…η δύναμή σου είν’λοιπόν…
…η ίδια η φυλακή σου…
…την κουβαλάς στους ώμους σου…
…και μέσα στη ψυχή σου…

…να ξέρεις είμαι κάθαρμα…
…χαρά δε θα σου δώσω…
…κρατώ το βλέμμα μου ψηλά…
…μιζέρια δε θα νιώσω…

…έτσι έχω μάθει στη ζωή…
…και σε κοιτώ στα ίσα…
…και δε μου καίγεται καρφί…
…που να σε πιάσει λύσσα…

…και αν μου θυμώσεις μ’όλα αυτά…
…και παρεξηγηθούμε…
…γεμάτη θα’χω εγώ καρδιά…
…σαν γράψει να βρεθούμε…

10 Comments:

Blogger iris said...

Αχ, από το στόμα σου και στου χρόνου το αυτί. Εδώ και χρόνια κυκλοφορώ χωρίς ρολόι, αρνούμαι πεισματικά κάθε επαφή με τον πραγματικό χώρο και χρόνο, προσπαθώ να επιβάλω τους δικούς μου ρυθμούς στα πράγματα και διατείνομαι πως ο "χρόνος" είναι απλά μία νθρώπινη επινόηση. Ο αλητάριος όμως επιμένει. Πότε πέρασε ένας χρόνος ρε γαμώτο ;;

December 08, 2006 2:35 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....το ερώτημα που θ'α'πρεπε να σε απασχολεί είναι πόσο γεμάτα έζησες ένα χρόνο τώρα και όχι πότε πέρασε ένας χρόνος...μη πέφτεις στην παγίδα....εγώ έχω ρολόι και όταν το κοιτάω...γελάω κιόλας...έτσι για να του τη σπάσω...!!!;-))))))))

December 08, 2006 2:40 PM  
Blogger Fibi said...

Τώρα στην άδεια τον έχασα τον χρόνο, τα μάτια μου μαυρίσαν απο τα ξενύχτια...
πολύ εμμονή με το χρόνο νομίζω οτι έχεις, χαλάρωσε δεν σε πήραν και τα χρόνια!!!

*τι δηλαδή επειδή έχεις μερικές άσπρες τρίχες? πφφφ τρίχες:)

December 08, 2006 5:57 PM  
Blogger Alkyoni said...

γι αρχή....ωραίο μπλογκ!!!
:)

December 08, 2006 6:22 PM  
Blogger Εύα said...

κι εγω χωρις ρολόι,με γεμιζει αγχος.Οσο για το χρονο που περασε,τι να σου πω...ειχε τοοοοοοοσα πολλα που δεν ξερω πώς τα αντεξα.Φοβερα και τρομερα γεγονοτα,ομορφα(λιγα)και ασχημα(απιστευτα πολλα).
Υ.Γ:Εκει που παιρνω θαρρος και σε φωναζω"ρε,καθαρμα"μου γραφεις κατι τετοια κειμενα και μου'ρχεται...

December 08, 2006 7:00 PM  
Blogger iris said...

όχι απλά γεμάτος αλλά παραγεμάτος ήταν αυτός ο χρόνος. Πολλά γεγονότα έχουν συμβεί από τα οποία, πιστεύω, τα περισσότερα τα έχω αξιοποιήσει. Απλά με ξαφνιάζει το πόσο γρήγορα περνάει ο χρόνος !

December 09, 2006 10:11 PM  
Blogger sorry_girl said...

Καλέ κάθαρμα κάποιες στροφές αυτού του οίστρου σου ήταν πάρα πολύ καλές!
Ευχάριστη έκπληξη!
;)

December 11, 2006 9:50 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@fibi
...καλημερούδια...σ'έφαγαν οι κρεπάλες ρε κακούργα ε?

@alkyoni
...καλημερούδια...thanks

@εύα
bonjour.....
...σε μπερδεύω ε????
:-)))))

@iris
....άστα-άστα....περνάει ο πούστης ο χρόνος.....αλλά εμείς θα γινόμαστε χειρότεροιοιοιοιοι....για να τον αντιμετωπίσουμε!!!!
:-)))))

December 11, 2006 9:53 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@happy girl
...καλημερούδια..... ;-)))

December 11, 2006 9:55 AM  
Blogger Fibi said...

em τι έκανες, έσβησες ποστ ή ιδέα μου?
Αλήτη πετάς ένα ωραίο Σαβ/κο???

τόσο γρήγορα αλλάζεις άποψη για τις νιές???

φτου σου!!!

December 11, 2006 1:53 PM  

Post a Comment

<< Home