....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Monday, November 20, 2006

…..μόνο έτσι......



Είναι Κυριακή απόγευμα 19:16 απ’ότι μου λέει εδώ ο κομπιούτερας, και έχω αράξει στο γραφειάκι που δε γούσταρα όταν το αγόρασα αλλά μοιάζουμε να τα έχουμε βρει τελευταία........μάλλον έφταιγα εγώ........

Μόλις γύρισα από μια βόλτα δίπλα στο κύμα.....που ήθελα πολλές μέρες να κάνω και συνοδεύτηκε από καφεδάκι και ανάγνωση του Δίφωνου στο Μάτι......
Ξεχωριστό απόγευμα σήμερα όπως και χθες το βράδυ…….
Έχω καιρό να νιώσω τόσο όμορφα όσο ένιωσα χθες......
Είχα πει θα μείνω μέσα αυτό το ΣΚ αλλά συνηθίζω να κοροϊδεύω τον εαυτό μου σ’αυτό το θέμα μου φαίνεται....δε πειράζει....με γουστάρω έτσι.....
Βγήκα με τον «φευγάτο», την «φευγάτη»(έτσι θα αναφέρομαι σ’αυτό το φιλικό ζευγάρι-έχω τους λόγους μου) και τη παρέα του Αγκάμ (Ινδός που ζει στην Ελλάδα) χθες και βρεθήκαμε σε ένα μπαράκι πίσω από τη Σταδίου(stop! θα καούν οι μελιτζάνες!!!!)........ουφ....οκ τις πρόλαβα....τι έλεγα?...α.... βρεθήκαμε σε εκείνο το μπαράκι με την περίεργη μουσική και υπήρχε πολύ κέφι.

Πίναμε κιόλας πολύ....κατέβαινε το ριμάδι χθες.....κατέβαινε πολύ εύκολα....μέχρι που μια στιγμή λέω στην «φευγάτη»..... «πάω να πάρω λίγο αέρα έξω γιατί νομίζω ότι είμαστε στο ηφαίστειο στη Νίσυρο πάλι» και σκέφτηκα ότι πριν αρχίσω τις ‘ζεϊμπεκιές’ με τη progressive μουσική που έπαιζε εκεί μέσα, καλύτερα να πιω 2 ποτηράκια νερό και να πάρω λίγο αέρα......βγαίνοντας από το bar βλέπω και τον Φιλλιπίδη με τον Χαϊκάλη που είχαν τελειώσει τη παράσταση στο θέατρο απέναντι και έσκασα στα γέλια καθώς μου ήρθαν στο μυαλό κανά δυο σκηνές από ένα σίριαλ της TV…….που του τσίμπαγε τα μάγουλα του Χαϊκάλη ο Φιλλιπίδης και του έλεγε "μαγουλίθρες μου"......όντως παιδιά....τα μάγουλα πεταγόντουσαν πολύ έξω από το κράνος του...........:-)))))

Άραξα σε ένα τραπεζάκι έξω απ΄τη πόρτα του μπαρ και άναψα ένα τσιγάρο μιλώντας με τον εαυτό μου........ «αφού έχεις καιρό να πιείς ρε μαλάκα......τι κατέβασες τρία Β52 μέσα σε μισή ώρα?....και που το θυμήθηκες το Β52 βρε βλήμα.....όταν ήσουν στο λύκειο το έπινες».....κάπου εκεί λοιπόν που τά’λεγα με τη πάρτι μου σηκώνομαι να περπατήσω για να ξενερώσω και να μη με πάρει από κάτω το ποτό.....ήταν και νωρίς ακόμα.....όπως σηκώνομαι βλέπω ένα ζευγάρι που ετοιμαζόταν να μπει στο bar και με ρωτάει ο άντρας ενώ κοντοστέκονται...... «να μπούμε?» .....κόλωσα λίγο....δε κατάλαβα αλλά του απαντώ... «ξέρω γω....άμα γουστάρετε, μπείτε»....και τότε μιλάει και η κοπελιά....και τι μου λέει??.... «άάάάάά....δεν είσαι ο πορτιέρης?».....
....... «ρε κοίτα να δεις που δεν είμαι μόνο εγώ πιωμένος αυτή τη νύχτα» σκέφτηκα και γέλασα......και έχοντας, να πω την αλήθεια, ένα ερωτηματικό πάνω απ’το κεφάλι μου για το αν μοιάζω για πορτιέρης, ξεκίνησα να περπατάω προς τα κάτω......και περνάω έξω από ένα μπαράκι που έπαιζε μια καταπληκτική funky και blouz μουσική!!!(stop! γύρισμα στις μελιτζάνες....οι πρώτες γίναν γαμάτες ε?...)
....λοιπόν ακούω μουσικούλα έξω από το μαγαζί, τελειώνω και το τσιγάρο και πάω να διαδώσω τα νέα......δε χρειάστηκε πολύ προσπάθεια....ήταν όλοι σε φάση να πάμε σε κάτι πιο μελωδικό και χορευτικό.....και πήγαμε στο άλλο μπαράκι που ήταν η αρχή του γλεντιού και του άφθονου γέλιου!

....το θέμα έχει ως εξής...... το φιλικό μου ζευγάρι παντρεύεται το Γενάρη αλλά ζουν μαζί εδώ και 5 χρόνια και είναι πολύ διαφορετικοί και «φεύγα»άνθρωποι σε σχέση με το μέσο όρο, οπότε έχουν να αντιμετωπίσουν όλες τις οικογενειακές ανησυχίες των γονιών, για μία «καθώς πρέπει» προετοιμασία του γάμου........μετά από μερικά μοχίτο που ήπιαμε, μια αρχική ψιλοτσαντίλα για το θέμα του ότι «εμείς παντρευόμαστε αλλά πρέπει να ικανοποιήσουμε τα βίτσια των άλλων τελικά» είχε γίνει τρελό γέλιο......μου περιέγραφε η «φευγάτη» τη στιγμή που είπε στη μάνα της(μετά από επίμονη ανάκριση) ότι η βέρα δε θα είναι χρυσή αλλά από τιτάνιο.......γελάω ακόμα μ’αυτά που άκουσα........και συνεχίζει λέγοντάς μου......«και που να δεις τι θα πάθει η μάνα μου όταν με δει στην εκκλησία με ένα φόρεμα που ράβω για πάρτι μου και όχι με νυφικό»!!!!.......θα πέσει πολύ γέλιο μιλάμε ....ίσως και λιποθυμίες όμως.....!!!....σε μια στιγμή τους ρωτάω που είναι εκκλησία και πως θα πάνε εκεί.......και μου απαντούν τελείως αυθόρμητα και οι δύο «μαζί θα πάμε....με τα πόδια ρε....δίπλα είναι» και σκάμε πάλι στα γέλια σκεφτόμενοι ότι όλοι θα περιμένουν το γνωστό καραγκιοζιλίκι με κόρνες και περιφορά της νύφης σαν επιτάφιο, γύρω-γύρω από την εκκλησία.....
....συνεχίζουμε να γελάμε με διάφορα που θα τα κρατήσω για πάρτι μου, πίνοντας πολλά μοχίτο και έχουμε επέλθει πλέον σε μια κατάσταση που πονάν τα χείλη μου απ’το γέλιο.....!!!
Σε μια στιγμή σοβαρεύει ο «φευγάτος»...(και εμείς έτσι που τον είδαμε....ψιλοτρομάξαμε κιόλας) και λέει στη «φευγάτη».... «πάμε στην εκκλησία με το ΚΤΜ το 950»???

...εδώ να σας δώσω λίγο info ‘εκ των έσω’.....ο φίλος μου θεωρεί πεταμένα λεφτά την αγορά αυτοκινήτου......έχει 4 μοτοσυκλέτες νομίζω και προσπαθεί να βρει τρόπο να πηγαίνει για motocross με τον νεογέννητο παιδί του(όταν με το καλό έρθει βέβαια)...η «φευγάτη» τον γουστάρει όπως είναι αλλά που και που γκρινιάζει για το κρύο που τρώνε πάνω στη μηχανή.....και το απόλυτο κόλλημα του με τις μηχανές κάποιες φορές!!!

....οπότε μετά από την ερώτηση.....προσπαθώ να βρω τι να πω για να πάει στη πλάκα το θέμα σε περίπτωση που στραβώσει η «φευγάτη» με τόσο που έχουμε πιει......αλλά.....εκείνη......κατεβάζοντας ΜΟΝΟΡΟΥΦΙ το μισό ποτό που είχε το ποτήρι της......σκάει στα γέλια....και του λέει.... «δε με νοιάζει ρε φίλε......όπως γουστάρεις πάρε με»....και του σκάει ένα απίστευτο φιλί....που βάλανε τα γέλια μέχρι και οι barmen του μαγαζιού........ :-))))))))))))

Λοιπόν εδώ θα σταματήσω και θα αφιερώσω στα παιδιά ένα αγαπημένο μου τραγούδι που ακούω τώρα από τη Λίνα Νικολακοπούλου.......

Ανεβάσαμε τη τέντα στο μπαλκόνι,
Ανεβάσαμε και λίγο τα ρολλά,
Κι ένας ήλιος στο δικό σου παντελόνι,
Κάτι μού’κανε και γέλασα τρελλά....
Και τραλαλά.....και τραλαλά....

Δε με νοιάζει που τραβάμε και πως ζούμε,
Δε με νοιάζει που δε κάναμε λεφτά,
Την αγάπη μια ζωή θ’απομιζούμε,
Και στους δρόμους θα φιλιόμαστε κλεφτά.
Ανεβάσαμε τη τέντα στο μπαλκόνι,
Κι όλα μάγκα μου ωραία και καλά.


Ανεβάσαμε στ’αμάξι τη κεραία,
Ανεβάσαμε και τ’άστρα στο καπώ,
Κι όπως ψάχναμε τα λόγια τα μοιραία,
Κάτι μ’έπιασε και σού’πα σ’αγαπώ,
Και πω-πω-πω.....και πω-πω-πω.

Δε με νοιάζει που τραβάμε και πως ζούμε,
Δε με νοιάζει που δε κάναμε λεφτά,
Την αγάπη μια ζωή θ’απομιζούμε,
Και στους δρόμους θα φιλιόμαστε κλεφτά.
Ανεβάσαμε στ’αμάξι τη κεραία,
Κι όλα μάγκα μου ωραία και καλά.

.....τι άλλο να πω εγώ......απλά έναν ακόμα στοίχο της Λίνας να γράψω....

....όσο καιν ακόμα τα καντήλια μας,
Λάβα το φιλί θα καίει τα χείλια μας,
Σώματα θ’ανάβουμε στα στρώματα,
Και στα πατώματα όλοι αραχτοί....
....όσο αντέχει ακόμα το σαρκίο μας,
Και όσο υπάρχει κάτι στο ψυγείο μας,
έρωτα ζωής εμείς θα ζήσουμε,
κι όταν θα σβήσουμε....



......μόνο έτσι αξίζει.....μόνο έτσι.....!
;-))))))))

18 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Εγώ θέλω γάμο σε παραλία, την ώρα που πέφτει ο ήλιος ξυπόλυτη και όλα τα άλλα δεν με νοιάζουν...

November 20, 2006 1:53 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

This comment has been removed by a blog administrator.

November 20, 2006 2:01 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@maraki
.....καλά.....όλες έτσι λέτε και όταν έρθει εκείνη η ώρα κάνετε τα πιο κοινότυπα πράγματα.....γιατί σας τρώει το "τι θα πει ο κόσμος"!!!!

@deadend mind
είναι όντως εκπληκτικά παιδιά και κουράστηκαν πολύ για να καταλήξουν μαζί στην Αθήνα.
Ισσοροπία.....λέξη-παγίδα τη σήμερον ημέρα!!!!

November 20, 2006 2:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Να σου πώ...υπάρχουν κάποια κοινότυπα που πρέπει να τα κάνεις για τους γονείς...υπάρχουν και άλλα που απλά ακολουθείς την καρδιά σου, στην τελική έσυ παντρεύεσαι ούτε οι καλεσμένοι ούτε το σόι...

November 20, 2006 2:44 PM  
Blogger kyriayf said...

επειδή οφείλω χίλιες και άλλες χιλιες συγνώμες για προηγούμενη πολύ "ανάρμοστη" συμπεριφορά μου! είσαι ένα γλυκύτατο υπέροχο καθαρματάκι(το γνωστό γλυψ- γλυψ). Λοιπόν τα λες πολύ καλά!!! και μού θύμησες την πεθυμιά να πάω στη Νίσυρο (δεν έχω πάει ποτέ- και μου χουν πει τα καλύτερα)και τα φιλαράκια σου με το ΚΤΜ!!!και "όσο καίει η φλόγα στο σαρκίον μας" και οι μελιτζάνες να πετύχουν... όλα καλα, έτσι, ε!!!:)))

November 20, 2006 5:09 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@maraki
...δικαιολογίες.....που οι περισσότεροι άνθρωποι τις ακολουθούν δυστυχώς!

@kyriaf
δε με ρίχνεις έτσι εσύ!!!!;-)
αχχχχ.....Νίσυρος....να πας....αξίζει....και πιες και μια σουμάδα για πάρτι μου αν πάς πιο νωρίς..... :-)))))

November 20, 2006 5:31 PM  
Blogger kyriayf said...

καλό μου καθαρματάκι! πόσο θα γλύψω ακόμα μήπως και συγχωρεθώ!!! τη Νίσυρο την κουβάλαγα στο άδειο μου κρανίο για χρόνια... μέχρι που στο γάμο του αδερφού μου (3 χρόνια πριν) κολλητός του κουμπάρου (και ήταν και ΤΕ- ως ημείς)μου μίλησε για ονειρεμένα Πάσχα εκεί... Ε!!! κάποτε θα την πιώ τη σουμάδα...και θα' ναι στην υγειά σου και όλων των καθαρματιδίων... (ακόμα γλύφω προς εξιλέωση- σέρνομαι και στα γόνατα- άμα λάχει) χιχι :)))

November 20, 2006 7:31 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....είμαι ακόμα γραφείο και μάλλον θα φάω πατσά-ποδαράκι εδώ απόψε.....$%#@@#$%*&^*
...σε συγχωρώ....άντε....αλλά από που ξέρεις ότι είμαι ΤΕ εγώ?....βέβαια με τόση ζαλάδα που έχω τώρα κάτι θα χάνω με σένα....!!!ααααααααααααααααααααααα
αααααααααααααααααααααααααααααααααα....θα φύγω να πάω στο Μπαλίίίίίίί!!!!

November 20, 2006 7:35 PM  
Blogger gademissa said...

Αυτό δεν ακούγεται σαν γάμος "θηλειά" αλλά σαν μια ευχάριστη περιπέτεια. Τι ωραίοι τύποι αλήθεια!

November 20, 2006 9:12 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

ακριβώς όπως το είπες......!!!!
Καλημέρα!

November 21, 2006 9:33 AM  
Blogger Fibi said...

Φίλε μου, ο γάμος είναι χαρά, εμείς τους κουφάναμε όλους, παρεξηγηθήκαμε φοβερά αλλά κάναμε το γάμο μας ένα απίστευτο χαβαλέ.
Για να σε βάλω στο κλίμα, Δημαρχείο, ετοιμαστήκαμε μαζί, φύγαμε μαζί, λίγοι και καλοί και μετά σε ένα ταβερνάκι με 2 γεράκους με κιθάρα σε μια γωνίτσα, στο σπίτι με το αριστερό και μετά κυλιόμαστα στα γέλια απο τις αντιδράσεις που είδαμε...
Το παν είναι να περνάς καλά ότι κι αν κάνεις!!!

November 21, 2006 3:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Δείξε μου τους φίλους σου να σου πω ποιος είσαι, ωραία άτομα, καθαρά, γεμάτα θετική ενέργεια, έτσι κι εσύ, πορτιέρη...

November 22, 2006 12:14 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@fibi
....τα σέβη μου!!!!!Σας παραδέχομαι.....καταλαβαίνεις όμως ότι είστε εξαίρεση!

@argyrenia
...εεεεε....μη το παρακάνεις και εσύ τώρα.....μεταξύ μας????.....ωστε ζεις ε???

November 22, 2006 8:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Φτου......με τη μουσική που ακούς, στον ίδιο χώρο δεν θα βρεθούμε ποτέ....

Τώρα καλό είναι αυτό......;
Κακό είναι........;
Θα σε γελάσω, και ξέρεις μωρέ....δεν το θέλω!

November 22, 2006 11:36 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....ρε συ...με λίγα τσιπουράκια....όλα ακούγοντε....ΔΙΟΡΘΩΝΩ....εκτός από αυτά που ακούς εσύ....!
Καλημέρα! :- )))))))

November 23, 2006 9:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Γιαυτό λέω....
Να σε ποτίσω καλά καλά...και μετά να σε βγάλω έξω.
Εκτός αν μου βγεις από εκείνους τους άντρες που τσαμπουκαλεύονται! :Ρ

November 23, 2006 2:14 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....ποτέ δε τσαμπουκαλεύομαι....αλλά αν τα τσούξω καλά θέλω να ακούσω κανά Στράτο, κανά Μητροπάνο, κανά Μπιθικώτση....γενικώς εντίνονται τα "γούστα μου" πιο πολύ....δε μπορώ Καρράδες και σκυλάδες.....

...γίνομαι κάπως έτσι δηλαδή....
:-)))))))))))

Πέντε Έλληνες στον Άδη
ανταμώσαν ένα βράδυ
και το γλέντι αρχινάνε
κι όλα γύρω τους τα σπάνε

Με μπουζούκια μπαγλαμάδες
τρέλλαναν τους σατανάδες
κι από κέφι ζαλισμένοι
χόρευαν οι κολασμένοι

Στο ρωμέϊκο τραγούδι
κάηκε το πελεκούδι
κι όλοι φώναζαν αράδα
να μας ζήσει η Ελλάδα

κι όλοι φώναζαν απάνου
γειά σου Παπαϊωάνου

November 23, 2006 2:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Πως μου το γύρισες τώρα;

Νόμιζα ότι....διαφέραμε αλλά..... :ΡΡΡΡΡΡΡ

November 23, 2006 11:26 PM  

Post a Comment

<< Home