....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Monday, November 13, 2006

.....kick the darkness'til it bleeds daylight.....















Λοιπόν γράφωντας post....συνέρχεται κανείς....!!!!
Χθές πέρασα ένα πολύ ωραίο απογευματοσουρουπόβραδο......!!!
Μόνο που έγινα γκοοοοολλλ!!!!
Ξύπνησα απόγευμα.....κατά τις 4 αν θυμάμαι καλά και βρέθηκα λίγο αργότερα στο σπίτι ενός φίλου. Ήταν μία φοιτητικού κλίματος συμμάζωξη κατά κάποιο τρόπο με ότι περιήχαν αυτές πριν αρκετά χρόνια! Περάσαμε τέλεια.....O Σ είχε βάλει μουσικούλα στον Red......πίναμε...και κονιάκ Μεταxα 7*.....φιλοσοφήσαμε επί πολλών θεμάτων και γενικώς θα περιγραφόταν η βραδυά με το παρακάτω τραγούδι. Φεύγοντας....τρώω ένα κόλημα εγώ να πάω στο σινεμά και να δω "τα παιδιά των ανθρώπων"!!!
.....και εκεί που λες "γουστάρω να πάω μόνος μου" και η "κατάστασις" σου δεν επιτρέπει να συναντήσεις φίλους και γνωστούς στο δρόμο γιατί το μόνο που είσαι ικανός να κάνεις είναι να οδηγείς αργά και να περπατάς αργά επίσης, με αξιοπρέπεια μεν η οποία χάνεται δε, όταν θα ανοίξεις το στόμα να μιλήσεις γιατί θα σκάσεις στα γέλια ότι και να σου πουν και θα είσαι πολύ αδικαιολόγητα χύμα......τότε είναι που τους πετυχαίνεις όλους!!!!!
Φτάνω στο Μall, έχω τσεκάρει από πριν τις ώρες τις ταινίας....παώ να βγάλω εισητήριο και πετυχαίνω........έναν πολύ καλό φίλο(δε με πείραζε-έσκασε στα γέλια ο πούστης)......με τη κοπελιά του που δεν ξέρω καλά(αυτό με πείραζε).......2 συναδέλφους(φτουουουουουου!!!!)......και μία πρώην(απλά ξενέρωμα!)......!!!!.....σκέφτηκα ότι αν κάτσω να περιμένω έξω απ'τα εκδοτήρια 45 λεπτά να αρχίσει η ταινία......μπορεί να συναντήσω......όλο μου το σόι!!!!
Έτσι εκμεταλεύτηκα τα 45 min για να φάω μια γαμάτη σαλάτα στα Ruby Tuesday....που δε θυμάμαι πως τη λένε.....Havanah...κάτι....νομίζω!....και είδα τη ταινία......δεν ενθουσιάστηκα ρε γαμώτο.....αν και τον γουστάρω πολύ αυτόν τον ηθοποιό.....δεν τρελάθηκα με τη ταινία.
Ωραίο το concept του τι θα ήταν ο κόσμος χωρίς παιδιά αλλά δε με άγγιξε πολύ ο τρόπος που το έδινε η ταινία.....τέλος πάντων.....ήταν μια πολύ ωραία βραδυά χθες......και αντιπροχθές ομολογώ!....Πάρτε και τη ροκιά.......

Don't believe the devil
I don't believe his book
But the truth is not the same
Without the lies he made up

Don't believe in excess
Success is to give
Don't believe in riches
But you should see where I live
I...I believe in love?

Don't believe in forced entry
Don't believe in rape
But every time she passes by
Wild thoughts escape

I don't believe in death row
Skid row or the gangs
Don't believe in the Uzi
It just went off in my handI...
I believe in love?

Don't believe in cocaine
Got a speed-ball in my head
I could cut and crack you open
Do you hear what I said

Don't believe them when they tell me
There ain't no cure
The rich stay healthy
The sick stay poor
I...I believe in love?

Don't believe in Goldman
His type like a curse
Instant karma's going to get him
If I don't get him first

Don't believe in rock 'n' roll
Can really change the world
As it spins in revolution
It spirals and turns
I...I believe in love?

Don't believe in the 60's
The golden age of pop
You glorify the past
When the future dries up

Heard a singer on the radio
late last night
He says he's gonna kick the darkness'til it bleeds daylight
I...I believe in love?

I feel like I'm falling
Like I'm spinning on a wheel
It always stops beside of me
With a presence I can feel
I...I believe in love?

U2 - God Part II

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Α εδώ θα τα χαλάσουμε!(αν και εντελώς υποκειμενικό επειδή εμένα μου άρεσε δεν πρέπει να αρέσει σε όλο τον κόσμο).
Δεν σου άρεσε η ταινία?
Μα γιατί?
Όταν είναι να δεις πρώην θές να είσαι στα καλύτερα σου...πως τυχαίνει και τους βλέπεις πάντα στα χειρότερα σου..
Καλά με τους συναδέλφους είναι οτι χειρότερο!
Κι εσείς με κονιάκ ρε παιδί μου?
Που νομίζετε οτι είστε σε σαλέ στην Ελβετία?Λίγο κονιάκ, ένα πούρο και σοκολάτα?Θανατηφόροι συνδιασμοί!

November 13, 2006 12:03 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

This comment has been removed by a blog administrator.

November 13, 2006 12:24 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

...δε μου άρεσε....τι να κάνω τώρα δηλαδή?....δε με άγγιξε η ταινία.
....αδιάφορος είμαι για τις πρώην.....καλά να είναι αλλά παραμένω αδιάφορος αν τις πετύχω ποτέ....δεν μου βγαίνει να αποδείξω κάτι οπότε αδιάφορο και το πως είμαι αν ποτέ τις δω...απλά "έδεσε" με όλα τα υπόλοιπα συναπαντήματα και ξενέρωσα.......
Υπάρχουν πολλοί θανατηφόροι συνδυασμοί όντως!

November 13, 2006 12:28 PM  
Blogger srm1033 said...

bongiorno, είμαι πτώμα είμαι κομμάτια δεν έχω κουράγιο ούτε να σε σχολιάσω.

November 13, 2006 12:33 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@convinsed
....ωχ....μια απ'τα ίδια και εσύ ε?....άστα τα σχόλια τώρα....άλλον έναν καφέ στη κυρία!!!!!.....έφτασεεεεειιιιιιιν!

November 13, 2006 12:36 PM  
Blogger Ladychill said...

Λοιπόν περάσαμε περίπου ίδια το βράδυ της Κυριακής, μόνο που εγώ μετά δεν πήγα σινεμά αλλά έκατσα και ξενύχτησα ανοιγοκλείνοντας διάφορα βιβλία και στριφογυρίζοντας στο σπίτι μέχρι τις 3...

Παρατήρηση Νο1: μα καλά πας στo Mall για εργάκι; Χάθηκαν τόσοι ωραίοι σίνε; Με τέτοιες επιλογές πώς να μην πέσεις πάνω σ' όλους αυτούς που τέτοια βράδια ΠΡΕΠΕΙ να αποφύγεις;

Παρατήρηση Νο2: Σε τέτοιες συγκεντρώσεις ανοίγετε Κονιάκ;;;Τστστσ....

Και μετά απ' όλα αυτά έχεις τέτοια ενέργεια για γράψιμο κτλ πρωινιάτικα...respect, λέμε!

November 13, 2006 1:20 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

ΠΕΡΝΑΩ ΚΡΙΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΑ ΠΑΛΙ display name.....Σ'ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΩ .....ΛΕΩ....

@xadh
....ε...βλέπουμε για τα πολλά κρύα.......όχι παιδί μου....πια ξεκούραση....τρελαθήκαμε τελείως? ;-)

@ladychill
ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ για το MALL. Θέλω να το καταργήσω....δεν έχω πάει σε πολλά σινεμά από βλακεία!!!
....και νά'ταν μόνο το κονιάκ.....εδώ σταματώ όμως!!!

November 13, 2006 1:29 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

..στους χειρότερους....θα καταλήξω.....μου πάει? μου πάει?;-)

November 13, 2006 2:02 PM  
Blogger srm1033 said...

Καλημέρα, σήμερα που έχω όρεξη και πήρα τα πάνω μου δεν έβαλες κανένα καινούριο ποστ να σχολιάσω κλαψ :(((((

November 14, 2006 12:37 PM  

Post a Comment

<< Home