....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Monday, November 13, 2006

.......χάλια.....















...σέρνομαι....δε μπορώ.....ζορίζομαι λέμε!!!
......έρχομαι και στη δουλειά και .....καταλαβαίνω ότι φαίνεται το ότι σέρνομαι!
.....ανοίγει η πόρτα του ασανσέρ και βγαίνοντας λέω μια καλημέρα......και σκάνε στα γέλια οι 2 κοπέλες που αποτελούν τη γραμματεία του ορόφου........γιατί αναρωτιέμαι???....συνηδητοποιώ ότι η καλημέρα κατ'αρχάς δεν έπρεπε να έχει ειπωθεί με τη φωνή που έχω......και αντί κανά μπουφάν της προκοπής, φοράω ένα .......κάτι σαν.......φούτερ ζακέτα.....που φέρνει πολύ σε HIP-HOP κατάσταση......και φυσικά δεν έχω βγάλει ακόμα τα γυαλιά ηλίου.....κάθομαι στο γραφείο και σκέφτομαι.......μ'αυτό ήρθα στη δουλειά ρε πούστη........καταστράφηκα χθες.......ακόμα δεν έχω συνέλθει......και βγάλε τα γυαλιά ηλίθιε!!!!
.....ξέρω όλα θα πάνε στραβά σήμερα.....όλος ο πανικός σήμερα θα πέσει......όλα τα περίεργα σήμερα θα τύχουν.......έτσι γίνεται πάντα......έρχετε και στο γραφείο μου η μία γραμματέας......η οποία δεν μπορώ να της πάρω τον αέρα της ρουφιάνας(αλλά είναι καλό κορίτσι η αλήθεια είναι) ......και μου λέει: "πουλάκι μου πως είσαι έτσι?.....καλά περνάς εσύ"......"επειδή θα σε φωνάξουν σε λίγο μέσα να σου φέρω κανά καφέ"........
Της απαντώ με όση αξιοπρέπεια μου έχει μείνει σήμερα......
"το πουλάκι μου" το παραβλέπω ......για τον καφέ σε ευχαριστώ......μαύρο και δυνατό!
....ευτυχώς ξέρει να φτιάχνει καφέ!!!!.......
.....σέρνομαι.....καλημέέέέέρα σας!!!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Τι αλητείες έκανες πάλι χθές το βράδυ παλιοτόμαρο?
Καλημέρα, αν και δεν το βλέπω για σένα σήμερα!

Υ.Γ."Πουλάκι μου" η γραμματέας?
Πολύ αέρα εχεις δώσει εκει μέσα...

November 13, 2006 10:10 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

καλημέρα ρε ντροπή της Βορείου Ελλάδος......
....χθες βράδυ.....?...τίποτα που να πρέπει δημοσιοποίησης τώρα....μπορεί αργότερα να γράψω κανα post.....ναι με αυτή τη γραμματέα έχω ένα "πρόβλημα" ώρες-ώρες, αλλά ευτυχώς μου λέει διάφορα face to face...ποτέ δημοσίως......παρ'όλο που το πρώτο πράγμα που κάνω σε μια εταιρία, όπως σου έχω πει, είναι να δηλώσω "δεσμευμένος"(είμαι-δεν είμαι)....αυτή δε πτοείται με τίποτα...!!!...καλημέρα είπα???.....

November 13, 2006 10:18 AM  

Post a Comment

<< Home