....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Thursday, November 09, 2006

...."νέτα-σκέτα"....που λένε!



Καλημέρα και καλή μου αρχή στη καινούργια μου καλύβα.....

Κατ'αρχήν, αυτοί που ήθελα να μάθουν γιατί έκλεισα το προηγούμενο blog μου, ξέρουν ήδη.........αν έχω ξεχάσει κανέναν, θα το καταλάβει γιατί θα λάβει προσωπικό email. Δε θέλω να συνεχίσω αυτό το θέμα γιατί είναι πρωί και καθ'ότι και Λιονταράκι που τα παίρνω στη κράνα εύκολα με την έλλειψη φιλότιμου και την αδιακρισία, θα σηκωθώ και θα πάω να του βάλω το κεφάλι μέσα στο monitor του τριμάλακα απέναντι μου!Τέλος μ'αυτό το θέμα όμως!!!!

Λοιπόν στη φώτο δείτε από που σας γράφω και "με γράφετε".....είναι η θέα από το παράθυρο του γραφείου μου και βλέπουμε Πεντέλη....αριστερά στο βάθος ο πύργος του ΟΤΕ....

Αυτά βασικά.......α και αφού είναι καινούργια αρχή.....να ξεκαθαρίσω 2 φωνήεντα στο αυτάκι σας οκ? Εδώ μέσα αλλωνίζεται ελεύθερα, γράφετε ότι γουστάρετε ελεύθερα και για ότι θέμα θέλετε.....εννοείται ότι το ίδιο ισχύει και για μένα!!!!

ΔΕΝ γουστάρω στη καλύβα μου.....τους κομπλεξικούς που έχουν να γαμήσουν καμιά δυετία και θέλουν να βγάλουν το κόμπλεξ τους για τις γυναίκες, τις αντίστοιχες κομπλεξικές, τους μαμόθρευτους μαντράχαλους που στα 30 τους ζουν με τη μαμά τους και τους φταίει η κοινωνία, τις μυξοπαρθένες που παιδιαρίζουν και παρεξηγούντε εύκολα!!!!

Στο προηγούμενο blog ανέχτηκα μερικές τέτοιες καταστάσεις αλλά καταπιέστηκα!!! Εδώ τέρμα αυτά.....ας κάνω άλλα λάθη....όχι τα ίδια!!!

Όσοι και όσες με καταλαβαίνουν, θα φανεί.......οι υπόλοιποι και υπόλοιπες που θα "ξεστρατίσουν" θα ακούσουν πολλά "καντήλια".....και αυτό όχι γιατί είμαι μάγκας.....αλλά γιατί ο καθένας στη "καλύβα του" θέτει τους δικούς του νόμους!!!!......νομίζω? ;-)

Άντε μη τα πάρω!!!! ;-)))

Τάδε Έφη

Αλιτάμπουρας

23 Comments:

Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Θα σου κάνω αναμετάδωση βρε για το καιρό.....!!!!
όχι δεν ήμουν γραφείο....γιατί?
PC έχω σπίτι....ιντερνέτι και τηλέφωνο δεν έχω και δεν γουστάρω και πολύ να έχω!!!Για κάνε ένα refresh.....!

November 09, 2006 10:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ωραία θέα πράγματι, ωραία περνάτε εσείς εκεί πάνω!

Άντε... με γεια το τσαρδάκι...


Τον νου μας, έννοια σου!

November 09, 2006 10:21 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

καλώς ορίσατε στο φτωχικό μου ΜΑΝΤμαζέλ argyrenia! Σας μερσώ!!
:-))

November 09, 2006 10:34 AM  
Blogger srm1033 said...

Βρε βρε και πάνω που άρχιζα να έχω στέρηση. Δεν είχα με ποιον να ανταλλάξω μπινελίκια(Sιc) και μπηχτές πρωί πρωί. Το δοκίμασα με το αφεντικό μου χθες αλλά μαλλον δεν το πήρε και τόσο καλά. Anyway να το χαίρεσαι και να στεριώσεις εύχομαι καθώς επίσης και να είσαι προσεχτικός με τους λαλακες του γραφείου σου. Αυτά. Αν ξέχασα κάτι θα επανέλθω.

November 09, 2006 12:52 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Καλώς ορίσατε στον καινούργιο μου οντά....δε θα το πιστέψεις!!!!!!!!!!!Ο ίδιος μαλάκας το έκανε πάλι πριν 2 λεπτά!!!!!!
Ήρθε ξαφνικά από πίσω μου πάλι........ωχ ρε πούστη μου....δεν είμαι εγώ για τέτοια....αντιδρώ άτσαλα και άσχημα.....!!!!!!!:-((((((((((((((

November 09, 2006 1:03 PM  
Blogger srm1033 said...

Ευτυχώς αυτή την φορά μάλλον πάτησες το refresh και όχι το delete. Κυκλοφορούν κάτι συναγερμοί με φωτοκύτταρο, ένα κουτάκι στο μέγεθος πακέτου τσιγάρων είναι. Δεν βάζεις ένα τέτοιο να του κόψεις το αίμα καναδυο φορές να δώ θα ξαναπατήσει στα μουλωχτά?

November 09, 2006 1:10 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Thanks convinsed
αλλά αποφάσησα να συμπεριφερθώ με το τρόπο που είμαι καλύτερος.....θα του τη πω στα ίσα την επόμενη φορά......αλλά πολύ στα ίσα σου λέω....πιο ίσα δε θα έχει ακούσει....όλοι τον ανέχονται εδώ μέσα επειδή είναι "βίσμα"....αλλά κρετίνος ο τύπος....κάποιος πρέπει να κάνει την αρχή και να τον μαζέψει....ας είμαι εγώ!!!!ΕΙΠΑ!!!!!

November 09, 2006 1:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Αλλαγή στο ονοματάκι, στο template και στη photo αν και η τρομερότερη είναι της φωτογραφίας απο αλήτικο σκυλάκι το γυρίσαμε στο ταγκο και ζευγαράκι?
Δεν μας τα λες καλα καντο πιτσουνάκι καλύτερα το ονοματάκι σου χάλασες κι εσυ...τς.τς.τς.

November 09, 2006 2:56 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

ΑΝ είχες τίποτα active μέσα στο κεφάλι σου εσύ, θα καταλάβαινες ότι η φώτο έχει σχέση με τη Κινέζικη παροιμία δίπλα από τη φωτο.....και σχετίζεται με ένα απλό βήμα του χορού.....αλλά πουουουουου να πάρει μπρος το ραδίκι που έχεις για μυαλό!!!!

November 09, 2006 3:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Βρε ξέρω εγω τι λέω...γιατι δεν έβαλες κανα καλαματιανο ή κανα ζειμπέκικο να μερακλώσουμε?
Ραδίκι για μυαλό?...τουλάχιστον υπάρχει κάτι το δικό σου που είναι ανύπαρκτο και αποτελείς ιατρικό φαινόμενο καλύτερο είναι?
Αχ πολύ χαίρομαι ξαναβγήκαν τα φτυάρια...

November 09, 2006 3:20 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Θα σού'λεγα τώρα τι ξέρεις εσύ αλλά δε μου το επιτρέπει η ΑΝΩΤΕΡΗ ανατροφή μου!!!
Τουλάχιστον είμαι ένα φαινόμενο εγώ....εσύ βολέψου με το ραδίκι σου.....παλιοπαρτσακλό της Βορείου Ελλάδος!!! :-)))

November 09, 2006 3:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Καλα παλιοπαρτσακλό της Νοτίου Ελλάδος...

November 09, 2006 3:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Αχα! Σας ξαναβρήκαμε ;)
Καλοτάξιδο :))

November 09, 2006 9:07 PM  
Blogger gademissa said...

Γεια σου όμορφε!
Μπαίνω με το δεξί και προσπαθώ με όλη μου την δύναμη να σου δώσω όσο γούρι μου έχει απομείνει. Καλό νέο ξεκίνημα !!! :-)))

November 09, 2006 9:27 PM  
Blogger Кроткая said...

έτσι μπράβο ντε! δε θα τους περάσει!
καλορίζικο!

November 10, 2006 2:39 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@gademissa
γεια χαρά....μια χαρά γουρλού είσαι....σε μερσώ πολύ!!!!
@krotoula
φιλιά πολλά!!!!! ;-))))

November 10, 2006 9:47 AM  
Blogger srm1033 said...

Καλημέρα, καλημέρα. Βλέπω αλητάκο αφήνουμε και απειλίτσες... Χα! Μέχρι στιγμής όμως και σύμφωνα πάντα με την Γκαντέμισσα η εξαίρεση στον κανόνα δεν έχει βρεθεί. Λες να είσαι ??? we'll see. Καλό Σκ και απο Δευτέρα θα επιστρέψω με σουβενίρ για όλους.

November 10, 2006 10:14 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Η ανωτερότητά μου δεν με αφήνει να προσπαθήσω να σας αποδείξω οτιδήποτε....ανώριμην παιδούλαν!!!
Τη καλημέρα μου και τα φιλιά μου για καλό ταξίδι!!!!
;-)))))

November 10, 2006 10:22 AM  
Blogger srm1033 said...

αχ ναι καλέ αυτό το παιδούλα πολύ με άρεσε σου λέω...

November 10, 2006 10:26 AM  
Blogger Dark_Maiden said...

Καλή αρχή!! Δε σε ήξερα πριν, θα σε μάθω τώρα ;)

November 10, 2006 1:04 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@Dark Maiden
...ααααα...θα πας πολύ μπροστά στη ζωή σου τώρα που θα με μάθεις....τι να σου λέω....έπισασες το ΛΟΤΤΟ!
Καλώς όρισες πάντως!

November 10, 2006 1:36 PM  
Blogger Εύα said...

καλως σε βρηκα κουκλε,καλοριζικο το τσαρδιον τουτο,καλα γλεντια,ολα καλα να σου ερθουνε.

November 10, 2006 8:52 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

καλος ορίσατε στο τσαρδείον μας!!!....ωωωω....και κούκλε....ξέρετε να καλοπιάνετε βλέπω...φίλτατη!!!

November 13, 2006 9:32 AM  

Post a Comment

<< Home