....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Friday, November 10, 2006

.....τι κοιτάει....και δε μου λέει?...εεεεε?????



Λοιπόν τη παραπάνω φωτο την έχω σαν background στην οθόνη μου!....αλλά έχω ένα μικρό πρόβλημα μαζί της....!!!! Κάθε πρωί που ανοίγω το πισί, κοιτάζομαι τι διάολο έχω....μα είναι ύφος αυτό που έχει???...προς τι τόση έκπληξη και απορία πια????....τη γουστάρω πολύ τη φωκίτσα αλλά γιατί με κοιτάει έτσι????

- μήπως ήρθα με λερωμένο πουκάμισο στο γραφείο?....φόρεσα αυτό με τις λαδιές?

- μήπως με ασιδέρωτο πουκάμισο????(αυτό το έχω κάνει λόγω μίσους μου για το σιδέρωμα.....εξού και δε θα άνοιγα ποτέ σιδερωτήριο) !!

- μήπως κοιτάζει τα email μου πριν από μένα και σκέφτεται...."πω-πω ένα αγγούρι που τον περιμένει το φουκαρά"!!!

- μήπως ξέρει για εκείνα τα πάρτυ?.....εεεεε....εντάξει....μόνος σε μια ξένη χώρα ήμουν....με παρέσυραν.......("θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει"....που λέει και ένας φίλος) :-))))))))))))))

- μήπως με κοιτάει έτσι γιατί δεν έχω κερατώσει ποτέ μου ενώ κανα δυό το άξιζαν????(αυτό παίζει πολύ να είναι!!!!)!!!!

- μήπως έχει μαγικές δυνάμεις και βλέπει το παρελθόν μου?....ε.....δεν είμαι και τόσο extreme πια φωκίτσα μου!!!....πρέπει να υπάρχει και ένα παρελθόν πια........

- ακόμα χειρότερα......μήπως βλέπει το μέλλον μου και κάνει έτσι?????????(αυτό με ανησυχεί πολύ ομολογώ)!!!!!

- μήπως ήξερε καιρό τώρα για τη μεσούλα μου που πονάει έτσι σήμερα????(και δεν είναι από υπερβολικό σεξ(δυστυχώς) βρώμικα μυαλά....σας προλαβαίνω!!!!)

Δεν ξέρω τι να πω.....έχω προβληματιστεί με πολλά θέματα και αυτή ακόμα με κοιτάζει έτσι......τι με περιμένει ρε πούστη μου και δε το ξέρω????.....άντε νά'ρθει και δε με φοβάμαι.....η αναμονή όμως μου τη δίνει στα νεύρα λίγο!!!

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Να πω κακία????

Η μέση σου σε πονάει απο την αχρησία ρε!(και όχι μόνο της μέσης)

Μπορεί βέβαια να κοιτάζει και να σκέφτεται "πω ρε μάγκα μου υπάρχουν και χειρότερα, ποσο τυχερή είμαι!"

November 10, 2006 12:33 PM  
Blogger srm1033 said...

Μήπως είναι η φώκια συνάδελφος που είχες αναφέρει τις προάλλες και όταν σε βλέπει σκέφτεται: μμμμμ που θα πας μανάρι μου θα σε κουτουπώσω!!!!

November 10, 2006 12:40 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@Maraki
από εσένα τι άλλο να περιμένω δηλαδή!!!!
Σιγά βρε 2 μήνες είναι τόσο τρομερό?...ε...τα παθαίνεις αυτά αν είσαι επιλεκτικός....και ένας Λέων οφείλει να είναι!!!!
Το κακό όμως είναι ότι θα φάω πολύ δούλεμα με το θέμα τώρα, γιατί και να σταματήσει η "άπραγη" περίοδος δε θα το μάθετε λόγω ανωτερότητάς μου!!!...α να χαθείς εσύ....!!!!

@convinsed
μπρρρρρρρρ.......ανατρίχιασα πανάθεμά σε...!!!!!...καλύτερα να τον κόψω και να τον βάλω σε βάζο, αν είναι να τον χαραμίσω έτσι στη ζωή μου!!!!!

November 10, 2006 1:12 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@Χάδη
....σε τρώει ο κώλος σου εσένα να ακούσεις τίποτα "χάδια" στα αυτάκια σου μου φαίνεται!!!

November 10, 2006 2:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Μήπως απλά θέλει να σε σαγηνεύσει?:P
Καλησπέρα

November 10, 2006 2:48 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

ωωωω....ναι μα το έχει καταφέρει η συγκεκριμένη φώκια.....μόνο που δε ξέρω σε ποιο ωκεανό τα πίνει.....να πάω να την βρω!!!
:-))))))))

November 10, 2006 3:00 PM  
Blogger Fibi said...

Σε έχασα, τι κάνει ο αλήτάκος μας???

καλό Σαββατοκύριακο

γλύκα η φώκια

November 10, 2006 4:01 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

καλά βρε fibi.....προσπαθώ να κάνω αλητείες....αλλά φοβάμαι ότι γερνάω πια....όλοι έτσι μου λένε....
:-(((((((((

November 10, 2006 4:43 PM  
Blogger Εύα said...

δεν κοιταει εσενα βρε...αυτον που στεκεται πισω απο την πλατη σου και κρυφοκοιταζει την οθονη σου κοιταζει.Εννοειται οτι προσπαθει να τον ματιασει για να μαθει να ειναι αλλη φορα τοσο περιεργος,χαχαχα!

November 10, 2006 8:55 PM  
Blogger gademissa said...

Απλά τα πράγματα. Εγώ βλέπω κάτω από τα μουστάκια της ένα περίεργο χαμόγελο...βρε χαίρεται που σε βλέπει, δεν το κατάλαβες?

November 11, 2006 11:48 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@eva
wellcome
καλύτερα να τον ΞΕματιάσει λέω εγώ....με πηρούνι κλπ!

@gademissa
αχ....τέτοια λέγε μου εσύ.....να με φτιάχνεις!!!

November 13, 2006 9:30 AM  

Post a Comment

<< Home