....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Tuesday, November 14, 2006

....αχχχχ.......

Λοιπόν κάτι παίζει με το Χαλάνδρι αλλά εγώ είμαι στην απ'έξω.......
Κάθε πρωί που φτάνω στη περιοχή, προσπαθώ να μη τρακάρω λόγω αφηρημάδας!!

Μα που πάνε όλες αυτές οι ωραίες κοπέλες ρε παιδί μου.......που δουλεύουν?.....μάλλον στη Vodafone δίπλα.......εγώ με τη καταραμένη ειδικότητα....πάλι σε εταιρία "αρχιδόκαμπο" έχω πέσει........ρόμπα έγινα σήμερα φτάνοντας στη δουλειά........χάζεψα μιλάμε....αφού έβαλε τα γέλια η κοπέλα.....και πως να μη βάλει τα γέλια δηλαδή αφού μάλλον τη κοίταζα σα χάνος, από πίσω κόρναραν και εγώ στη κοσμάρα μου.........είχα ξεχάσει να βάλω 1η......δε ξέρω τι σκεφτόμουν ....το "get out of my dreams...get into my car"........μήπως?.........

Μετάνοιωσα που δε μπορώ να κατεβάσω και το παράθυρο να μιλήσω......ποτέ δε τό'χω κάνει αυτό.....από τρακάρισμα "γνώρισα" μια φορά μια κοπέλα.....αλλά αυτό το καμάκι στο δρόμο μου φαίνεται πολύ γελοίο.......θα μου πεις τώρα?......το να σου κορνάρουν από πίσω και εσύ να έχεις χαζέψει δεν είναι γελοίο?.....μάλλον είναι.....!!!
......μου χαμογέλασε και είπε καλημέρα γελώντας.......και εγώ απλά έσκασα στα γέλια μόλις συνηδητοποίησα την όλη φάση......!!!!
....καλά το είπε ο AL......"the day we stop looking is the day we die.........!!!"

14 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Δεν λές πάλι καλά που δουλεύεις με άντρες φαντάσου να σου τρέχαν τα σάλια και να πέφταν τα σαγόνια μεσα στο γραφείο...εκεί να δεις ρεζίλι!
Αχ έχεις ανάγκη απο κάτι εσύ για να συνέλθεις!

November 14, 2006 12:44 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Ρε πικρόχολη Θεσσαλονικιά......
..φαρμάκι στάζεις πανάθεμά σε!!!
:-)))))))))))
...και τα σάλια δε μου τρέχουν ποτέ κυρά μου.......ότι χαζεύω και κολάω χωρίς να το θέλω καμιά φορά.....ναι....αλλά ποτέ λιμασμέμος κυρία μου!!!!....και μου το έχουν πει γυναίκες κιόλας....αποδεδειγμένο......και όταν δουλεύω δε "χαλαρώνω" τόσο με τις γυναίκες γιατί μαθαίνω απ'τα λάθη άλλων που έχω δει!.....ξέρεις τι "εύκολες υπογραφούλες" μπαίνουν όταν έχεις απέναντι ένα γλυκό θυληκό με ανάλογη συμπεριφορά και ντυμένη με ένα σεξουαλικότατο ταγεράκι με τη σωστή γόβα???....όλες έτσι έρχονται εδώ από άλλες εταιρίες και επειδή ξέρω την αδυναμία μου....γίνομαι male bitch!!!...ίσως με περνάνε και για αδερφή καμιά φορά....που νά'ξεραν τι τραβάει το φυλοκάρδι μου....!!!!
αχχχχχχχχχ!!!!!
μεγάλη τιμή σου έκανα με τέτοια απάντηση.....ΦΙΔΙ!!!!! ;-)

November 14, 2006 12:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

Εγώ στάζω φαρμάκι ή εσύ?
Τι είπα το καημένο?
Γι αυτό εγω πάω στη δουλειά με τζινάκι και ίσιο παπουτσάκι για να μην κολάζω κανέναν.
Και τελικά όντως έχεις ανάγκη απο κάτι μπας και σου φύγουν και τα νεύρα!!!
Αντε σπαστικό παλιοτόμαρο!!!

November 14, 2006 1:01 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Τι να κολάσεις εσύ βρε....?
Τέλος πάντων.....δε σου ομιλώ....furthermore!!!(τςςςςςςςς)
έτσι είναι τα καημένα?....σφάζουν με το μπαμπάκι?....μόνο με σένα με πιάνουν τα νεύρα μου......έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί???....άντε φτιάξε κανά καφέ εκεί πέρα.....που θέλεις να έχεις και άποψη επί όλων των θεμάτων!!!
(....την έβαψα τώρα εε???)
;-))))))))))

November 14, 2006 1:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Αγαπητέ αλητήριε δεν θα ρίξω furthermore το επίπεδο μου για πάρτι σας.
Τα νεύρα σας σας πιάνουν μαζί μου γιατι τσιγκλάω ευαίσθητες χορδές, ελληνιστί χτυπάω εκεί που πονάει, προσόν που πολλοί θα θελαν να κατέχουν αλλα δεν έχουν τα φόντα...

Γκέγκε????????????????

November 14, 2006 2:16 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....εεεεε...εσύ με τα πολλά φόντα.....πρόσεχε μη πέσεις απ'το ανισσόροπο-ανισόπεδο επίπεδο που έχεις ανέβει....!!!!
(είσαι γουρλού πάντως....μου βγήκαν τα νούμερα)!!! ;-))

November 14, 2006 2:24 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....όχι....είχα σκάσει στα γέλια!!!
όχι έτσι!μια φορά μικρός είχα τρακάρει έτσι με το μηχανάκι......άλλη κοίταζα.....αλλά τελικά αυτήν που τράκαρα έβγαλα γκόμενα.....πω-πω...από μικρός κάθαρμα ε???....τώρα γιατί σκάβω το λάκο μου εγώ....??? :-))))))

November 14, 2006 3:57 PM  
Blogger srm1033 said...

Εσύ ήσουν ο Χάνος που μπλόκαρε όλο το Χαλάνδρι σήμερα???? Ελεος πια , το ξέρω πως είμαι τουλάχιστον Θεά αλλά και εσύ ρε παιδί μου πολύ λιγούρης....

Αααα και να μην ξεχάσω , αν περιμένεις να ρίξεις γκόμενα με το "get out of my dreams...get into my car" βλέπω τα χεράκια σου να βγάζουν κάτι κάλους ΝΑ με το συμπάθειο :)))))

November 14, 2006 6:34 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

άργησες αλλά τό'πες φαρμακόγλωσσα!!!!....τό'ριξες το δηλητήριο!!!....σιγά μην ήσουν εσύ βρε......αυτή ήταν σαν τα κρύα τα νερά κοπελάρα!!!!....και δεν χρειάζεται να ρίξω τις γυναίκες.....πέφτουν μόνες τους....(ας είν'καλά οι ελληνικοί δρόμοι με τις λακούβες τους!!!!!!
καλημέέέέέρααααα.....πω-πω νύστα!

November 15, 2006 9:57 AM  
Blogger Fibi said...

Kαλό το παιχνίδι με τα μάτια αλλά κάποτε με είχε πονέσει...πολύ!

Πεζή εγώ, στο αμάξι κάποιος με βλέμμα φωτιά, περπατούσα κι όλας και $%##% τι τα θέλουν τα σήματα μέσα στη μέση του πεζοδρομίου!!!

cost: 1 week καρούμπαλος

καλημέρεεεεεεεεες

November 15, 2006 10:18 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

.....μιλήσατε τουλάχιστον............ή τσάμπα το καρούμπαλο?

November 15, 2006 10:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Καμάκια της Αθήνας ενωθείτε!

Ωραίες φάσεις είναι αυτές βρε!

Εμένα στα φανάρια μόνο μια φορά μου έκατσε καλή περίπτωση αλλά ήμουν ντροπιάρα, χαμογέλασα και γύρισα από την άλλη, ενώ ήταν Θεός ήλιος καλοκαιρινός...

Μπονζούρ!

November 15, 2006 10:28 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

.....εσύ ντροπιάρα?????....τι εννοείς???....ντροπιάρα για να τον βιάσεις επί τόπου στο φανάρι μάλλον ε????......"ήταν Θεός-ήλιος καλοκαιρινός αλλά του γύρισα τη πλάτη".....άντε βρες άκρη μετά ρε πούστη μου με τις γυναίκες.....

Καλημέρα ...παλιοανωμαλία!
;-))

November 15, 2006 10:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Καλημέρα παλιοαλήτη...εχω κατι μάτια πλάνα απο τη νύστα, κι εσεις ακόμα συζητάτε για το φανάρι και τη γκόμενα...
Δεν πετυχες άλλη σήμερα να το ξεπεράσεις?
Παω να πάρω κανα nurofen να φύγει ο πονοκέφαλος και μετά θα σε κράξω κι άλλο...

November 15, 2006 10:59 AM  

Post a Comment

<< Home