....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Thursday, December 07, 2006

....ένα πρωινό μου......


......τα πρωινά όταν ξυπνώ....
......μεγάλο ζόρι εγώ τραβώ.....

......ουπςςςςςς....λάθος!!!!....κείμενο ήθελα να γράψω αλλά πήγε σε μαντινάδα πάλι......ξαναρχίζω λοιπόν....

......τα πρωινά όταν ξυπνώ λοιπόν.....οι κινήσεις μου είναι οι ίδιες pretty much...που λεν και στου χουριό μου, .....σηκώνομαι ανοίγω τη κουρτίνα ρίχνω μια ματιά στη θάλασσα και την Εύβοια.....πάω για κατούρημα....πλένω το πρόσωπό μου.......γυρνάω και βάζω καφέ με άρωμα φουντούκι στη καφετιέρα....ξαναγυρνάω στη τουαλέτα....πλένω τα δόντια μου....κάνω ντουσάκι....και μέχρι να βγω έχει γίνει ο καφές.....βάζω και cornflakes.....και ανοίγω το ράδιο παίζοντας με τον Red, τον Δίεση, τον Μελωδία και τον Rock FM......χαλαρώνω από το σοκ του ξυπνήματος, πίνω τον καϊφέ μου και συνήθως "μερακλώνω" και με κανά τραγουδάκι απ'το ράδιο ενώ αρχίζω να ντύνομαι και να υπενθυμίζω στον εαυτό μου διάφορα όπως......"μαλάκα μη ξεχάσεις να πετάξεις τα σκουπίδια ε???".....ή....."έκλεισες το boiler χθες βράδυ?".....ή....σε ημέρες αυξημένου εργασιακού άγχους....βρίζω τη δουλειά μου.....ή μάλλον ανθρώπους που με καθυστερούν στη δουλειά......όπως τελευταίως...."θα μου στείλει τα στοιχεία η ηλίθια η τσιμπούκοβα από τη Βουλγαρία μπας και βγάλουμε Budget πριν τα Χριστούγεννα??????????...ή θα μου στείλει τα report της πεσκέσι με τον Άϊ Μπιλάρα?"......ή....στο meeting μαλάκα δε θα μασήσεις έτσι???....και αν πάει να σε στριμώξει εκείνος ο ηλίθιος.....ρώτα τον για την τάδε επένδυση που έπρεπε να έχει τελειώσει τόσο νωρίτερα και να έχει κοστίσει τόσα λιγότερα.......και θα του κοπούν οι εξυπνάδες!!!!.....προετοιμασία για πισώπλατες μαχαιριές δηλαδή....!!!!

Μετά λοιπόν από όλες αυτές τις "υπέροχες και γλυκές" σκέψεις....θα μπω στ'αμάξι και θα φύγω....
ευτυχώς μέχρι τώρα όλα πάνε καλά στο δρόμο ένα χρόνο σχεδόν που μετακόμησα εκτός Αθήνας και δεν έχω στουκάρει με καμιά πυροβολημένη ξανθιά γειτόνισσα βγαίνοντας στη Μαραθώνος......!!!!!!!!......λίγο η μουσικούλα.....κανά τσιγαράκι.....καφές που έχει μπει στο θερμός για τη διαδρομή και τσουπ....έφτασα Χαλάνδρι.....

....χθες το πρωί είχα μια έκπληξη όμως......ανοίγοντας τη κουρτίνα βλέπω το θέαμα της φωτογραφίας........συγκάτοικοι...3 γατάκια....να με κοιτούν σα να περιμένουν κάτι......λάθος τους βέβαια γιατί δεν τα γουστάρω τα γατιά.......λατρεύω και τον τελευταίο λιγδιάρη-αλήτη σκύλο αλλά....τα γατιά "βλάπτουν σοβαρά την υγεία μου"!!!!...δε ξέρω γιατί....δεν μπορώ να με αναλύσω σ'αυτό το θέμα.....ποτέ δεν με έχει γρατσουνίσει γάτα ή κάτι παρόμοιο.......απλά δεν τις γουστάρω.......ο πατέρας ενός φίλου μου είπε κάποτε......
....."αν δεν γουστάρεις τις γάτες.....δε γουστάρεις και τις γυναίκες".....
.....όχι Κυρ Κώστα μου.....δεν είναι έτσι!!!!....τις γυναίκες που είναι τριχωτές σαν γάτες σίγουρα δεν τις γουστάρω βέβαια!!!!!!!.....
Αυτά τα γατάκια όμως χθες τα συμπάθησα τόσο, που πήρα τη φωτογραφική μηχανή και τα τράβηξα φωτογραφία!!!.....ήταν γλύκα τα άτιμα έτσι όπως με κοιτούσαν....μέχρι που τους είπα και καλημέρα......αλλά μέχρι εκεί......!!!!!....μη παραγνωριστούμε κιόλας γιατί θα φέρω κάνα τσοπανόσκυλο και θα γίνουν lunch 2 με 5!!!!!

......τι τρυφερός που είμαι ο μπαγάσας.......με γουστάρω πολύ ώρες-ώρες!!!!!
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))

PS. ......το νάυλον που βλέπετε μπροστά στη πρώτη γάτα είναι το κάλυμμα του καλοκαιρινού καναπέ μου.......που έπρεπε να έχω μαζέψει εδώ και πολύ καιρό αλλά βαριέμαι.......!!!!!

20 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"Αρχισες να γουστάρεις καμιά γυναίκα και πλέον και οι γάτες συμπαθητικές σου φαίνονται".

December 07, 2006 3:49 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

.....μπαααα......τίποτα ξεχωριστό στον ορίζοντα....πάλι τσάμπα έστειλα κάρτα στον Αϊ Βασίλη φέτος...!!!!

December 07, 2006 3:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

γεια καποιον περιεργο λόγο δεν μπορω να αφήσω post.... ή μπορώ???

December 07, 2006 7:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ναι μπορώ!!!! Πάμε λοιπόν!!!!

"ένα χρόνο σχεδόν που μετακόμησα εκτός Αθήνας και δεν έχω στουκάρει με καμιά πυροβολημένη ξανθιά γειτόνισσα βγαίνοντας στη Μαραθώνος.."

-Δηλαδή αν σε στουκάρει μελαχρινή δεν έχεις πρόβλημα??? Να έχω το νου μου γιατί κινούμε σε αυτές τις περιοχές κάθε πρωί......

"....τις γυναίκες που είναι τριχωτές σαν γάτες σίγουρα δεν τις γουστάρω βέβαια!!"

- Και καλά κάνεις!!!! Στον μπαμπά μου να το πεις μπας και μου δώσει 7.000 ευρώ να κάνω Laser σε όλο μου το σώμα!!!Γιατί η άποψή του όταν του τα ζήτησα ήταν οτι η τριχοφυϊα σε μια γυναίκα δηλώνει την θυληκότητά της..... Τι σκέφτηκε ο άνθρωπος για να μην μου δώσει τα χρήματα.....

December 07, 2006 7:33 PM  
Blogger srm1033 said...

Καλημέρα απο την πυροβολημένη ξανθιά. Ευτυχώς που εγώ κυκλοφορώ τις μεγάλες ώρες στην Μαραθώνος γιατί θα παίζαμε πρώτο θέμα στις ειδήσεις γείτονα...

Βάλε λίγο φαγάκι στα κακόμοιρα βρε άχρηστε γιατί έτσι όπως το πας εσύ με αυτά θα γεράσεις :))))

December 08, 2006 9:12 AM  
Blogger sorry_girl said...

Πω πω τρυφεράδες πρωί πρωί!
:PPPPPPPPPPPPPP

December 08, 2006 9:24 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Καλημέρα....

@anonymous
Κατ'αρχάς post στο δικό μου το blog μόνο εγώ μπορώ να αφήσω.....για συμμαζέψου λίγο ε?;-)
Δεν τα γουστάρω τα τρακαρίσματα γενικώς....κυρά μελαχρινούλα!!!
Όσο για την τριχοφυϊα.....μάλλον θα είχε δει τον θυληκό King Kong στην τηλεόραση και επηρεάστηκε από το συναισθηματικό κομμάτι της ταινίας!!!!Μπορεί να σκέφτηκε...."μακάρι η κορούλα μου να είχε κάποιον να την αγαπάει έτσι και ας ήταν και ο King Kong...."!!! ;-)))))))
Καλά ρε παιδί μου και εσύ όμως......σε όλο το σώμα έχεις τρίχες πια??....και στη πλάτη?????και στα αυτιά?????....έχεις αρχίσει και βγάζεις και στις πατούσες????....μήπως μεταλλάσεσαι σιγά-σιγά βρε????? :-))))))

@convinsed
....τι γλυκιά που είσαι χρυσό μου....μέλι στάζει το βρωμόστομά σου....με γατιά αποκλείεται να γεράσω....με σκύλο μπορεί....και δηλαδή πως το πάω ρε?....εεεεε???....πως το πάω????....μη σε πάρει και σε σηκώσει!!!!!!....
....γλυκιά μου πρωί-πρωί!!!
;-))))))))))))))

@sorry girl
....ωωω....μα φυσικά....εδώ μόνο έτσι περνάμε καλά!!!:-))))

December 08, 2006 9:46 AM  
Blogger Εύα said...

κοιτα τωρα να δεις τι συμβαινει...λατρευω τις γατες γιατι μου μοιαζουν.Ειμαι κι εγω σαν κι αυτες,ανεξαρτητη,χαδιαρα,μου αρεσουν οι αγκαλιες,η ζεστη,τα παιχνιδια σε χαλί ή σε κρεβατι(κι ο καναπες καλος ειναι)μου αρεσει να γυρνοβολαω ομως ρε γμτ ειμαι πιστη σα σκυλος και μου αρεσει να γλυφω τα χερια του αφεντη μου,χαχαχα!Γι'αλλη μια φορα η απολυτη συγχυση σαν να μην εφτανε που ειμαι ξανθια αλλα κυκλοφορω κοκκινομαλλα!

December 08, 2006 10:26 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....εεεε....ναι....η ομάδα ψυχολόγων που κλείθηκε να εξετάσει την περίπτωσή σας.....έσκισε τα πτυχία της και αυτοκτόνησε!!!!
Να προσθέσω 2 πραγματάκια μόνο.....τα παιχνίδια είναι ωραία και πίσω απ'το πολύφωτο κάτω απ'το σκαμπό, έξω στο κήπο, κάτω στο κελάρι, πίσω απ'το ψυγείο, μέσα στη ντουλάπα, πάνω απ'τη ντουλάπα...κλπ. ΚΑΙ....αυτό που ακούω ότι "οι γάτες είναι ανεξάρτητες"....είναι μαλακία μεγίστου είδους!!!....ΠΟΥΤΑΝΕΣ είναι....πάνε μόνο όπου έχουν συμφέρον και τη κάνουν στη πρώτη δυσκολία......π.χ. μου τη σπάει η κονσέρβα που μου πήρε ο μαλάκας!!!(ή το δώρο που μου πήρε ο μαλάκας)
...βέβαια αυτή είναι η ταπεινή γνώμη ενός καθάρματος.....
Καλημερούδια :-))))))))

PS....μη μου παρεξηγηθείς βρε για την άποψή μου περί "ανεξαρτησίας" των γατιών έτσι????....άκου ανεξάρτητα????Πουταναριά είναι!!!!!....ωχ παρεσύρθειν πάλι.... :-)))))))))))

December 08, 2006 10:36 AM  
Blogger Εύα said...

δεν διαφωνω καρδουλα μου,το αντιθετο μαλιστα.Αλλωστε εγω ειχα παντα...γατους στο σπιτι,χαχαχα!
Να σου πω,τον καλοκαιρινο καναπέ χωρις το πλαστικο καλυμμα τον σκεφτηκες για τα παιχνιδια;Ααααα,και τις γλαστρες παρακαλω....καλά,για το παγκακι δε σου λεω,υποθετω οτι το εχεις ηδη σκεφτει!!!

December 08, 2006 11:54 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....σιγά μην περίμενα εσένα βρε για να τα σκεφτώ όλα αυτά....αν μπορούσε να μιλήσει για τις δόξες του αυτός ο καναπές...ίσα που μπορεί και να κοκκίνιζα...(λέμε τώρα)
:-)))))))))))))))

December 08, 2006 12:20 PM  
Blogger iris said...

με το παλιό πλυντήριο που κάθε φορά που λειτουργεί τρέμει ολόκληρο το σπίτι συθέμελα σκεφτήκατε τα παιχνίδια; Εμένα ρε γαμώτο πλυντήριο μου είναι ολοκαίνουριο και σχεδόν ακίνητο :(

Όσο για τα γατιά : έτσι είναι, ό,τι δεν μπορείτε να το ελέγξετε και να το κρατήσετε κοντά σας του κολλάτε τη ρετσινιά της πουτάνιας και απαλλάσσεστε από τις τύψεις. Αν είσαι μάγκας, κύριε μου, και αξίζεις εδώ στα δύσκολα θα δοκιμαστείς και όχι με τα χαζά τα σκυλιά.

December 08, 2006 2:43 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....που ξέρεις εσύ τώρα τι πλυντήριο έχω εγώ????....η μαγκιά κορίτσι μου είναι να προκαλέι ο άντρας τέτοιο χαμό που να κουνιούντε και τα ακίνητα πλυντήρια....αλλά χρειάζεται και ανάλογη γυναίκα....και είναι σπάνιο είδος πλέον..!!!

...είσαι μικρή ακόμα για τέτοια συζύτηση εσύ...! Τα λέμε σε καμιά 3ετία....

December 08, 2006 2:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

-Σωστά μόνο comment μπορώ να αφήσω στο ΔΙΚΟ ΣΟΥ POST!!!! Συγγνώμη , γράψε λάθος!!!!
-Όχι δεν μεταλλάσσομαι,απλά είμαι υστερικιά με κάτι τέτοια θέματα....
-Πάντως και γω συμφωνώ μαζί σου περί προτίμησης κατοικιδίων ζώων. Τα σκυλιά είναι άλλη φάση!!!

December 08, 2006 3:01 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Anonymous...σε βαπτίζω Βαγγέλη...
...άντε σε συγχωρώ γιατί είμαι μεγαλόψυχος Λέοντας!...και είσαι και γειτονοπούλα.
Καλά κάνεις και είσαι υστερικιά μ'αυτό το θέμα...αλοίμονο αν δεν ήσουν!!!!
Φιλιά ρε Βάγγο!!!
:-))

December 08, 2006 3:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Με πληγώνεις..... Μα Βάγκος????? Κάτι στο πιο γυναικείο δεν έχεις????

December 08, 2006 5:48 PM  
Blogger iris said...

Μήπως διατείνεσαι ότι εσύ κάνεις τα πάντα να κουνιούνται και να τρίζονται; Αχ, καλέ φοβήθηκα !
Και δεν νομίζω ότι είμαστε είδος υπό εξαφάνιση οι γυναίκες που λες. Απλά μάλλον εσύ δεν ξέρεις πού να μας βρεις είτε είμαστε πολύ "ανεξάρτητες" δηλαδή πολύ "πουτάνες" για τα δικά σου γούστα. Αλλά συγγνώμη, εγώ είμαι μικρή για μια τέτοια συζήτηση ...

December 09, 2006 10:16 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@anonymous
...αφού δεν έχεις την ευγένεια να αφήσεις έστω και ένα μονόγραμμα ή έστω ένα ψευδόνυμο.....είσαι ο Βάγγος για μένα.....και μη μου κολάς γιατί θα πάρεις προαγωγή σε Βαγγέλας!!!!....στην είπα τώρα ε....????...δε πειράζει...έχω δίκιο....δε σημαίνει ότι δε χαίρομαι τη παρέα σου βέβαια έτσι??!!Καλημερούδια ;-)))))

@Iris
...διακρίνω μίαν κάποιαν τσαντίλαν...????...το μικρή το είπα για να σε πειράξω βρε.....να ψαρώσεις λίγο να μου την πεις....έτσι για να μη το ρίξουμε και πολύ στην ευγένεια εδώ μέσα...."και πέτυχε"!!!!....άντε για ν'ανάβουν τα αίματα λίγο ε??
;-)))))))))))))

December 11, 2006 9:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Καλημέρα Sketo_Katharma!!!!! Με συγκίνεις που χαίρεσαι την παρέα μου:)))) Και κάπως το έσωσες , γιατί πρώτη φόρα με λένε αγενή..... Νόμιζα ότι είναι must να υπογράφεις ως ανώνυμος στα blogs , αλλά μάλλον έκανα λάθος....Πάρε λοιπόν και το όνομά μου.....PALIOPERIERGI!!!!!!!! Τώρα δεν έχεις επιλογή να φαντάζεσαι τι όνομα θα μου ταίριαζε!!!! Καλή εβδομάδα:)

December 11, 2006 10:00 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....μετά από εγχείρηση αλλαγής φύλλου....μεταβαπτίζεται ο δούλος του Θεού "Βάγγος"...σε....
"palioperiergi"!!!!

December 11, 2006 11:18 AM  

Post a Comment

<< Home