....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Friday, December 01, 2006

....η κυρά Φωτεινή......

......εδώ στη δουλειά έχουμε μια maskot της εταιρίας......είναι η κυρά Φωτεινή.....!!!

Τι εστί κυρά Φωτεινή τώρα ε???....ακούστε!!!!

.....γύρω στα 70.......Ηπειρώτισα με τσαγανό....... που δε κολώνει πουθενά και από το ζαρωμένο πρόσωπό της ξεχωρίζουν 2 μπλε μάτια σαν σπίθες.......όταν με κοιτάει νιώθω ότι με διαβάζει!!!! Τη λέει στο Γενικό Διευθυντή σαν να μιλάει στη γειτόνισά της.....!!!!

Η δουλειά της εδώ μέσα είναι να φροντίζει για την καθαριότητα της κουζίνας.
Ουσιαστικά όμως δεν την αφήνουν να κάνει και πολλά πράγματα λόγω ηλικίας.....απλά είναι εδώ γιατί δούλευε σε μια θυγατρική μας παλιά, η οποία έκλεισε και για να μην την διώξουν την φέρανε εδώ να μαζέψει κάποια ένσημα και να πάρει μια σύνταξη η γυναίκα......σκέπτομαι ότι είναι προς τιμήν όποιου πήρε αυτή την απόφαση.......!

Στο θέμα μας τώρα.......
Μέρος 1ον!

πριν λίγο καιρό ήταν "του Σταυρού".
Εγώ ως άσχετος και αδιάφορος με εκκλησιαστικά θέματα δεν το ήξερα φυσικά. Μου το είπαν όμως και θυμήθηκα να πάρω έναν Σταύρο για χρόνια πολλά.......εκείνη την ημέρα είχα φέρει φαγητό απ'τό σπίτι.....κοτόπουλο με σαλάτα.....τρώω κάποια στιγμή και πάω στη κουζίνα να πλύνω το τάπερ....πετυχαίνω τη κυρά Φωτεινή η οποία μου ζητάει να πλύνει το τάπερ μου. Ντρέπομαι βασικά να της το δώσω......και της λέω ότι είναι εδώ για να φροντίζει τα πιάτα και ποτήρια της εταιρίας και όχι τα δικά μας.....με κοιτάει με ύφος "άστα αυτά...μεγάλη είμαι....όχι άχρηστη"....και υποχωρώ......! Μετά από καμιά ώρα κατεβαίνοντας στον πρώτο για τσιγάρο την πετυχαίνω στο ασανσέρ.....και γίνεται ο εξής διάλογος!
- δε μου λες? τι είχε μέσα το τάπερ σου?
- (ψάρωσα ε!!!)...κοτόπουλο με σαλάτα....γιατί?
- ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙ? ...δε ξέρεις ότι είναι του Σταυρού σήμερα????....ούτε λάδι δε τρώνε!!!!!!!!
......ενώ υπό άλλες συνθήκες θα είχα δώσει την απάντηση που μου είχε πει κάποτε μια γιαγιά..."στο φαί και στο γαμήσι ο θεός δεν έχει κρίση"....στη κυρά Φωτεινή δεν με έπαιρνε!!!!....και το βούλωσα.....!!!!
- μου λέει βγαίνοντας από το ασανσέρ....."είσαι καλό παιδί εσύ......δεν έπρεπε να φας κρέας σήμερα".......και δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί ένιωσα άσχημα τελικά εγώ, που έφαγα το κοτοπουλάκι μου εκείνη την ημέρα!!

Μέρος 2ον

πριν λίγο είχα κατέβει με ένα συνάδελφο για τσιγαράκι......μπαίνει μέσα στο καπνιστήριο η κυρά Φωτεινή....με ένα ματσάκι βασιλικό και μία κούπα γεμάτη με αγιασμό!
.....σκέφτομαι....."τη γάμησα........τι γιορτή είναι σήμερα γαμώτο και τώρα πως πρέπει να συμπεριφερθώ εγώ?.....μήπως θα έπρεπε να έχω και εγώ βασιλικό?.....μήπως έπρεπε να αρχίσω να πηγαίνω στην εκκλησία για να μη με αγχώνει η κυρά Φωτεινή?"
.....ευτυχώς ο συνάδελφός μου είχε ξαναζήσει την όλη φάση και μπήκε μπροστά αφού άκουσε εμένα να λέω ένα "ωχ" σε ντεσιμπέλ που δεν τό'πιασε ευτυχώς η κυρα Φωτεινή.....και βλέπω την εξής σκηνή: Βούτηγμα του βασιλικού στον αγιασμό και εν μέσω μουρμουρίσματος της κυρά Φωτεινής, κατάβρεγμα στο κεφάλι και στις 2 παλάμες των χεριών. Πρόσταγμα της κυρά Φωτεινής στο συνάδελφο...."κάνε το σταυρό σου τώρα"...αυτός φυσικά υπάκουσε!!!!!
-να σου πω?...... του λέει...
- παντρεμένος είσαι?
-ναι .....απαντάει ο συνάδελφος
-παιδιά έχεις?
-όχι ακόμα.......σε 3 μήνες
-με το καλό......καλή λευτεριά στη γυναίκα σου

.......με πλησιάζει εμένα τώρα......
.......εκτελείται η παραπάνω διαδικασία μπουγιέλου με ακρίβεια και χωρίς παρατηρήσεις.....
......."Ο Θεός μαζί σας"...μας λέει και πάει να φύγει.....ΑΛΛΑ ξαναγυρνάει.....

...εσύ παντρεμένος είσαι? ...μου λέει.....
όχι κυρά Φωτεινή...της απαντώ.....
ΓΙΑΤΙ?????.....με ρωτάει με ύφος και τόνο φωνής βαρύ και ασήκωτο!!!
....της λέω λοιπόν γελώντας....."είμαι μικρός ακόμα εγώ....για αυτά τα πράγματα"!

....και περιμένωντας να ακούσω καμιά βαριά κουβέντα για το γέλιο μου και την απάντησή μου........ακούω το εξής και μένω παγωτό!!!
...."μικρός δεν είσαι......έχεις μυαλό εσύ........αλλά έχεις και καλή καρδιά....ξέρω εγώ.....γι'αυτό να προσέχεις.....αν είναι να γράψει γιέ μου....να γράψει με στυλό και όχι με μολύβι"....

..............εεεεεεε????????.........

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

...με ανεξίτηλο μαρκαδόρο να γράψεις γιέ μου με ανεξίτηλο...

December 01, 2006 12:42 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

.....για να δούμε.....!

December 01, 2006 12:47 PM  
Blogger srm1033 said...

...και όταν το γράψεις εξαφάνισε το blanco

December 01, 2006 11:00 PM  
Blogger gademissa said...

Σοφή η κυρα Φωτεινή. Σε πήρε χαμπάρι... και "μυαλό" και "καλή καρδιά" και "καλό παιδί".

Και ας λες εσύ ότι είσαι ..."σκέτο κάθαρμα"

December 02, 2006 11:18 AM  
Blogger Εύα said...

ειδες η κυρα Φωτεινη;Ψυχουλα.
Να μου τη φιλησεις,οκ;

December 02, 2006 10:08 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

καλησπέρα σας,
βρέθηκα σε ιντερνέτι Κυριακή βράδυ και απαντώ....
@πεπισμένη
...δε το βλέπω ρε συ να το γράφω.....μ'αυτά που βλέπω :-)
@τυχαιρούλα
....λες να θέλει να μου κάνει κανά συνοικέσιο ρε συ......πολλές καλοσύνες μου είπε και θα φυλάγομαι αυτή τη βδομάδα.
@ευα
.....Ευάκι κοίτα.....σέβομαι τα χρόνια της και την σοφία που μπορεί να κουβαλάει αλλά .....ως κάθαρμα οφείλω να είμαι καχύποπτος λίγο....;-))))))))

December 03, 2006 9:30 PM  
Blogger Fibi said...

Θα σου βάλει τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι η κυρα Φωτεινή αν δεν αρχίσεις οικογένεια asap!!!

Καλημέρες

December 04, 2006 12:30 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@χαδη
...θα'χω το νου μου στις κακοτοπιές....αν και δεν είναι τυχαίο το username:-))

@fibi
...ναι ρε fibi....μήπως ξέρεις που να παραγγείλω μια γυναίκα με λίγο μυαλό και να πατάει στη γη?........άκου asap.....νά'σαι καλά μ'έκανες και γέλασα.....
Φιλιά, καλημέρες!

December 04, 2006 12:35 PM  

Post a Comment

<< Home