....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Thursday, December 07, 2006

....γεια σου ρε Μίλτο....



......σήμερα πηγαίνοντας στη δουλειά άκουσα ότι από αυτή την Παρασκευή θα τραγουδάει στη μουσική σκηνή "δίπλα στο ποτάμι" ο Μίλτος.......

......τον αναφέρω με το μικρό του όχι γιατί τον ξέρω προσωπικά αλλά γιατί τον έχω ζήσει στο Ηράκλειο της Κρήτης στην αρχή της μουσικής του πορείας. Μιλήσαμε κάποτε όπως μιλάνε άγνωστοι φοιτητές μεταξύ τους σ'αυτά τα όμορφα κουτούκια κάθε φοιτητούπολης.

Ο Μίλτος ήταν στο μαθηματικό τμήμα και τελείωσε όταν εγώ κατέβηκα στη Κρήτη το 1992, που τον έχανες που τον έβρισκες όμως....με τη κιθάρα του να παίζει σε διάφορα μαγαζιά και να μας "μεθάει" με τις μελωδίες του.Πολλές φορές τον είχα πετύχει να τραγουδάει σαν πελάτης σε με τη παρέα του......έτσι τον έχω στο μυαλό μου και έτσι τον απολαμβάνω όταν πάω να τον ακούσω......και θα πάω ξανά να τον ακούσω κανά-δυό φορές αυτό τον Δεκέμβρη.

Νά'σαι πάντα καλά Μίλτο να μας ταξιδεύεις.......

....ένα τραγουδάκι για πάρτυ μου.....

Πολλές φορές σου μίλησα

Με χώματα στο στόμα

Στο είπα όσα έμαθα

Τα έμαθα με το σώμα

Μισός ψυχή μισός κορμί

Κι η πείνα μου θηρίο

Μισή ζωή σπατάλησα

Να ζήσουν και τα δύο

Όσα κομμάτια κι αν μπορέσεις να ενώσεις

Δε θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις

Στα είπα όλα........Φίλα με τώρα

Με αγαπούσε το νερό

Μα ο ουρανός με ζόυσε

Κι όταν μετρούσα τι μπορώ

Η γη δε με χωρούσε

Κυνήγησα τις ομορφιές

Μα μ' έκλεψε η λύπη

Οι αλήθειες μου: εσύ όταν κλαίς

Και της καρδιάς μου οι χτύποι

8 Comments:

Blogger sorry_girl said...

Το συγκεκριμένο τραγουδάκι το προτιμώ από τον Μάλαμα.
Όχι οτι ο Παχαλίδης το λέει άσχημα απλώς του Μάλαμα η εκτέλεση είναι πιο στεγνή.
Εγώ θα περιμένω το δεύτερο κύκλο εμφανίσεών του γιατί στην αρχή θα εμφανιστεί με τον Χαλκιά.
Τυχερός είσαι πάντως που τον πέτυχες σ' αυτά τα στέκια!

December 07, 2006 11:51 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....καλά ο Μάλαμας είναι κορυφή...δεν το συζητάω...αλλά στο αμάξι έτυχε νά'χω το "έχουν περάσει χρόνοι δέκα" και βολεύομαι μ'αυτό.Thanks για τις info, στο δεύτερο κύκλο με ποιον θα είναι?....κι ύστερα με λένε εμένα "Αθηνόραμα" κάποιοι φίλοι....α και να σου πω?...Ξέρεις τίποτα για το αν θα τραγουδήσει ο Μάλαμας το χειμώνα?

December 07, 2006 12:16 PM  
Blogger sorry_girl said...

:PP
Εννοείται για οτιδήποτε σου χρειαστεί γύρω από συγκεκριμένους καλλιτέχνες (μη με ρωτήσεις ας πούμε για την Ζήνα :PPPPPP) έχω καλές πληροφορίες!
Εντεχνόραμα.
Αν και δεν μ' αρέσει η λέξη "έντεχνο".
Δεν έχουν ανακοινώσει ακόμα με ποιόν θα είναι.Μόλις τελειώσει ο πρώτος κύκλος. Βέβαια υποψιάζομαι κανέναν Χαρούλη αλλά τέλος πάντων.
Τον Σωκράτη τον περιμέναμε αρχές Δεκέμβρη στον Σταυρό, μόλις τελείωνε δηλαδή ο Θανάσης. Ελπίζω να ρθει!

December 07, 2006 12:27 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

This comment has been removed by a blog administrator.

December 07, 2006 12:35 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

...σιγά βρε ......που δε σ'αρέσει η λέξη έντεχνο.... ;-))))....
...αλλά το παραβλέπω γιατί οι καλές πληροφορίες είναι πανάκριβες τη σήμερον ημέρα.....
...μάλλον θα τον δω και στους δύο κύκλους τον Μίλτο....στο καλό να πάει ο Θανάσης και να μη ξανάρθει!!!!....σε 2 συναυλίες τον είδα φέτος και ξενέρωσα και στις 2 με τη πάρτυ του....ιδιαίτερα αυτή στο Λαύριο που έπαιξε με τον Μάλαμα....πάλι καλά που έσωσε ο Σωκράτης τη κατάσταση.....μα είναι δυνατόν να αρχίζει 9μμ η συναυλία και στις 9:30 να κάνει ο μαλάκας πρόβα ακόμα????.....και να βαριέταιεμφανώς!!!!????.....
.....δηλαδή ο Roger Waters ήταν μαλάκας που ξεκίνησε στην ώρα του και έκανε 3 ώρες συναυλία στο Terra Vibe? ....ή περνάει μια πολύ άσχημη φάση ο Παπακωσταντίνου....ή καβάλησε το καλάμι και αυτός...

December 07, 2006 12:40 PM  
Blogger sorry_girl said...

Τώρα ποιός εμπαίζει ποιόν;
:PPPPPPPPPPPPPPPP
Αφού δεν μ' αρέσει!Λέμε!
Στο Λαύριο δεν κατάφερα να είμαι. Όμως ανοίγεις θέμα για καυγά!
Έχω μεγάλη αδυναμία στον Θανάση.Ίσως μπορείς να το δεις σαν παρείστικο κλίμα.Ποτέ δεν έχει δείξει να βαριέται, τουλάχιστον όσες φορές τον έχω δει.Θα μπορούσα να γράψω σεντονο-σχόλιο αλλά το blog σου θα καταντήσει chat!
Χεχεχ!
Με όσους μουσικούς πάντως έχω μιλήσει για τον Σωκράτη έχουν να πουν ανάλογη κατηγορία,ουχί για τον Θανάση. Τι να σου πω δεν νομίζω!

Σήμερα βγαίνει ο καινούριος δίσκος του.Θες δωράκι;χιχιχιχι!

December 07, 2006 1:10 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....καλά....και εγώ έχω μεγάλη αδυναμία στα κανταϊφια, στα γαλακτομπούρεκα και στα σουβλάκια.....αλλά δε σημαίνει ότι κάνουν και πολύ καλό στην υγεία μου!!!!! Τι παραιίστικο κλίμα μωρέ να το δω.....πήγαμε με ένα φιλικό ζευγάρι που είναι άρρωστοι με το Θανάση και μου δήλωσαν ότι δε ξαναπάνε σε συναυλία του....εμένα σε καλό μου βγήκε βέβαια γιατί ξενέρωσα μια γκόμενα που είχε αρχίσει να μου τη σπάει με τη κλασσική μουσική της, και την πήγα σε 2 συναυλίες τέτοιες και χωρίσαμε μετά!!:-))))))
Άν είναι να μου γράψεις ολόκληρο σεντόνι για τον Παπακωσταντίνου.....άσε....να λείπει το βύσσινο....ωραία τα τραγούδια του αλλά τα live του μάπα!!!!....πες μου καλύτερα για τα άστρα και τα ζώδια....ούτε αυτό με νοιάζει αλλά θα τ'αντέξω!!!!
:-))))))))))))
....καλοσύνη σου αλλά θ'αρκεστώ σ'ότι ακούσω απ'το ράδιο...κρίμα δεν είναι να μου κάνεις δώρο που δε θα τ'ακούσω ποτέ???!!!
:-))))))))))))))
...υποψιάζομαι ότι σ'αρέσει σα γκόμενος πάντως και ουχί σαν τραγουδιστής....!!!...

December 07, 2006 1:23 PM  
Blogger sorry_girl said...

Καλά προσπερνώ την ατάκα για τα ζώδια!
Έλεος!
Άκου μ' αρέσει σαν γκόμενος!
"Ευχαριστώ , δεν είμαι φίλος" που λέει κι ο Τζιμάκος!

December 07, 2006 2:29 PM  

Post a Comment

<< Home