....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Monday, December 04, 2006

....αφιερωμένο στα λουκάνικα.....





























......ναι...καλά διαβάσατε.....αυτό το post θέλω να το αφιερώσω στα λουκάνικα!!!
Το Σάββατο είχα μια υπέροχη εμπειρία όσφρησης αρχικά και γεύσης μετέπειτα!!!
Βρέθηκα σε ένα μέρος που φημίζετε για το φαγητό του.
Πάντα λοιπόν θεωρούσα ότι τα λουκάνικα είναι ένα φαγητό το οποίο
θέλει προσοχή που το τρως, λόγω παρασκευής του!.....όμως περνώντας ο σερβιτόρος από δίπλα μου η μύτη μου οδηγήθηκε από μόνη της εκεί που έπρεπε......!!!!
Λουκάνικα Βορείου Ελλάδος!!!!!!.....έγραφε στον κατάλογο.......
.....μετά από τη μεθυστική εμπειρία του περάσματος του σερβιτόρου, παράγγειλα φυσικά.....ήρθε το πιάτο μπροστά στο πρόσωπό μου σύντομα.....!!!!
Ήθελα να το απολαύσω με την όραση και την όσφρηση πριν το κατασπαράξω.......μύριζε υπέροχα.....μεθυστικά.....είχε κάτι το ξεχωριστό μπορώ να πω.....όπως πρέπει.....άρωμα διακριτικό αλλά και δυνατό αρκετά για να μη μπορείς να ξεκωλήσεις...!!!!...και δεν ήταν ότι πεινούσα πολύ.....ούτως ή άλλως είναι ένα φαγητό που δύσκολα θα το παραγγείλεις σαν κυρίως γεύμα αν πεινάς. Αφού λοιπόν κατάλαβα ότι δεν θα χόρταινα όσο και αν το μύριζα αποφάσισα να το γευτώ!!!!!......η πρώτη επαφή με το στόμα μου ήταν "ηδονική"!!!!
Ο ουρανίσκος και η γλώσσα μου έκαναν πάρτυ και σα να άκουσα να τραγουδούν κιόλας!!!!
Το απόλαυσα τόσο πολύ που ακόμα νομίζω ότι έχω τη ηδονική γεύση και μυρωδιά του στο στόμα μου και στη μύτη μου.......
....θα μου πείτε τώρα......"τι ηδονή ρε βλάκα μπορεί να σου προσφέρει ένα λουκάνικο?"......και όμως ήταν κάτι υπέροχο......καλύτερο και από σεξ κάποιες φορές......και λέω κάποιες φορές γιατί έφαγα νομίζω 4 ή 5 μερίδες.....ναι...την αλήθεια λέω και δε ντρέπομαι.......!!!!!!
Μάλλον δεν είναι τυχαίο βέβαια που δεν πεινάω από το Σάββατο........
.......καταπληκτικό και συγχαρητήρια στον μάγειρα.....!!!!!!

20 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Μονοφαγά!
Ούτε να μας καλέσεις.....μα ούτε και να μας φυλάξεις μια μπουκίτσα;
Τι σου κάναμε καλέ τροχονόμε;;;;;;

December 04, 2006 1:34 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

.....αααα...εσύ θες και μπουκίτσα ε?....τι μας λες μωρέ......εγώ είμαι παρτάκιας σ'αυτά!!!!
;-))))

December 04, 2006 1:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Αγαπητέ μου μερίδα απο μερίδα διαφέρει, αν τώρα ήταν χορταστικές οι μερίδες τι να πώ...κάντε κράττει καμια βδομάδα γιατι οι άτιμες οι θερμίδες καραδοκούν, όσο χαρήκατε χαρήκατε...σαλατούλα τώρα!

December 04, 2006 3:10 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....δε βαριέσαι....ας τρώω σαλατούλα τώρα.....αλλά σημασία έχει όταν κάνει κανείς αμαρτία....να την κάνει καλά...όσο καλύτερα μπορεί!!!Συμφωνείτε?

December 04, 2006 3:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις πόσο καλά μπορείς...τα πάντα επιδέχονται βελτίωσης...ακόμα και οι αμαρτίες!

December 04, 2006 3:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις πόσο καλά μπορείς...τα πάντα επιδέχονται βελτίωσης...ακόμα και οι αμαρτίες!

December 04, 2006 3:22 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....καλά-καλά....εμπεδώσαμε την άποψή σου ρε τρισάθλια Θεσσαλονικιά!!!!...μη μας τα γράφεις 2 φορές!!!....αν συνέχιζα να τρώω ρε συ δε θα πήγαινα για "βελτίωση" της αμαρτίας αλλά.....για το νοσοκομείο,,,,ή εγώ ή ο μάγειρας από τη κούραση!!!!
:- )))))))))))))

December 04, 2006 3:27 PM  
Blogger Fibi said...

Kαλά ε επικοινωνούμε απόλυτα, πάνω που έλεγα στο τηλέφωνο στο σύζυγο να κατεβάσει χωριάτικο ΚΑΥΤΕΡΟ λουκάνικο να το τσακίσουμε

καλή μας όρεξη, ζήλιες :)

December 04, 2006 4:11 PM  
Blogger srm1033 said...

επειδή η ώρα είναι δύσκολη και εγώ το μόνο που έχω φάει σήμερα είναι ένα κουλούρι το μόνο που έχω να σου πω είναι ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ παλιοκάθαρμα :))))

December 04, 2006 4:32 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@fibi
ου να χαθείς ρε.....ου!!!!
;- )))))))

@convinced
....μάϊστα....μας έδωσε και ευχή η κυρία....μωρ'σα δε ντρέπεσαι να μιλάς έτσι στην ηλικία σου!!!!
(μιλάμε ότι το γράφω αυτό και κλείνω το πισι ε?????);-)))))

December 04, 2006 4:52 PM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

kai sto mageira sugxarhthria alla kai sauton pou ta eftia3e ...

December 04, 2006 11:20 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....συμφωνώ και επαυξάνω.....καλημέρα

December 05, 2006 9:16 AM  
Blogger srm1033 said...

Πια ηλικία μου βρε κάθαρμά που είμαι σαν 20 χρονών κοριτσάκι. Σαν τα κρύα τα νερά που λέει η μαμά μου.Αι πάενε σιτεμένο αλαντικό :))))

(ουφ δεν είμαι σε φόρμα σήμερα)

December 05, 2006 10:21 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

.....καλά τώρα....
...αν πάρουμε της μετρητίς τι λένε οι μανάδες μας....να πάρουμε όλοι και όλες από ένα πελώώώώριο καλάμι να το καβαλήσουμε και να πετάμε στα σύννεφα....δεν το συνεχίζω το θέμα καθότι σε σέβομαι....αλλά μη με προκαλείς κιόλας έτσι?????....τα 20χρονα είναι 20χρονα και οι 30άρες....είναι 30άρες.....όπως το ίδιο ισχύσει για τους άντρες έτσι???....άντε μπράβο πρωί-πρωί και μη κολλάς γιατί με συγχύσανε και θα τ'ακούσεις εσύ!!!!!
;-))))

December 05, 2006 10:54 AM  
Blogger Fibi said...

ένα θα σου πω, μονάχα ένα...

ΝΤΕΡΛΙΚΩΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ!!!

December 05, 2006 1:57 PM  
Blogger gademissa said...

Αχ αχ αχ... το διαβάζω 2 η ώρα το μεσημέρι και έχω άλλες 6 ωρες μέχρι να φάω. Καταλαβαίνεις τη ζημιά που μου κάνεις! Το οπτικόν της υπόθεσης και οι περιγραφές κάνουν τα σάλια μου να τρέχουν. Πονάει το στόμα μου απο την λαχτάρα και την πείνα. Μπορώ να φάω ψητά λουκάνικα χωριάτικα μέχρι ...λιποθυμίας. Αχ βαχ

December 05, 2006 2:02 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

.....αχ αθώο κοριτσάκι.....σαν το δικό μου το ντερλίκωμα....αποκλείεται να ήταν!!!!!

December 05, 2006 2:02 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

gademissa μου,

μην ορκίζεσαι....μην ορκίζεσαι λέω!!!!

December 05, 2006 2:04 PM  
Blogger gademissa said...

Μα τι άμεση ανταπόκριση είναι αυτή! Στο μυαλό μου είσαι?
Να σου πω...σκέφτομαι και μια ναπολιτέν...μήπως?...

December 05, 2006 2:08 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

...στις γυναίκες δεν αφήνω πολλά περιθώρια σκέψης γιατί θα τα γκρεμίσουν όλα!!! Τους επιτρέπω να έχουν ιδέες στο πως να παράγουν χρήματα, στη κουζίνα και στο κρεβάτι φυσικά!...Η Ναπολιτέν θα έρθει στο γραφείο σου σε 20 λεπτά....την έχω παραγγείλει με σάλτσα φρέσκιας ντομάτας που σ'αρέσεικαι φύλλα φρέσκου βασιλικού!!!

December 05, 2006 2:14 PM  

Post a Comment

<< Home