....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Monday, December 18, 2006

.....α ρε Κορινθία...!!

....το Σάββατο ήταν μια ξεχωριστή μέρα.....πήγαμε με κάποιους οικογενειακούς φίλους στην Ορεινή Κορινθία...σε ένα αγρόκτημα κάποιων φίλων της μητέρας μου για να πάρουμε κρασί....όπως κάθε χρόνο!!
Είναι ένα ηλικιωμένο ζευγάρι που έχουν φτιάξει τη ζωή τους εδώ
και καμιά 20αριά χρόνια σε ένα βουνό στη μέση του πουθενά.
Βγάζουν κρασί και διάφορα άλλα προϊόντα για την οικογένειά τους, η οποία είναι αρκετά μεγάλη, και τα υπόλοιπα τα πουλούν σε στοιχειώδες τιμές σε οικογενειακούς φίλους με τον όρο να πάμε εκεί όμως για να πάρουμε κρασί και να φάμε μαζί τους τις καταπληκτικές πίτες που φτιάχνουν.
Ωραίος "όρος" έτσι....... :-))))))))))

Λοιπόν, αυτό είχε ως προϋπόθεση όμως να καταφέρω να συνεβρεθώ με τη γυναίκα της ζωής μου(τη μητέρα μου), για αρκετές ώρες χωρίς να εκνευριστώ......δεν το κατάφερα βέβαια....αλλά ας είναι καλά η δυνατή μουσική στο αυτοκίνητο η οποία "έσωζε" την κατάσταση όταν η κουβέντα πήγαινε σε "παράπλευρες" ερωτήσεις για την προσωπική μου ζωή.....και πήγαινε εκεί κάθε 5 λεπτά όπως καταλαβαίνετε......

Φτάνουμε λοιπόν στο αγρόκτημα των φώτο παρακάτω......



(παρακάτω στη φώτο είναι το πιο γαμάτο μπάρμπεκιου που έχω δει)



και αρχίσαμε να τρώμε.....να λέμε τα νέα μας και να δοκιμάζουμε τα κρασιά.....
Αρχίσαμε να γεμίζουμε και τις νταμιτζάνες και να πίνουμε βέβαια συνεχώς.....αχ αυτό το μπρούσκο....ήταν καταπληκτικό!!!!!!!....μόνο τέτοιο πήρα εγώ.....σχεδόν μόνο δηλαδή.....



γιατί περπατώντας προς την αποθήκη βλέπω αυτό.........


......και λέω....."αν είναι αυτό που νομίζω και έχετε παραπανίσιο......εγώ θέλω οπωσδήποτε".....και άρχισα να ονειρεύομαι.....τζάκι....μπρίκι......μέλι....κανέλα και γαρυφαλλάκι....και να φτιάχνουμε ρακόμελα με φίλους και με το μωρό μου.....και ευτυχώς είχε!!!!!!....και πήρα και 20 λίτρα τσίπουρο!!!!.....εντάξει ήδη έδωσα σε φίλους τα 5....δεν είμαι μπεκρής βρε!!!!......α και μια πληροφορία.....η εγκατάσταση που βλέπετε παραπάνω είναι 100% παράνομη βάση κάποιου νόμου της ευρωπαϊκής ένωσης αλλά όταν πρόκειται για δικό σου τσίπουρο να πάει να ...αμηθεί η νομοθεσία!!!!....νομίζω???...απλά σας το λέω να το ξέρετε!!!

....ευτυχώς την ώρα που άρχισε να με "διαφημίζει" η μητέρα μου στην οικοδέσποινα ως άξιο και παινεμένο παλικάρι.....και να απαντάει η οικοδέσποινα "βρες πως και δεν έχουμε βρεθεί όλοι μαζί να γνωριστούν τα παιδιά"......λόγω του ότι υπάρχουν κάτι διαθέσιμες εγγονές της φίλης της, εγώ είχα ήδη πιεί αρκετά και το έριξα στη πλάκα το θέμα......τα γκάζια για τη μαλακία που έκανε η μητέρα μου, τα άκουσε στο αμάξι μετά!!!......αλλά απ'ότι κατάλαβα "είχα κάνει λάθος"....."τυχαία ήρθε η κουβέντα σε τέτοια θέματα"......ε ρε γαμώτο....τι να πω.....!!!
Έπαθα οικογενειακό overdose μιλάμε το Σάββατο ε?
.....Ευτυχώς το απόγευμα και το βράδυ το πέρασα με τον ψηλό και τη γυναίκα του στο τζάκι βλέπωντας και μια πολύ καλή ταινία που δεν θυμάμαι πως την λένε.....ο Χάρβεϊ Καϊτέλ έπαιζε πάντως..........

16 Comments:

Blogger sorry_girl said...

Ωραία είναι στην ορεινή Κορινθία και ακόμα ωραιότερα είναι τα ρακόμελα.
Χικ λέμε!

(το χωριό είναι κοντά στην Γκούρα;)

December 18, 2006 11:40 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Χιιιιιιιικ...sorry_girl!!!
Το χωριό ρε συ δεν θυμάμαι ούτε πως το λένε ούτε που κοντά είναι.....είμαι τραγικός με τα ονόματα ως γνωστόν....ξέρω μόνο να πάω....αλλά όχι να σου πω πως να πας!!!

December 18, 2006 11:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

"και να φτιάχνουμε ρακόμελα με φίλους και με το μωρό μου....."

Τι έγινε βρε κάθαρμα, τι μέλια είναι αυτά τη δαγκώσαμε τη δαγκώσαμε?
Απο σκέτο κάθαρμα μετατρέπεσαι σε ερωτευμένο κάθαρμα???

Μήπως τώρα που είσαι σε καλή φάση σταματήσεις να βριζεις και μένα?

Πάντα τέτοια και υπομονή με τη μανούλα "οταν γίνεις μάνα/πατέρας θα καταλάβεις" λένε!!!

December 18, 2006 12:20 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

ουουουουουστ από δω ρε ντροπή των βαλκανίων και της Θεσσαλονίκης!!!!
....που θα μας την πεις κιόλας!!!!
....ναι ρε τη δαγκώσαμε και γουστάρουμε....τραβάς κανά ζόρι εσύ!??!! εεεε?????....
Άντρας είμαι και γουστάρω και τα "μέλια" στη ζωή μου...άμα λάχει ναούμ!!!
;-)))))))))

December 18, 2006 12:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ααααα τελικά όσο μέλι και να εχεις στη ζωή σου πάλι ξυνός είσαι..εγώ φταίω που είπα καλό λόγο!!!

Τίποτα δεν εκτιμάς τς τς τς άραγε το καημένο το κορίτσι ξέρει τι στραβόξυλο είσαι ή σου μοιάζει γι αυτό ταιριάξατε????

Με σύγχισες Δευτεριάτικα πήγα να πω καλή κουβέντα και τι κατάλαβα?

Αχαριστία Αθηναϊκή.....

December 18, 2006 1:06 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....αχ μικρό και χαζό κοριτσάκι.....νά'ξερες πόσες θα παρακαλούσαν να έχουν αρσενικό σαν και μένα δίπλα τους...!!!!!!
τς...τς...τς...τς...τς...τς...!!!!!

Και λίγα τα λόγια σου για την Αθήνα έτσι?....άντε ναούμ!!!
;-))))))

December 18, 2006 1:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Μια παροιμιά μου ρθε τώρα (γιατι άραγε?) όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι...

Τι θα πει ναούμ βρε Στερεοελλαδίτη?

December 18, 2006 1:17 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

ναούμ θα πεί....να πούμε....ναούμε ναούμ!!!!Αλλά που να μάθεις εσύ Ελληνικά!!!!
Δεν με ενδιαφέρει να σου αποδείξω κάτι δεσποινιδούλα μου.....
αδιαφορώ!!

December 18, 2006 1:27 PM  
Blogger srm1033 said...

εεεε, συγνώμηηηηηη, βρήκες γυναίκα βρε αχαίρευτεεεε?????? Και εγώ πως τα έχασα αυτά τα επισόδεια?????

December 18, 2006 1:33 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Κατ'αρχάς είναι "επεισόδια" και ουχί "επισόδεια" γκεγκε???? ;-))

Δεν ήξερα ότι έπρεπε να σας πληροφορώ για την προσωπική μου ζωή κυρία μου!!!....ακούς εκεί θράσος!!!! Οι λεπτομέρειες κρατούνται επτασφραγισμένες και για πάρτυ μου....καθότι παίζει και blogομάτιασμα από κάτι μπερδεμένες λυσάρες μου είπανε!!!
Πάντως ναι.....η " αθηναϊκή γυναικεία πιάτσα" θρυνεί πλέον, καθώς είναι γνωστή η μονογαμικότητά μου και το πόσο "παλαιών αρχών" είμαι!!
:-)))))))))

December 18, 2006 1:46 PM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

"me8usa" mono me thn anagnwsh.

kala poso "prama" phres?

8a meinei tipote gia meta tis giortes?

December 18, 2006 8:34 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

καλημέρα,
πήρα καμιά 50 κιλά μπρούσκο(εκτός από αυτό που θα δώσω σε φίλους)...και 20 κιλά τσίπουρο.....άστα...ανοίγω ταβερνούλα μιλάμε ε?
:-)))))

December 19, 2006 9:18 AM  
Blogger srm1033 said...

να θυμηθώ να σου στείλω ένα τριαξονικό σκόρδα :))))

December 19, 2006 12:29 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....και να φτύνεις ε?...φτου-φτου-φτου!! ;-)))

December 19, 2006 12:39 PM  
Blogger Ναταλία said...

Ερώτηση ηλίθιας:
Χικ, είχε;

December 19, 2006 12:51 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....εεεεε?...δε τό'πιασα ρε συ?

December 19, 2006 12:56 PM  

Post a Comment

<< Home