....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Wednesday, December 13, 2006

.....επιτέλους εκδηλώνομαι......!!!!





















Για τον κύριο στη φώτο....για τον Θεό....για τον Πλανητάρχη!!!!!!!........δεν έχω πολλά να πώ.....απλά ότι επιτέλους φέτος θέλω να τον ακούσω live!!!!!
Για τους στοίχους παρακάτω έχω να πω ότι μου έχουν σημαδέψει τη ζωή μου και τη ανοίξει νέους ορίζοντες στο πως σκέφτομαι!!!!
.....και μην ξεχνάτε!!!!....αν με πετύχετε να χορεύω σε πίστα.....πετάξτε μου κόκκαλα....όχι λουλούδια!!!!!!

ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΓΟΥΡΙ
ΜΕΣ' ΤΟΝ ΚΑΥΣΩΝΑ, ΠΑΓΟΥΡΙ

KΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΚΟΒΩ ΦΛΕΒΕΣ
ΞΕΝΥΧΤΑΩ ΜΕ ΦΡΑΠΕΔΕΣ
ΚΑΙ ΞΗΛΩΝΩ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ...

ΣΤΟ ΡΕΤΙΡΕ ΤΗΣ ΑΜΑΛΙΑΣ
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ ΑΝΩΜΑΛΙΑΣ
ΘΑ 'ΧΟΥΜΕ 11 ΚΟΠΕΛΕΣ
ΘΑ 'ΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΟΜΠΡΕΛΕΣ

ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΤΟ ΤΑΡΠΕΖΙ
ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ
ΘΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΤΥ
OH YEEEEEEESSSSSSSSSSS

ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΛΑΜΑΡΙ
ΤΙ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΗ FERRARI;

ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΚΑΙΝΕ
ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΑΝΕΚΕΝΕ

Χριστίνα Γαλάνη
"Από κορμί είμαι η best
Κι από προσόντα είμαι first
Μ' αυτό στους άντρες κάνω test
Για να διαλέξω.
Μπες όπως όλοι στη γραμμή
Ασε τα μα, τα μου, τα μη
Πέρνα λοιπόν τη δοκιμή
Και ίσως σε επιλέξω"

Πέπη Τσεσμελή
"Σκανδαλίζομαι, μονάχη μου αγγίζομαι
με μια γραβάτα σου ερεθίζομαι"
"Αν θέλεις να ανοίξουν της καρδούλας μου οι πόρτες,
βγάλε όλα τα ρούχα σου κι έλα με τις μπότες"

Λάκης Σκουτάρης
"Είμαι ένας άνθρωπος τρελός,
σχιζοφρενής και μανιακός,
που μες την τρέλα μου ο φτωχός,
ψάχνω για να' βρω λίγο φως"
"Σκοτάδι, πισσοσκόταδο,
μαύρο σκοτάδι πίσσα,
σκοτάδι είσαι σκοτεινό,
σκοτοσκοτεινιασμένο,
σκοτάδι κατασκότεινο,
και βράδυ βραδιασμένο."

Αντζελα Ρέμπη
"Αν είχανε φωνή οι γκαρσονιέρες,
θα πέφταν σαν ξερόφυλλα οι βέρες!!

ΔΕΚΑΕΤΙΑ 1970 !!
Κώστας Καφάσης
"Το βράδυ θα έλθω να σε πάρω,
γι' αυτό μη φας, θα φάμε γλάρο.
"Νίκος Δουλάμης"
Έρωτά μου τοκογλύφε
γλύφε το κορμί μου γλύφε"

Και τέλος μια συλλογή από τα καλύτερα των δύο Εθνικών Οδών και του συνολικού επαρχιακού και αγροτικού Οδικού Δικτύου:

Απόψε έχω περίοδο, μα έχω κι άλλη δίοδο."
"Θέλω στο σώμα σου σαν μπω, να με χτυπάς με το σαμπώ."
"Τα ματάκια σου με καιν γιατί είσαι μανεκέν. "
"Μείνε μαζί μου έγκυος, είμαι πολύ φερέγγυος."
(ή "έλα εγώ να σε γκαστρώσω απ'τον άλλον να σε σώσω")
"Σε βρίσκω πολύ κύριο, αλλά περνάω κλιμακτήριο."
"Μωρό μου είσαι όργιο, σαν τον Αγιο Γεώργιο"
"Σε είδα στο ποδήλατο και ήσουν όλο τρέλα,
μα ξαφνικά κατάλαβα πως έλειπε η σέλλα."

Ακολουθεί το καλύτερο!!!
(η ιστορία γενικά περιγράφει έναν απατημένο σύζυγο όπου στην αρχή απειλεί):
«θα φέρω τη βενζίνη
κι αναλαμβάνω την ευθύνη.»
και καταλήγει στο ρεφρέν:
«την είχα άχτι, την είχα άχτι,
τώρα την έχω μόνο σε στάχτη,
μέσα στο τσίγκινο κουτί,
που φύλαγε τα μπικουτί..»

ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ "ΜΕΡΕΜΕΤΙ" ΣΤΟ POST

Οταν νυχτώνει το εργαλείο
θέλει εσένα κι άλλες δύο
γουστάρει βίτσια τρελά
πες μου πιο πολλά πες μου πιο πολλά

Είναι μεγάλο σαν θηρίο
έχει από κάτω κι άλλα δύο
έλα και πιάσ' το σφιχτά
άσε τα πολλά βούτα στα βαθιά

Τα κάνω όλα μετά τις δύο
βγάλε τα ρούχα δεν κάνει κρύο
κλείσε το μάτι και πέτα μου έξω
το εργαλείο αμόρε μίο, αμόρε μίο

Πάμε στην βίλα μου στο Ρίο
πού έχω πάρει στο λαχείο
και θα σου φύγει η μαγκιά
άσε τα πολλά βούτα στα βαθιά

Γδύσου και στήσου στο ψυγείο
βάζει φωτιές το εργαλείο
πέσε πιο χαμηλά
μίλα πιο σιγά ακούει η γιαγιά

Τα κάνω όλα μετά τις δύο
βγάλε τα ρούχα δεν κάνει κρύο
κλείσε το μάτι και πέτα μου έξω
το εργαλείο αμόρε μίο, αμόρε μίο.

13 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"έλα να κάνουμε σεξ ο έρωτας μας είναι άθραυστος σαν γυάλινο πιρέξ".

"Βαλε το μαυρο σου το στριγκ για να γουστάρω όπως πριν".

"Παρε τηλέφωνο τον κερατά καλύτερα τώρα παρά μετα".

"Με τη φούστα σου τη μίνι καίγομαι σαν το καμίνι".

December 13, 2006 1:58 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Καλώς το παλιόσκυλο ....το μαύρο....το κακό...το λυσσασμένο!!!

"κουνάω τα οπίσθια...και ο γέρος πνέει τα λίσθια"!!!!!

PS.Πρόσθεσα και άλλο τραγουδάκι στο post

December 13, 2006 2:08 PM  
Blogger sorry_girl said...

Τς τς τς..
υποκουλτούρα!
:P

December 13, 2006 2:13 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

...σιγά ρε προσωποποίηση της υψηλής κουλτούρας....στη Σκάλα του Μιλάνου σε νανουρίζανε εσένα????
;-)))))

December 13, 2006 2:17 PM  
Blogger liliputaner said...

Hi! Ωραία τα λες αλλά έχω μια απορία: To cd του μέγα τραγοδοποιού-αοιδού Μπουγά το πήρες μαζί με αυτό της Κανά; (χιχι):-))Τα φιλιά μου!

December 13, 2006 6:06 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@LILIPUTANER
...που είσαι βρε εσύ? όλα καλά?
όχι του Μπουγά cd δεν έχω πάρει γιατί ξέρω ότι δεν θα τ'ακούσω αλλά αν τραγουδάει κάπου θα ήθελα να πάω.....έχοντας πιεί πολλά από πριν βέβαια!!!!

@θέλω να φύγω από εδώ....
....καλόόόόόόόόόό!!!!!.....με μορφώνεις εσύ μιλάμε!!!
.....όπως λένε στη Μύκονο ένα πράμα?..."τοίχο-τοίχο μη σε πετύχω"?.....και φύγε από εκεί παιδί μου !!!...τι το σκέφτεσαι πια? :-)))))))
Καλημερούδια σας!!!

December 14, 2006 9:11 AM  
Blogger srm1033 said...

Δεν ξέρω τι να πω..........................................................................................................

December 14, 2006 9:55 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

.....μόλις ξεπεράσεις το σοκ...θα γελάσεις...!!!! :-)))
καλημέρα

December 14, 2006 10:07 AM  
Blogger Fibi said...

Aλήτη μου κι εμένα με πιανει το σκυλάδικο όταν έχω κέφια, αλλά επειδή ξεκινώ τα γαβ γαβ πάντα υπάρχει κάποιος να με μαζέψει :)

καλησπέρες

December 14, 2006 8:13 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....κατάλαβα....ο μπόγιας σε μαζεύει ε?
;-)))))
Καλημέρα!

December 15, 2006 9:29 AM  
Blogger Ναταλία said...

Αν πας στον Μπουγά μόνος σου, ετοίμασε διαθήκη!
Εκεί δεν μπορείς να πας ασυνόδευτος, πρέπει να σε συνοδέψει μια εξίσου ..........γαβ προσωπικότητα!

Και επειδή είσαι φίλος φίλης και φυσικά κάθαρμα, θα θυσιαστώ βρε παλλικάρι εγώ για τα νειάτα σου! :ΡΡΡΡΡΡρ

Καλημέρες!

December 17, 2006 11:05 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

...αχ...με συγκινείς βρε!!!!...αλλά δε ξέρω που τραγουδάει φέτος....δεν τον έχω εντοπίσει ακόμα!!

December 18, 2006 9:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

bale pago, bale pago, to alkool me kanei mago...
egw pou ta psaxnw auta ta kommatia pou na ta brw?!?!?
dimitra88

April 11, 2008 8:52 PM  

Post a Comment

<< Home