....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Tuesday, December 12, 2006

....γειάάάά......


....λοιπόν.......κάπου είμαι εγώ αλλά δεν με βρίσκω 3 μέρες τώρα...
....στη δουλειά δεν είμαι......κάθομαι στο γραφείο μου βέβαια...χαζεύω την Πεντέλη που δεν φαίνεται και πολύ απ'την ομίχλη.......και απλά έχω μια σοβαροφάνεια για να μη δίνω δικαίωμα....αλλά είμαι αλλού τελείως.....αυτή τη στιγμή γίνεται της πουτάνας το κάγκελο στον όροφο, μιας και έχουν παρουσίαση του budget.....αλλά εγώ ότι ήταν να κάνω το έκανα....τώρα το παίρνουν οι Διευθυντάδες να το παρουσιάσουν στο Δ.Σ. ....οπότε στ'@@@δια μου πλέον......
.......πήρα ένα πολύ ωραίο cd..."τα μεταξωτά τραγούδια" της Μελίνας Κανά.....μάλλον θα πάω και Παρασκευή ή Σάββατο να την ακούσω live.....
.......χθες γύρισα σπίτι και έπεσα για ύπνο στις 9:30 αν θυμάμαι καλά.....σήμερα επιτέλους νιώθω ξεκούραστος......

.......ένα τραγούδι που άκουσα χθες πρώτη φορά και έπαθα πλάκα και απ΄τη φωνή της Κανά και απ'τη μελωδία.......

Είσαι γλυκό του κουταλιού.....

Πώς με τρελαίνει ο νοτιάς
Το σώμα που ιδρώνει
Μ' αναστατώνει της φωτιάς
Το κόκκινο που απλώνει
Το σώμα το κυκλάμινο
Που μοιάζει με υψικάμινο

Είσαι γλυκό του κουταλιού
Σε ασημένιο δίσκο
Φιλί που αρωμάτισε
Γλώσσα και ουρανίσκο

Πώς έρχονται όλα τα πουλιά
Με φως στην κάμαρά σου
Με δαιμονίζουν τα μαλλιά
Το μπλε στα τσίνορά σου
Το Αιγαιοπελαγίτικο
Το μπλε το Κυκλαδίτικο

Είσαι γλυκό του κουταλιού
Σε ασημένιο δίσκο
Φιλί που αρωμάτισε
Γλώσσα και ουρανίσκο

Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Μουσική: Στάμος Σέμσης
Πρώτη εκτέλεση: Μελίνα Κανά

3 Comments:

Blogger Fibi said...

Kαλημέρες, καλέ μου πολύ μου αρέσει οταν σε διαβάζω και είσαι αλλού :)

December 12, 2006 10:23 AM  
Blogger sorry_girl said...

Αν πας να την ακούσεις το Σάββατο σου εύχομαι να πετύχεις το "Σώσε με". Το λέει απίστευτα!
Καλημέρεζ!

December 12, 2006 10:36 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@fibi
....εμένα να δεις πως μου αρέσει να νιώθω αλλού..... :-)))))))
@that'sok_girl
.....θα δείξει τι θα ακούσω...
καλημέρεζ...κι από μένα! :-)

December 12, 2006 11:27 AM  

Post a Comment

<< Home