....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Friday, December 29, 2006

......stop.....!!!



Είναι πρωτοχρονιά.....στοπ!
Δεν πρέπει να σκέφτομαι τέτοια πράγματα.....στοπ!
Όμως τα σκέφτομαι.....στοπ!
Γιατί δεν μου πάει η μίζερη επαγγελματική προοπτική .....στοπ!
Και για άλλους λόγους.....στοπ!
Και γιατί το τι είναι καλό ή μίζερο για μένα και τι για έναν άλλον είναι πολύ σχετικό.....στοπ!
Ελπίζω να μου περάσει.....στοπ!
Χθες όμως έκανα ένα "λάθος".....στοπ!
Μπήκα στο internet και "κοίταξα" για δουλειές στο εξωτερικό.....στοπ!
Δεν έπρεπε.....στοπ!
Πρέπει να προστατέψω τον εαυτό μου από εμένα.....στοπ!
Θέλω όμως να τον προστατέψω?.....στοπ!
Ή μήπως είμαι μια χαρά?.....στοπ!
Πολλές φορές επαγγελματικά νιώθω ότι χάνω τον χρόνο μου στην Ελλάδα.....στοπ!
Δεν πρέπει όμως να ξεχνάω τους λόγους που γύρισα.....στοπ!
Είναι πρωτοχρονιά.....στοπ!
Δεν πρέπει να σκέφτομαι τέτοια πράγματα.....στοπ!
Όμως τα σκέφτομαι.....στοπ!
Δε γαμιέται.....ότι βρέξει ας κατεβάσει.....στοπ!
Συγκάτικοι είμαστε όλοι στη τρέλλα....λέει το τραγούδι.....στοπ!
Εμένα με κόβω όμως για σπιτονοικοκύρη.....στοπ!
Φιλιά πολλά.....στοπ!

10 Comments:

Blogger Εύα said...

φιλιά απο τη νοικαρισσα του υπογειου δλδ εμενα,χαχαχα!!

December 29, 2006 12:18 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

...ω παναγιά μου......τι κρύβεται κάτω απ'το πάτωμα....νά'σαι καλά βρε "θεμέλιο" της ζούρλας.....φιλιά...:-))))))

December 29, 2006 12:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Εγώ θα πάρω τη σοφίτα!!!

Καλή Χρονιά!!!

December 29, 2006 12:39 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....ααααα.....εσύ θες να έχεις θέα για να "ελέγχεις".....ποιος πλησιάζει εεε?????......άτιμη Θεσσαλονικιά....!!!! ;-))))

December 29, 2006 12:42 PM  
Blogger liliputaner said...

Σε κατανοώ απόλυτα λέμε! Τα φιλιά μου και τις ευχές μου για ένα δημιουργικό και λιγότερο προβληματικό 2007!!!Καλή χρονιά, Χρόνια Πολλά;-)

December 29, 2006 7:30 PM  
Blogger Fibi said...

ότι σκέψεις δεν σου αρέσουν παίρνεις γομολάστιχα και τζουςςςςςςςς

άντε γιατί πολλά μας τα κανε το 2006 :)

December 29, 2006 11:10 PM  
Blogger srm1033 said...

Καλημέρα και χρόνια πολλά. Ελειψα λίγες ημέρες και έχασα πολλά απο ότι καταλαβαίνω. Ή μάλλον δεν κ?αταλαβαίνω τι γίνεται. είσαι καλά ή δε είσαι ? είσαι εδώ ή δεν είσαι? Είσαι με γκόμενα ή δεν είσαι? Ποιος είσαι που είσαι και τι ςίσαι τελικά? Καλή Χρονιά να έχεις πάντως ότι και αν είσαι.

December 31, 2006 9:22 AM  
Blogger Ναταλία said...

Καλή χρονιά ωρέ ζουρλό!
Κι αν στη δουλειά που βρεις στο εξωτερικό χρειάζονται και καμμία καθαρίστρια, λατζέρα, ή οδοκαθαριστή, θα με έχεις σε παρακαλώ υπόψη σου; Θα χωρέσω στη βαλίτσα σου λες;
Και όχι...δεν κάνω χιούμορ. Μιλάω πολύ σοβαρά!

Καλή χρονιά καλέ!

January 02, 2007 11:38 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

καλή χρονιά θεόμουρλες!!!!!!!!!!
@λιλι
ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ SUPER!!!! ;-)))))

@fiiiiiiiiibi
....ναι μη το πάρι και το σηκώσει ο όξω από εδώ......να κρατήσουμε όμως τον Δεκέμβρη εεεεε??????

@convinsed
.....μωρή τρελή......μωρή ζουρλή.....μωρή ξεμυαλισμένη.....πόσα κιλά τσίπουρα ήπιες....εεεεεεε??????
Φιλιά καλή χρονιάάάάάάάάά!!!!!

@ναταλία
εσύ σχολιάζεις και εγώ σούγραφα email......ε ρε τα πνεύματα.
:-))))))

January 02, 2007 11:49 AM  
Blogger iris said...

μα και να μην το σκέφτεσαι βιώνεις καθημερινά την αθλιότητα της εργασίας στην Ελλάδα του 2007. Ό,τι δουλειά και να κάνεις.
"Υπάρχουν χίλιοι λόγοι για να τρελαθείς
υπάρχουν κι άλλοι τόσοι για να λες υπομονή
όωμς για μένα είναι αργά να τρελαθώ
και είναι ακόμα πιο αργά να κάνω υπομονή
θα περιμένω άλλες μέρες ..."

January 02, 2007 1:29 PM  

Post a Comment

<< Home