....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Wednesday, January 17, 2007

Βάρδα Στεναχώρια!!!


Δεν ήθελα να γράψω post!
Το κάνω δοκιμαστικά για να δω αν θα νιώσω καλύτερα.
Χθες έγραψα και το έκανα delete μετά, μαζί με ένα comment(sorry fibi).

-----------------------------------------------------------------
Εδώ υπήρχε ένα κομμάτι το οποίο έσβησα γιατί δεν θα ήθελα να υπάρχει πλέον, μετά την δημοσίευση posts σε εφημερίδα!
-----------------------------------------------------------------

Τι να πω....μόνο ότι ο Αντρίκος στην Νίσυρο είναι προφητικός!!!
Στον καφενέ του στη φωτογραφία, πάνω απ΄την πόρτα γράφει:
«Ο κόσμος είναι ένα τρελοκομείο, αλλά εδώ είναι τα κεντρικά, βάρδα στεναχώρια!!!»

19 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Πωπω κατάθλιψη με έπιασε!!!

Δεν περιμένεις να δεις τι θα γίνει στα 2 χρόνια?

Μην μαζεύεις ακόμα βαλίτσες ρε κάθαρμα οι βιαστικές αποφάσεις δεν είναι οι καλύτερες....ασε που το κορίτσι το ρώτησες αν θα ακολουθήσει?
Και σε ποιά χώρα?
Αγγλία να σας φάνε τα ρευματικά νέους ανθρώπους (για την κοπέλα το λέω που φαντάζομαι είναι νεοτερη και δεν έχει άσπρες τρίχες σαν και σένα)?

January 17, 2007 4:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ααα συμβουλή πριν αλλάξεις χώρα αλλάξε πόλη πρώτα...έτσι για μεταβατικό στάδιο...η Αθήνα φταίει που νταουνιάζεις!

January 17, 2007 4:11 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....λοιπόν εσένα μάλλον σου αρέσει να "τ'ακούς" ε???...αλλά δεν θα σου κάνω τη χάρη αυτή τη φορά Βαλκανιακή παρακμή!

Σίγουρα θα περιμένω μέχρι το τέλος του χρόνου και βλέπουμε.....όσο για το κορίτσι....φαίνεται λογικό και στο κάτω-κάτω ψήνεται κι αυτή.....την βρίσκεις την μέση λύση με έναν άνθρωπο αν πραγματικά το θες....Αγγλία δεν νομίζω να ξαναπήγαινα by the way!!
KAI ΤΗΝ ΚΑΥΛΩΝΟΥΝ ΟΙ ΑΣΠΡΕΣ ΤΡΙΧΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ-ΤΡΑΒΑΣ ΚΑΝΑ ΖΟΡΙ ΕΣΥ???ΕΕΕΕΕΕΕ????
Ναι....τώρα μάλιστα....αυτή τη δουλειά θα κάνω εγώ.....με μια βαλίτσα στο χέρι θα είμαι συνέχεια!!!
;-)))))))

January 17, 2007 4:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Εεε τυχερός είσαι βρήκες ανωμαλιάρα γιατι αν ήταν λογική δεν θα ήταν μαζί σου.(πλάκα κάνω μην τα πάρεις).

Αν μετακομίσω για Βρυξέλλες θα σου πω εντυπώσεις για να βοηθήσω στη μετανάστευσή σου.

Αν και σε κόβω μέχρι καμιά Ισπανία να φτάνεις το πολύ πολύ έχεις και τα ρευματικά σου....

January 17, 2007 4:48 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

.....είναι πολλές οι Βρυξέλλες????

January 17, 2007 4:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Απαξιώ αγεογράφητε!!!χιχιχι :-)))

January 17, 2007 5:02 PM  
Blogger gademissa said...

Ετσι είναι όπως τα λες. Φαίνεται ότι είσαι σχεδόν έτοιμος να τα μαζέψεις και να φύγεις.

Εχεις εξαντλήσει όμως όλες τις επιλογές σου εδώ? Η κοπέλα σου μπορεί να ζήσει έξω? Η μητέρα σου αντέχει να σε έχει πάλι μακριά? Θα αποχωριστείς πάλι τους φίλους σου?

January 17, 2007 5:24 PM  
Blogger Alma Libre said...

Αν δεν φύγεις θα γίνεις χειρότερος απο τους παραπονιαρέλληνες εδώ,και για να το συζητάς δεν είσαι ακόμα έτοιμος..
Το μεγαλύτερο ελλάτωμα της Ελλάδας είναι οτι αγαπιέται με όλα τα στραβά της(αν όχι ΓΙΑ τα στραβά της)..Με λένε Μαργαρίτα,αν αυτό είναι η δικαιολογία μου για να φυτρώνω εκεί που δεν με σπέρνουν..!:)

January 17, 2007 9:30 PM  
Blogger srm1033 said...

Μάλιστα,έκανε να σκάσεις ένα μήνα και εμφανίστηκες για να σκάσεις εμάς τελικά. Αν κάτσω να σου γράψω αυτό που πιστεύω πραγματικά θα φτάσει το κόμεντ στην Καλαμάτα γιαυτό το βουλώνω.Κάθαρμα!

January 17, 2007 11:27 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Καλημέρα μας....

@τυχαιρούλα
...ερωτήσεις της ζωής που όποιο δρόμο και να πάρει κανείς, πάντα θα αναρωτιέται αν διάλεξε τον καλύτερο δυνατό!Θα προσπαθήσω να απαντήσω για να το δω και εγώ γραμμένο τι θα μου βγεί:

Εχεις εξαντλήσει όμως όλες τις επιλογές σου εδώ?
Αν προσπαθήσω να εξαντλήσω όόόόόλες τις επιλογές μου, θα χάσω πολύτιμα χρόνια μου φαίνεται.Στα 32μισό που είμαι στην Ελλάδα σε αντιμετωπίζουν με συμπεριφορά: "εεεε είσαι μικρός ακόμα εσύ-μην έχεις απαιτήσεις" και έξω σε αντιμετωπίζουν: "τώρα θα σε εμπιστευτούμε και θα σε ανεβάσουμε γιατί τώρα έχεις ενέργεια μέσα σου"!

Η κοπέλα σου μπορεί να ζήσει έξω?
Έχω απαντήσει σ'αυτό ήδη αλλά ούτως ή άλλως αν η κοπέλα μου σκέφτεται παράλληλο μέλλον μαζί μου, οι επιλογές μου δεν είναι και τόσο άσχετες με εκείνη και το αντίστροφο βέβαια.

Η μητέρα σου αντέχει να σε έχει πάλι μακριά?
Πρόβλημά της!!
Είμαι αυτοδύναμος 100% από τα 18 μου και δεν θα ορίσω το μέλλον μου προσπαθώντας να ικανοποιήσω κανέναν άλλον παρά μόνο τον εαυτό μου και τη γυναίκα που θα έχω δίπλα μου.Οι υπόλοιποι ξέρουν να κάνουν κριτική αλλά τα μόνος σου λούζεσαι τις επιλογές σου στη ζωή!

Θα αποχωριστείς πάλι τους φίλους σου?
Αυτό είναι ίσως που με πονάει πιο πολύ αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα στη ζωή.

@pigouinaki
Καλώς ήρθες Μαργαρίτα.......έχεις δίκιο....είμαι αλλεργικός και στην γκρίνια....Η γνώμη σου ευπρόσδεκτη όπως και των υπολοίπων. :-)

@convinsed
Πες ότι βαριέσαι να γράψεις τώρα και άσε τα σάπια τρισάθλια γειτόνισα!! ;-)

Δεν έχω πάρει καμία απόφαση ακόμα απλά δοκιμάζω διάφορα και στέλνω CV για χαβαλέ πιο πολύ.Αν βέβαια μου προσφέρουν καμιά θέση με 4000€ minimum net pay+side benefits, μάλλον θα φύγω.

January 18, 2007 10:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Αααα καλά με τέτοιες απαιτήσεις ουρά θα κάνουν για να σε πάρουν βρε!!!!ΨΩΝΑΡΑ!!!

January 18, 2007 10:34 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....u get dressed for the job you want!!!...Έξω αν στείλεις CV για μια πολύ καλή δουλειά και δεν ζητήσεις και πολύ καλά λεφτά, θεωρούν ότι κάτι δεν πάει καλά με σένα.Εδώ αν ζητήσεις καλά λεφτά σε αντιμετωπίζουν σαν κλέφτη και πονηρό!...αυτά για να μαθαίνεις μικρή! ;-)))

January 18, 2007 10:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Μάλιστα μάλιστα ζήτα πολλά για να πληρωθείς αξιοπρεπώς στο εξωτερικό, ζήτα λίγα για να πληρωθείς ελεεινώς στο εσωτερικό.

Α ρε μάνα γιατι δεν είχες μυαλό να με κάνεις με καναν εφοπλιστή!!!!

January 18, 2007 1:05 PM  
Blogger Fibi said...

Αχχχχ μας τα πες και ξαλάφρωσες!!!

έχω πάψει να σκάω για τον κόσμο που ζούμε, είμαι χαλαρή ως το κόκκαλο... με το πάσο μου όλα γίνονται πιο εύκολα.

καλησπέρες καθαρματάκι

January 18, 2007 9:17 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Η καλησπέρα γίνεται καλημέρα μιας και δεν έχω ιντερνέτι σπίτι.

Λίγη χαλαρότητα μου πουλάς???....Πλερώνω όσο-όσο!!!
;-)))))))

January 19, 2007 12:45 PM  
Blogger iris said...

Αφού ξύνεσαι να φύγεις έτσι κι αλλιώς. Είτε τώρα είτε μετά από λίγους μήνες είτε στο τέλος του χρόνου είτε ξέρω και εγώ πότε θα φύγεις. Τότε τι μας αγχώνεις και εμάς;

Και εσύ, δεν ήξερες τι κατάσταση επικρατεί στον επαγγελματικό τομέα στην Ελλάδα; Κι αν δεν ήξερες δε ρώταγες;

January 19, 2007 10:25 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Xαλαρωσε λιγακι..ολα θα γινουν:)

January 20, 2007 6:11 PM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

θα στρωσουν τα πραγματα,σιγα σιγα!

January 21, 2007 9:29 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@iris
sorry αν σας αγχώνω δεσποινίς!

@candy
θα το προσπαθήσω

@ονοματοδοσια
λες??

January 22, 2007 9:18 AM  

Post a Comment

<< Home