....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Tuesday, January 02, 2007

....αλλαγή φρουράς....































...31/12/2006.......ώρα 23:08.....

...τοκ-τοκ-τοκ....
...............................(σιωπή)
...τοκ-τοκ-τοκ-τοκ-τοκ....
...............................(σιωπή)
....δεν νομίζεις ότι είναι λίγο παιδιάστικο αυτό που κάνεις????
....φύγε δε γουστάρω.....
....μου είπαν από την γραμματεία ότι μπορεί να αντιμετωπίσω τέτοια συμπεριφορά από εσένα, αλλά εγώ λέω να μου ανοίξεις να τα πούμε από κοντά.....μην ανακατέψουμε Line Managers σ'αυτό τώρα.....
....με απειλείς?
...όχι ρε παιδί μου....δε σε απειλώ....αλλά αφού έχεις βρεθεί στη θέση μου....και ξέρεις ότι έτσι είναι τα πράγματα.....
...καλά πέρασε....ορίστε τι κατάλαβες?...χαίρεσαι που θα με δεις στις τελευταίες μου στιγμές?
...χαίρεσαι που βλέπεις τα χάλια μου τώρα ε???
...δεν είναι εύκολη η θέση μου και δεν χαίρομαι που φεύγεις εσύ αλλά που έρχομαι εγώ.....όμως γιατί είσαι τόσο χάλια.....περίμενα να δω έναν περήφανο γέροντα και βλέπω....ένα ράκος....
...."έξω απ'τον χορό....."που λένε και οι άνθρωποι......τι να σου λέω και τι να καταλάβεις.....δε διαβάζεις καμιά εφημερίδα?
....ναι διαβάζω....και με φρικάρουν πολλά πράγματα....
....και σκέψου ότι όλα όσα διάβαζες αυτήν την περίοδο, σημαδεύτηκαν από το όνομά μου στην ιστορία......οπότε καταλαβαίνεις πόσο χάλια νιώθω......τι έκανα δηλαδή εγώ?......εεεεε?...τι????
όλα εκείνα που μας έμαθαν στο πανεπιστήμιο δεν βρήκαν καμία χρησιμότητα....
.....ούτε το PhD μου που τόσο αγάπησα και έλπιζα να εφαρμόσω......
....πάνω σε τι έκανες PhD?
....το θέμα ήταν...."Human Dreams in Emerging Times"........
...δύσκολο θέμα έπιασες.....θες να μου μιλήσεις με 2 λόγια γι'αυτό?
....ναι βέβαια.....ήταν μια μελέτη των ανθρώπινων ονείρων-σχεδίων για το 2006, σε σχέση με τα κοινωνικοπολιτικά δρώμενα της κάθε χώρας και τις πιθανότητες υλοποίησής τους, λαμβάνοντας υπόψην και την μέχρι τώρα πρόοδο που έχει γίνει ιστορικά.......
....εξαιρετικό θέμα φίλε.....δύσκολο...πολύ δύσκολο αλλά εξαιρετικό.....
....και απογοητευτικό.....να προσθέσω....αν δεις τι έγινε τελικά.....δες που έφτασε ο κόσμος τη χρονιά του ονόματός μου!!! Όλοι θα θυμούνται το 2006 σαν ΑΚΟΜΑ μία χρονιά που βασίλεψε το χάος......η πείνα......πείνα.....χα?...ξέρεις ρε συ ότι η πολιτεία του Τέξας και μόνο παράγει αρκετό φαγητό για να τραφεί όλη η Αφρική?....και δες τι γίνεται.....αμ οι πόλεμοι?....οι Δυτικοί Peace-makers?......και μου λες γιατί είμαι ράκος????
....άσχημα πράγματα αυτά που λες.....όντως.....όμως ξεχνάς δύο βασικά πράγματα....και επέτρεψέ μου σε παρακαλώ να στα θυμίσω παρά το νεαρόν της ηλικίας μου......
....να σε ακούσω ρε 2007....δεν έχω πρόβλημα με την ηλικία κανενός.....ακούω....
....εγώ φίλε δεν έκανα PhD πάνω σε κάποιο θέμα και δεν μπορώ να δω και να αναλύσω πολύπλευρα το τι γίνεται ή τις δυνατότητες του "τι μπορεί να γίνει" κάτω στη γη.....αυτό που σκέφτομαι όμως είναι το κατά πόσο ο ρόλος μας είναι τέτοιος......δηλαδή.....εμείς καλούμαστε να δώσουμε τη ζωή μας....το "είναι" μας....το οποίο αυτοί ονομάζουν "χρόνο".....σωστά?
....σωστά!!!....είναι η θεμελιώδης αρχή της ύπαρξής μας.....!!
....μπράβο!...τώρα όμως.....το τι θα τον κάνουν αυτό τον χρόνο....δεν μπορούμε να το αποφασίσουμε......και ούτε καν να το επηρεάσουμε εμείς.....ευτυχώς δηλαδή γιατί.....κάποιον θα αδικούσαμε...έστω και κατά λάθος.....οπότε δίνουμε τους "ίδιους όρους" σε όλους και έχουμε τους όρους και εμείς μεταξύ μας, διαφορετικά θα τσακώνονταν π.χ. ο 1987 με τον 1988 γιατί να αγαπηθεί ο πρώτος πιο πολύ από τους Έλληνες και να πάρουν το Eurobasket και να μην γίνει αυτό το γεγονός στη βάρδια του 1988.....μπάχαλο δηλαδή....οπότε καταλαβαίνεις ότι δεν θα μπορούσαν να είναι αλλιώς τα πράγματα φίλε.....εμείς δίνουμε απλά ...χρόνο....τώρα το αν κάποιος λαός αποφασίσει να τον χαρίσει σε εκείνον τον τύπο με το μαγαζί στη γωνία....πως τον λένε να δεις???? εεεε....πόλεμο!....ή να τον χαρίσει στη άλλη τη βλαμμένη παλιά μας συμμαθήτρια που δεν πήρε πτυχίο ποτέ.....την "μιζέρια".....ή εκείνη την ύπουλη "την αναποφασιστικότητα".....είναι δικό τους θέμα.....αλλά δες και τα καλά.....κοίτα πόσοι άλλοι δεν κολώνουν και έκαναν πράγματα στη βάρδιά σου που δεν είχαν κάνει τόσα χρόνια.....ισορρόπησαν τη ζωή τους, ερωτεύτηκαν, κάποιοι έκαναν οικογένεια, κάποιοι πάλι χώρισαν και ήταν για καλό.....γιατί ως γνωστόν η χειρότερη μοναξιά είναι όταν είσαι με κάποιον και νιώθεις μόνος...όχι όταν είσαι σωματικά μόνος....για σκέψου τα λοιπόν όλα αυτά?
.....δεν το είχα σκεφτεί έτσι......δεν πάβω όμως να λυπάμαι.....τόσες ευκαιρίες χάθηκαν....
.....ήταν για να χαθούν......ή δεν άξιζαν για κάτι καλύτερο....δύσκολο να πούμε στα σίγουρα, αλλά να σου πω κάτι?...πιστεύω ότι τα πράγματα δεν τελειώνουν εδώ για σένα 2006.....φεύγοντας αφήνεις πολλά....το αν θα τα δουν και θα μάθουν από αυτά που αφήνεις δεν είναι δικό σου θέμα όμως....δεν μπορείς να κάνεις κάτι γι'αυτό.....είμαστε απλά δωρητές και παρατηρητές!.....όπως λένε και αυτοί...."κάνε το καλό και ρίξτο στο γυαλό".....τους έδωσες έναν ολόκληρο χρόνο και εμπειρίες......το τι θα τον κάνουν και πόσο θα τον αξιοποιήσουν εξαρτάται από αυτούς......μπορεί να τον σπαταλήσουν δικαιολογόντας τα αδικαιολόγητα, μπορεί να τον σπαταλίσουν δειλιάζοντας να πάρουν αποφάσεις που θα τους γεμίσουν νέες εμπειρίες.......μπορεί όμως και να ζήσουν έτσι ώστε η κάθε μέρα να τους γεμίζει την καρδιά τους με χαρά!!!!....it's all up to them....για να μιλήσω και το ευρωπαϊκόν μου ναούμε....
.....είσαι σπουδαίος 2006.....και σε 1 χρόνο από τώρα που θα τα πίνουμε στο μπουντουάρ και θα σου λέω τις δικές μου εμπειρίες....θα δεις πόσο σημασία είχε ο χρόνος που τους χάρισες εσύ και μόνο εσύ......το 2006!!!!!
.....σ'ευχαριστώ.....χαίρομαι που αφήνω στο πόδι μου έναν αισιόδοξο συνάδελφο.....μάλλον κουράστηκα και τα βλέπω όλα μαύρα τι να πω....ίσως είναι και η πίκρα της μετακόμησης....αλλά τελικά μου απέδειξες ότι κάτι αφήνω πίσω και εγώ.....
.....όχι "απλά" κάτι φίλε......τα θεμέλιά μου αφήνεις.....τα θεμέλια του 2007!
.....ας το δουν και ας πράξουν "αναλόγως" !!!!
.....το εύχομαι!!!!!!....φεύγω νέε μου.....πήγε 23:59......καλή δουλειά, καλά μυαλά και έχε τα μάτια σου ανοιχτά.....!!!!!
....αν και μάλλον σ'αυτούς πρέπει να το ευχηθώ αυτό!!!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Καλή Χρονιά αλητήριε, οτι ποθείς να το πάθεις!!!

January 02, 2007 3:55 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Καλή Χρονιά ντροπή της Βορείου Ελλάδος!!!...κανόνησε να είσαι γουρλού στα blogoποδαρικά σου γιατί θα ψάξω να σε βρω διαφορετικά ε?

:-))))))))

January 02, 2007 4:37 PM  
Blogger srm1033 said...

happy new year remali and katharma and...whatever

January 02, 2007 5:35 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

φχαϊστώ....φχαϊστώ....επίσης...επίσης!!!! ;- )))))))))

January 03, 2007 9:47 AM  
Blogger gademissa said...

Καλή χρονιά και απο μένα :-)))

January 04, 2007 8:38 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Καλώς περιπεράσατε....ευχαριστώ...και εσείς ότι επιθυμήτε να το πάθετε ανιπερθέτως!
Να σας φυλέψω μελομακαρονάκι....κουραμπιεδάκι........κλπ?? :-))))

January 04, 2007 10:09 AM  

Post a Comment

<< Home