....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Thursday, January 04, 2007

..είπατε κάτι...???



Φανταστείτε τον παρακάτω διάλογο........

-Πονάω Χάνς.....
-Γιααα....γιααα....κράτα λίγο ακόμα...είναι νωρίς....πιες καμιά μπύρα....
-Μα πονάω σου λέω......!!!!!
-Δεν έχει σημασία!!!...το νωρίτερο που θα σε πάω είναι 31/12/2006 στις 23:30
-Μα θα σπάσουν τα νερά......τι νομίζεις ότι είναι το παιδί να το κρατήσω????
-Γιααα....γιααα....έχω πάρει 4 σφουγγαρίστες......νιχ γουόρεν φροιλάιν....
-Αααααααα....δεν αντέχω......!!!!!!
-Καλά δεν ντρέπεσαι????Οι παππούδες μας παραλίγο να κατακτήσουν τον κόσμο......και εσύ δεν αντέχεις τρία 24ωρα???? 25000€ είναι αυτά!!!!! Αν γεννήσεις τώρα θα χωρίσουμε να το ξέρεις!!!!
-Μα πονάω δεν καταλαβαίνεις?????
-Μ'αγαπάς μωρή φροιλάιν? Αν μ'αγαπάς θα γεννήσεις αφού αλλάξει ο χρόνος αλλιώς τη γαμήσαμε......25000€ είναι αυτά είπαμε!!!!

......άκουγα λοιπόν στο ράδιο ότι στη Γερμανία προς το τέλος του 2006, οι εγκυμονούσες προσπαθούσαν να καθυστερήσουν τη γέννα και να γεννήσουν έστω και ένα λεπτό μετά τις 12:00, προκειμένου να επωφελιθούν από τα επιδόματα της κυβέρνησης για την καταπολέμηση της υπογεννητικότητας. Οι μελέτες τους έδειξαν ότι το 2050, από 82,4 εκατομμύρια που είναι σήμερα θα έχουν φτάσει τα 69.
Παρά το αστείον του θέματος στο άκουσμα της λέξης "καθυστέρηση" (εφόσον μιλάμε για γέννα έτσι???....γιατί μόνο αστεία δεν είναι η "άλλη" καθυστέρηση)", εντυπωσιάστηκα από την πρωτοβουλία της Γερμανικής κυβέρνησης να βοηθήσει τα νέα ζευγάρια!
Λέγεται σχεδιασμός.....λέγεται προβλέπω το μέλλον......λέγεται κοινωνική πολιτική.....λέγεται εξυπνάδα ίσως......λέγεται και πολλά άλλα πράγματα που εγώ σίγουρα δεν έχω τις γνώσεις να τα αναλύσω.........
ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ ΖΩΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ?????
ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ!!!!!!!

ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.....ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΠΟΡΕΙΑ!!!!!!

......αυτό που με στεναχωρεί όμως είναι ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων είναι έτσι στην καθημερινή τους ζωή!.....ίσως τελικά να μην αξίζουμε κάτι καλύτερο.......

14 Comments:

Blogger srm1033 said...

λες να γίνω μάνα στην Γερμανία? Μου λείπουν 25 χιλιάρικα εδώ που τα λέμε...

January 04, 2007 12:49 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

.....καλά το σκέφτεσαι ρε συ?...εγώ μάλιστα θα έπαιρνα και μαγικά βότανα....θα πήγαινα και σε τσιγγάνες μάγισσες και χαρτορίχτες μπας και κάνω δίδυμα!!!!....άντε γειτόνισσα....show us the way!!!!!
;-)))))))

January 04, 2007 12:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Καλημέρα μετά απο μια κουραστική πτήση έφτασα Στουτγάρδη, προσωρινά θα με φιλοξενήσει το σόι μου, μέχρι να βρώ μετανάστη Ελληνα για σπίτι (ο καλός μου δεν μου έκανε τη χάρη να με κάνει μάνα ούτε για 500 χιλιάρικα) και σπίτι (κανα μήνα το πολύ δλδ).
Θα σας στείλω διεύθυνση για να στέλνεται την αλληλογραφία μου.

January 04, 2007 1:46 PM  
Blogger alexis said...

Η δική μας κυβέρνηση αρκείται στο να γαμεί τους πολίτες αυτής της χώρας. Και αυτό δεν παίρνει καθυστέρηση (ούτε καν σάλιο)

January 04, 2007 1:54 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@maraki
....μ'αρέσουν οι γυναίκες που παίρνουν πρωτοβουλίες και τις εκτελούν οι ίδιες....κακό κι αυτό όμως ε?...να μην βρίσκεις θύμα....έεε...άντρα εννοούσα!!!
:-)))))))

@thrill&chills
....ο καθένας στον τομέα του βρε συ.....και ο Λουμίδης....
:-))))))))

January 04, 2007 1:57 PM  
Blogger iris said...

αξίζουμε αυτό για το οποίο προσπαθούμε. Δεν νομίζεις;

January 06, 2007 7:05 PM  
Blogger Mona Sax said...

xaxaxaxaxaxax!!!!!
se vrika katharmaaaaaaa!!!!!!!

January 08, 2007 12:31 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@iris
oh hes Iris!!! Oh yes!

@εγώ
Εσύύύύύύύ!!!!!!!??????!!!!!
Αν είσαι εσύύύύύύ......το κλείνω το μαγαζί!!!!!Φαλιμέντο....κλειστόν λόγω χρεωκοπήσεως ψυχικών δυνάμεων να αντιμετωπίσω την μεγαλύτερη ανωμαλία τση Κρήτης!!!!!
ΩΧ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΜΕ ΒΡΗΚΕ!!!!!!!
ΤΕΛΟΣ!!!!ΕΦΥΓΑ!!!!!

January 08, 2007 1:01 PM  
Blogger Mona Sax said...

που πάεις μωρέ κοπελάτσι εδα που σε βρήκα!!!
μικρό κοπελιδάτσι αφράτο σαν τον άρτο;εεε;
που πάεις;

January 08, 2007 1:36 PM  
Blogger srm1033 said...

Ναι ρε είπαμε....ΠΟΥ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΕΧΕΙΣ ΧΑΘΕΙ ΠΑΛΙΟ ΡΕΜΑΛΙ???????

January 11, 2007 6:22 PM  
Blogger Fibi said...

Mας έχει γραμμένες κανονικά δεν βλέπεις? Έλα λίγο σε μας ρε καθαρματάκι να παίξουμε λίγο :Ρ

January 12, 2007 7:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Αντε ρε παλιοκάθαρμα μπαίνεις στις σελίδες και κράζεις κόσμο αβέρτα αλλά ποστάκι δεν λές να γράψεις...τι έγινε φοβόμαστε την κριτική?

Μην σχολιάσεις τα λεγόμενα μου γράψε πόστ για να μου απαντήσεις γκεγκε?

January 15, 2007 2:17 PM  
Blogger Reef said...

Εχω ακουσει και γω μια τετοια περιπτωση της θειας μου αλλα αυτη ειχε πιο ευγενεις σκοπους θα γεναγε την ξαδερφη μου σημερα 35 χρονων, και ελεγε "γιατι να φορτωσω στο κοριτσακι μου αλλον ενα χρονο"

January 16, 2007 9:12 PM  
Blogger Fibi said...

Οκ το έλαβα το μήνυμα δεν ξαναμιλάω...

ξέρεις εσύ :Ρ

January 17, 2007 1:56 AM  

Post a Comment

<< Home