....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Wednesday, January 31, 2007

...αχ πως μπερδεύομαι...


Καλημερούούούούδιααααααααα,

....ξύπνησα σήμερα, άνοιξα τις κουρτίνες, είδα την Εύβοια και έσκασα ένα χαμόγελο πολύύύύ μεγάλο! Πεντακάθαρος ουρανός και σκέφτομαι......31-1......
Έφτιαξα καφεδάκι, έβαλα ράδιο και έστειλα ένα ποιηματάκι που μου βγήκε, στο μωρό μου , έτσι για την καλημέρα....
Μπαίνω στον Ιάπωνα και φεύγω.....σκεφτόμουν στη διαδρομή ότι τώρα τελευταία έχω μπει στην τσίτα πάλι....με το να σκέφτομαι περί Ελλάδας...εξωτερικού κλπ.

Αυτή η χώρα τελικά με μπερδεύει.......αυτό έχω καταλάβει.....είναι το σπίτι μου....αλλά με μπερδεύει. Έτσι λοιπόν κατέληξα στα εξής:
α) να την χαρώ όσο μείνω εδώ ακόμα.
β) να μην πολυσκάω με την κατάσταση στην δουλειά, μιας και είναι η Ελληνική εργασιακή νοοτροπία που δεν κολάω και ουχί η εταιρία.
γ) ότι θα φύγω.....το νιώθω! Απλά να ηρεμήσω και να κάνω την σωστή επιλογή την κατάλληλη στιγμή.......μέχρι τότε θα κάνω ότι έκανα μέχρι τώρα στη ζωή μου....θα στέλνω CV για δουλειές που οι περισσότεροι θα μου έλεγαν "μήπως έχεις καβαλήσει το καλάμι μεγάλε"?
δ) να μην λυπάμαι πλέον για την μιζέρια του Έλληνα....είναι μέρος της νοοτροπίας του....και αυτό του αξίζει.....ας δω μόνο τα καλά!
ε) να διαβάζω κάθε πρωί τον τίτλο του blog της Fibi......είναι το καλύτερο αγχολυτικό...(κάτι δεν μου αρέσει στην ορθογραφία της λέξης εμένα τώρα)....

Είδα πολύ σοβαρά την Ελλαδίτσα μας τώρα τελευταία και χαλάστηκα μωρέ......θα επανορθώσω....το υπόσχομαι.....!

...αφιερωμένο...

...της αγάπης την ουσία...
...την μετρώ στην απουσία...
...κι όλο γίνομαι κομμάτια...
...πράσινα γλυκά μου μάτια...

ΥΓ. η φώτο είναι άσχετη....γέλασα πολύ το πρωί που μου την έστειλαν...

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

-Αααα το πολύ έξω σε έχει επηρεάσει..βλέπεις την Ελλάδα σοβαρά???
-Να την χαρώ οσο μείνω ακόμα εδώ...μα καρφιά εχεις στον κώλο σου πιά??????
-Οτι θα φύγω...το νιώθω..Μίλησε το κληρονομικό χαρισμα...
-Θα λεγα κι άλλα, αλλά το κράξιμο θα το φάω έίτε πω λίγα είτε πω πολλά οπότε ας μην κουράζομαι άδικα...

January 31, 2007 2:23 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Γλυκό μου Μαράκι....καμάρι της Θεσσαλονίκης....ομορφιά των Βαλκανίων.....πόσο μου αρέσει να μου κάνεις επικριτικά σχόλια!!!
Πολλά Φιλιά!!
;-))

January 31, 2007 2:31 PM  
Blogger Fibi said...

Kαλημερεεεεεεες πολύ καλή μέρα θα είναι σήμερα, μολις ντύθηκα βέβαια και έβαλα καφέ, με το πάσο μου ξέρεις ;)

πρέπει να ετοιμάσω ποστ να χαμογελάσει λίγο το χειλακι μας γιατί το έχω ρίξει πολύ στη μουρμούρα...

καλό υπόλοιπο ημέρας!!!

January 31, 2007 4:54 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

καλημέρα fibaki,

με το πάσοοοο μας βεβαίως-βεβαίως!
:-)

February 01, 2007 9:13 AM  
Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Σωστότατο είναι το αγχολυτικό!
Οπως επίσης ήταν και το κειμένάκι σου :))

February 01, 2007 10:19 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Γειά σου μικρή Ολλανδέζα....σαν να μου φαίνεται ότι τα λέγαμε παλιά εμείς ε? καλώς ξαναπέρασες...:-)

February 01, 2007 11:58 AM  
Blogger sorry_girl said...

Α τι ωραίο τραγούδιιιιιιι!(μου ττο αφιερώνω μόνη μου σιγά μην περίμενα καναν άλλον!)
Α τι ωραία διάθεσηηηηη!
Μπράβο μπράβοοο!

Λα λα!
χιχι
χικ;
χικ λέμε!

February 01, 2007 2:13 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....πάλι λιώμα είσαι εσύ?
...ε ρε γλέντια....!!
:-)))

February 01, 2007 2:17 PM  
Blogger Ναταλία said...

Πάλι για τα μάτια μου λες;

ΥΓ Χαίρομαι που το πήρες αλλιώς...

February 02, 2007 9:20 AM  

Post a Comment

<< Home