....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Wednesday, February 14, 2007

....μην ξεχνιέστε.....




....σκέφτηκα σήμερις να κάνω μία επισήμανση, μήπως και "σώσω" κανέναν αφελή άντρα!!!!!
Τι εννοώ??????
- μην ξεχνιέστε άντρες!!!!!!!
Αν το κορίτσι σας το παίζει άνετη και εκφωνεί φράσεις όπως:

Έλα μωρέ....χαζά είναι αυτά!!!
Εμπορική γιορτή!!!
Εμείς γιορτάζουμε κάθε μέρα!!!

....και άλλα τέτοια.......

........μην ψαρώσετε.....!!!!!!!

.....είναι ένα τεστ.....σας δοκιμάζει....μην κάνετε το λάθος και δεν της δώσετε απαντήσεις όπως:

Μα αγάπη μου, εγώ σ'αγαπάω τόόόόόσο πολύ που δεν θα μπορούσα να μην γιορτάσουμε και να μην κανονίσουμε κάτι για σήμερα!!!

Όσο άνετη και να το παίζει να ξέρετε ότι .......θα το μετανιώσετε!!!!!!
....αν δεν δηλώσετε τουλάχιστον απλός οπαδός της εν λόγω γιορτής!!!

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Αντε βρε Χρόνια σου Πολλά, πάρτης και μια lacta και βγήκες απο την υποχρέωση (απο την κρεββατομουρμούρα δεν ξέρω).
Εγώ πάντως θα το γιορτάσω με βάφλες σήμερα...απόλαυση...

February 14, 2007 12:39 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Βάφλες????....τι ρομαντικόν???
Αχ τι έχει να πάθει ο φουκαράς....
:- ))))))))))))))))))))))))))

February 14, 2007 1:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

Τι έχει να πάθει καλέ???????????

February 14, 2007 1:24 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

.....εσύ μίλησες για κρεβατομουρμουρίαση......

February 14, 2007 1:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Για σένα βρε μίλησα όχι για τον καλό μου!!!!

February 14, 2007 2:00 PM  
Blogger iris said...

εγώ πάλι το πιο πιθανό είναι αν μου φέρει δώρο να του κατεβάσω κάτι μούτρα ως το πάτωμα. Αν θέλει να πάρει δώρο ας το στείλει στον αδελφό μου που έχει και γενέθλια :)

February 14, 2007 7:09 PM  
Blogger Reef said...

εγω παλι σκεφτομουν χτες να χωρισω με την κοπελια και να τα ξαναφτιαξω πεμπτη για να γλυτωσω το δωρο αλλα τελικα ριξαμε εναν ωραιο καυγα χτες και δεν χρειαστηκε

February 14, 2007 8:22 PM  
Blogger Fibi said...

Τελικά μήπως είμαι η μόνη γυναίκα που απεχθάνεται αυτή τη γιορτή???

καλησπέρες

February 14, 2007 9:37 PM  
Blogger Reef said...

παντως εχει μια γλυκα αν νιωθεις ερωτευμενος

February 14, 2007 11:30 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Καλημερούδια μας

@Iris
....μα μούτρα και εσύ ρε παιδί μου?
....να χαίρεσαι το αδέρφι σου!

@reef
...μαλακία είναι να σε κάνουν να νιώθεις υποχρεωμένος να κάνεις δώρο...κρίμα για τον καυγά όμως...είμαι αλλεργικός στην γκρίνια.....μου φεύγει και ο έρωτας και η όρεξη για σεξ!!!

@fibi
....εσύ παιδί μου είσαι η καλύτερη!!!!

February 15, 2007 8:42 AM  
Blogger Reef said...

ο καυγας ηταν ασχετος με το δωρο (που δεν πηρα)

February 15, 2007 6:25 PM  

Post a Comment

<< Home