....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Thursday, February 15, 2007

.....όλα καλά...!!!


...χθες ήταν η μία από τις δύο ηρωικές μέρες κάθε μήνα, που έχω αποφασίσει να περνάω με την γυναίκα της ζωής μου.....την μάνα μου εννοώ....!
Πάω λοιπόν σπίτι το απόγευμα μετά τη δουλειά.....προετοιμασμένος να ακούσω όλα όσα μου λέει και από το τηλέφωνο άλλωστε.......τι μου λέει???......αααα......εξαιρετικά ενδιαφέροντα πράγματα όπως.......ποιος είναι λεύτερος.....κυρίως ποια κόρη φίλης της είναι λεύτερη....ποια νιόπαντρη δεν σιδερώνει πουκάμισα στον άντρα της, τι κάνω στη δουλειά μου και προσπαθεί να μου δώσει και συμβουλές.....αν έχω γκόμενα....κλπ.....κλπ....δηλαδή θέλει να χώνεται σε όλα τα επίπεδα της ζωής μου και να έχει και άποψη για την οποία εγώ πρέπει να απαντήσω κιόλας.
Φυσικά εγώ είμαι ένας απλός και ταπεινός ακροατής...την αφήνω να εκτονωθεί, μετά παραπονιέται που δεν της απαντάω στο 95% από αυτά που μου λέει και που δεν με βλέπει συχνά και μετά........ζει εκείνη καλά και εγώ καλύτερα!!!
Αυτή η συζήτηση το τελευταίο 2μηνο γινόταν σε ένα ωραίο εστιατόριο συνήθως......όμως χθες πήγα σπίτι της όπως σας είπα......και έμεινα εκεί το βράδυ γιατί μένουμε αρκετά μακρυά και μου συνέβηκαν τα εξής:
- με στρίμωξε χειρότερα στις συζητήσεις ενδιαφέροντός της που δεν με απασχολούν!
- προσπάθησα να το διασκεδάσω το θέμα και να περάσω καλά....όπως περνούν πολύ καλά όλοι οι φίλοι μου μαζί της.....και μάλιστα την αναζητούν κιόλας πολλές φορές για να τους λέει shoking ανέκδοτα(προχθές ένας φίλος μου πήγε και στην λαϊκή μαζί της).....αλλά δεν τα κατάφερα....εγώ δεν την μπορώ....με πνίγει!!!!!
Έπαθα λοιπόν τα εξής:
-είδα εφιάλτη το βράδυ, ότι κρατούσα μια ψόφια γάτα και την πήγα κάπου για φαγητό!??????.....και με ευχαριστούσαν σαν να ήμουν ο σωτήρας τους!!!!
-έχω ξυπνήσει απ'τις 5:30am γιατί η μητέρα μου μένει στο κέντρο και εκεί οι πολυκατοικίες είναι κολλητά όπως θα ξέρετε!
Και κάποιος μαλάκας είχε ένα ξυπνητήρι το οποίο βάραγε κάθε 10 λεπτά, από τις 5:30 το πρωί γαμώ το μπελά μου!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΕΥΡΑ ΣΗΜΕΡΑ.....ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΑ ΛΕΜΕ!!!!!!!
....και πρέπει να δουλέψω ......και φοβάμαι ότι θα τα κάνω όλα μπουρδέλο αν δουλέψω και θα τα ξανακάνω αύριο......γιατί δεν θα έχω εμπιστοσύνη σ'αυτά που έκανα σήμερα!
....και σας ζάλησα και εσάς....και πάω να κάνω κανά τσιγάρο.......

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Χαλαράααα.................

February 15, 2007 11:43 AM  
Blogger gademissa said...

Κουράγιο!!!

February 15, 2007 5:35 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

:)

February 15, 2007 8:13 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Καλημερούδια και thanks για την συμπαράσταση.
:-))))))))

February 16, 2007 9:23 AM  

Post a Comment

<< Home