....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Monday, February 26, 2007

...."σαρκοφάγος η αδίστακτη".....


Δεν σας τα είπα όλα στο προηγούμενο post και σκέφτηκα να κάνω μια συνέχεια, με την ευκαιρία του διαλλείματος "απ'την σημαία" που κάνω στη δουλειά μιας και θα το ξενυχτήσω μάλλον απόψε!
Η Θεσσαλονίκη μπήκε στη ζωή μου πολύ απρόσμενα, σχετικά πρόσφατα.....μια γνωριμία και φιλία που είχε αποφασισθεί να μείνει όπως ήταν(λόγω απόστασης)......τελικά δεν έμεινε!!
Μπλέξαμε τα μπούτια μας με την κοπελιά κοινώς....και έτσι που το χάνεις που το βρίσκεις το παλιοκάθαρμα.........στη Θεσσαλονίκη. Η δουλειά με έχει βοηθήσει αρκετά βέβαια, γιατί μου ανοίχτηκε ξαφνικά μια συνεργασία με κάποιους συναδέλφους εκεί.
Έτσι, όπως τώρα με το σεμινάριο γλυτώνω κάποια αεροπορικά εισητήρια...........
Το πενθήμερο ταξίδι ξεκίνησε με περιπέτεια!!!!!
Φεύγω Τετάρτη πρωί για πάνω.......εεεε και "πάνω" μείναμε με το αεροπλάνο!
Ομίχλη στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης με ορατότητα κάτω των 300 μέτρων που είναι και το όριο για προσγείωση......κάναμε βόλτες στον αέρα για κανά μισάωρο αλλά τίποτα.....τώρα η ορατότητα είχε πέσει κάτω απ'τα 100 μέτρα.
Φεύγουμε λοιπόν για Καβάλα μέχρι νεοτέρων οδηγειών! Στην Καβάλα εν τω μεταξύ.....χαρά θεού ο καιρός ε???? Μας κερνάει σαντουιτσάκι και καφέ η Aegean και λυπήθηκα πολύ που ορισμένοι μαλάκες τα είχαν βάλει με τις αεροσυνοδούς και τους φώναζαν. Δηλαδή τι να έκαναν οι κοπελιές ρε γαμώτο???...να βγουν από το αεροπλάνο με σκούπες να διώξουν την ομίχλη?....σκεφτόμουν τι καταστάσεις εκμεταλεύονται κάποιοι άνθρωποι για να εκτονώσουν τα νεύρα τους ....τέλος πάντων.
12 παρά τέταρτο φεύγουμε για Θεσσαλονίκη εν τέλει και σφαίρα για το σεμινάριο που σας είπα στο προηγούμενο post.
Το απόγευμα ξενοδοχείο και να είμαι σαν ζαλισμένο κοτόπουλο εγώ.
Ήρθε η "σαρκοφάγος η αδίστακτη".....και ήθελε τρελίτσες!!!
Εγώ να έχω ξυπνήσει από τις 5 το πρωί με 4 ώρες ύπνο, να έχω ξεθεωθεί στο σεμινάριο προσπαθώντας να ανασυντάξω τις ελάχιστες γνώσεις software engineering που διαθέτω,για να ακολουθήσω το group(την 2η μέρα κατέθεσα τα όπλα).....και που να αποδώσω τα "αναμενόμενα και συνήθη"!!!.....να τα "δε με θες πια παλιόγερε"....να τα "με βαρέθηκες κιόλας?"....να τα "θα σου πιω το αίμα παλιοαθηναίε"....στο τελευταίο βέβαια ξύπνησε μέσα μου το σεξουαλικό-τοπικιστικό κτήνος.....αλλά αποκοιμήθηκε σύντομα ομολογώ!!!
Μετά από κανά 2ωρο ονειρικού ύπνου (και όχι σεξ)....ξύπνησα και πήγαμε για φαγητό!
Για τις "7 θάλασσες" ξεκινήσαμε αλλά πάλι δεν είχε τραπέζι(είχαμε δοκιμάσει μια βδομάδα πιο πριν).
Πήγαμε στο Block House τελικά και ευτυχώς που πλήρωνε η εταιρία για το φαγητό μου τις ημέρες του σεμιναρίου γιατί τα 25 € που έκανε η μπριζόλα εκεί θα τα έκλαιγα αν τα είχα πληρώσει από την τσέπη μου. Ωραία μπριζολίτσα αλλά με 25 ευρώ το άτομο στην Θεσσαλονίκη τρως πολύύύύύύύύ αρχοντικά σε πολλά μέρη!
Βέβαια....δεν πλήρωσε μόνο το φαγητό μου η εταιρία αλλά νομίζω ότι δεν έχει και πολύ σημασία στην τελική. Σημασία έχει ότι για 3 μέρες μπορούσαμε να πάμε σε 3 εστιατόρια που μόνοι μας θα το σκεφτόμασταν λιγάκι......καθώς είμαστε και οι 2 λάτρεις της όποιας κυρα-Παναγιώτας που έχει ταβερνίτσα και μαγειρεύει σπιτικά χωρίς να σου παίρνει και το scalp στον λογαριασμό!.....Την επόμενη μέρα πήγαμε στις " θάλασσες" και πραγματικά ήταν καταπληκτικό το φαγητό....αρκετά τσουχτερό αλλά υπέροχο!!!
Την Παρασκευή βγήκαμε με τηνπαρεούλα της αγαπημένης μου "σαρκοφάγου" και περάσαμε πολύ όμορφα.
Σάββατο είχε σινεμαδάκι και stand up comedy!
Παρ'όλο που έχω ξαναπάει σε stand up comedy, πρώτη φορά με ανέβασαν στην σκηνή να χορέψω........και δεν χωρεύω με τίποτα ο άτιμος.....δέχτηκα την σάτυρα της ηθοποιού για τα extra κιλάκια του ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΥ ΚΟΡΜΙΟΥ ΜΟΥ(μην γελάτε θα σας κόψω τα πόδια λέμε),
συμμετήχα σε όλα τα βίτσια της παράστασης αλλά να χορέψω με τίποτα ο άτιμος!
Πολύ γέλιο ρίξαμε πάντως......μα πολύ γέλιο!!!!
Κυριακή ήταν εκπαιδευτική μέρα!!!
Πήγαμε στο ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ το οποίο έχει την ιδιαιτερότητα ότι δεν είναι ολοκληρωμένο ακόμα.
Λειτουργούν σε έναν πολύ όμορφο χώρο ο εξομειωτής 3D, το πλανητάριο και ένα καταπληκτικό εστιατόριο καφέ. Οι υπόλοιποι χώροι εν αναμονή. Πάντως αξίζει να πάτε αν βρεθήτε Σαλόνικα.....ιδιαίτερα στο εξομειωτή....καταπληκτική εμπειρία και οι δύο προβολές!!
Η μία σε πάει ένα ταξίδι σε ένα φανταστικό κέντρο της γης και η άλλη προβολή σε πάει στην Αρκτική!!!!
Μετά ήρθε η δύσκολη ώρα της επιστροφής........

6 Comments:

Blogger Εύα said...

ψιτ,κι εσυ στο κλαμπ των Αθηναιων ερωτοχτυπημενων με Σαλονικιο/Σαλονικια;Τουτεστιν πεταγομαι με το τρενο(γιατι ορισμενοι ειναι και φοιτητες και δεν εχουν για αεροπλανα)κι ερχομαι;Π/Σ/Κ μελωμενο,κολασμενο κι αντε μετα να επιστρεψεις στην καθημερινοτητα των 500 χλμ;κατι μου θυμιζει αυτο,κατσε να δεις τι...αααααα,ναι βρε!ΕΜΕΝΑ!Να μαζευτουμε να γιορτασουμε ολοι μαζι τα γενεθλια μου,οκ;

February 26, 2007 11:19 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Καλημέρα Εύα,
χαθήκαμε βρε......ναι μπήκα στο club αλλά δεν έχω πάρει τρενάκι μέχρι στιγμής....κλείνω νωρίς εισιτήρια και βγαίνει πιο φθηνά απ'το intercity....
Μέσα για τα γενέθλιά σου αν είμαι εδώ.....δεν εξερευνήσει και το blog σου να δω πότε είναι.....

February 27, 2007 9:23 AM  
Blogger srm1033 said...

Χαίρομαι που βρέθηκε κάποια να σε "χορεύει" ..στο ταψί:-)))))

February 27, 2007 11:58 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....η μασονία είναι το απόλυτο τίποτα μπροστά στην "συνομοσία των γυναικών"....σας δίνει ηδονή η εξόντωσή μας κακούργα!!!!

February 27, 2007 12:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ρε ντροπή της κοινωνίας τι είναι αυτά που λές για το κορίτσι?
Απορώ που δεν σε χώρισε μετα τα δείγματα που παρουσίασες....είμαστε μεγάλες ψυχές εδω πάνω...που είναι το κορίτσι να το βρώ και να το πω τι γράφεις για αυτήν ε????

February 27, 2007 12:53 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

"""Απορώ που δεν σε χώρισε μετα τα δείγματα που παρουσίασες""""
...να πάει να βρει τον Γκουσγκούνη αν δεν της αρέσει!!!
Οι μεγάλοι εραστές έχουμε και στιγμές κόπωσης!!!!

February 27, 2007 1:12 PM  

Post a Comment

<< Home