....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Thursday, March 01, 2007

...photos...


...ερώτηση....δέχονται και παραγγελίες για την photo?




....εδώ δεν έχω ερωτήσεις....




.....αποφάσησα να βάλω παραβάν στο χώρο που ζω....γιατί είναι ενιαίος και θέλω να τον διαχωρίσω κάπως.....έτσι έριξα μια ματιά στο ιντερνέτι και κόλησα σε αυτό το παραβάν!
Ωραίο ε?.....έτσι είπα και εγώ!!...παίρνω λοιπόν τηλέφωνο να ρωτήσω τιμή....και κόντεψα να πάθω συγκοπή ο φουκαράς!!!!
....έλεγα και εγώ θα μου πει 500€.....άντε 1000€....άντε 1500€!!!
.......10.060€ είναι η τιμή του!!!!!!...κατάρα αυτό το πράγμα να πέφτει το μάτι μου πάντα στα ακριβότερα....ακόμα και μέσα από το internet..............
....έτσι αποφάσησα να φτιάξω μόνος μου παραβάν....
....χρειάζομαι 4 φύλλα κόντρα πλακέ 2μ χ 0,5μ, 6 μεντεσέδες και 8 ροδάκια!!!!
....μήπως είναι κανείς καλός στη ζωγραφική να το ζωγραφίσει όμως ρε παιδιά?

9 Comments:

Blogger srm1033 said...

Χμμμμ, ζωγραφική δεν ξέρω αλλά στο μουντζούρωμα είμαι αστέρι. Προσφέρομαι αφιλοκερδώς. καλό μήνα!

March 01, 2007 12:33 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Καλό μήνα φονική γοβίτσα!!!
....είμαι λίγο βλάχος εγώ και δεν καταλαβαίνω ούτε από μουτζουρώματα και αφηρημένη τέχνη.......!!!
...οπότε.....
..δε μας κάνεις...δε μας κάνεις!!!
;-)

March 01, 2007 12:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Λοιπόν...αν καλύπτεις διαμονή σε ξενοδοχείο της αρεσκείας μου, φαγητό, αεροπορικά και τα χρώματα που θα χρειαστώ και δεν ζητήσεις να σου ζωγραφίσω τίποτα τρελό θα κάνω την καρδιά μου πέτρα και για 500 ψωροευρά θα έρθω....

March 01, 2007 1:49 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

.....μήπως να στείλω και λιμουζίνα να σε πάρει από αεροδρόμιο ρε ντροπή της βαλακανικής χερσονήσου???...

March 01, 2007 2:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Δεν ειναι και άσχημη ιδέα....
Σε μαύρο παρακαλώ...

March 01, 2007 2:59 PM  
Blogger gademissa said...

Η τιμή δικαιολογείται μόνο αν είναι κάτι πολύ φιρμάτο και χαϊκλασάτο.

Σε πληροφορώ ότι ο μαραγκός της γειτονιάς θα σου το φτιάξει με μόνο 70 ευρώ, χωρίς εσύ να λερώσεις ούτε το δαχτυλάκι σου. Μπορείς να κολλήσεις πάνω του και πολλές φωτογραφίες και... έτοιμο!

March 01, 2007 11:23 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Καλημέρα τυχαιρούλα,
επιτέλους και μια "προσγειωμένη" άποψη!!! Λες ε?
Καλή φάση το κολάζ!!!
φχαϊστώ!
;-))

March 02, 2007 9:01 AM  
Blogger Fibi said...

Είχαμε βρει κι εμείς κάτι ανάλογο στην την ίδια τιμή, με φόντο μια βιβλιοθήκη. Είναι ωραίο να μένεις σε στούντιο αλλά για να το φτιάξεις κοστίζει...

March 04, 2007 12:57 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Καλημέρα,

έχεις δίκιο....θα προσπαθήσω να βρω λύση όμως.....με το πάσο μου .... φυσικά!
:-))

March 05, 2007 9:00 AM  

Post a Comment

<< Home