....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Tuesday, February 27, 2007

....υπόσχεση....



- τοκ....τοκ....τοκ

-............................

- τοκ....τοκ....τοκ

-............................

-.....αααα......δε θέλω μαλακίες!!!!....ΤΟΚ....ΤΟΚ....ΤΟΚ....ΤΟΚ....ΤΟΚ!!!

-.....καλά τι μου τα πρήζεις τώρα???....δεν τό'πιασες το νόημα?

-.....πάλι τα ίδια?

-.....όχι πάλι?....δεν είναι πάλι?......η τελευταία φορά ήταν κάπου στα φοιτητικά χρόνια.....και αν δεν ήταν η Φυσική ΙΙ....δεν θα σου είχα ξανανοίξει την πόρτα!!

-.....ναι αλλά την άνοιξες.....

-.....ε και? τώρα την κλείνω!!!!!υπέγραψα μήπως κανά συμβόλαιο ότι θα την έχω ανοιχτή για πάντα?

-.....ρε συ, μην κοροϊδεύεις τον εαυτό σου.....αφού είσαι μερακλής εσύ.....

-.....μερακλής είμαι αλλά να σου πω κάτι........... είμαι μερακλής σε όλα και θέλω το κάθε τι να το διασκεδάζω για πολύ καιρό......και εσύ θα με εμποδίσεις σε αυτό!!!!!

-.....έλα μωρέ τώρα.....δε βαριέσαι.......!!!!

-.....αυτό μας έχει φάει σ'αυτή τη χώρα.....το "δε βαριέσαι"....πρέπει να κουτουλήσουμε στον τοίχο για να καταλάβουμε ότι είναι τοίχος......δεν μας φτάνει που έχουν κουτουλήσει άλλοι.....και να σου πω κάτι????.....μ'αρέσει σε κάποια πράγματα το "δε βαριέσαι" στη ζωή.....αλλά όχι σε όλα....η υπερβολή είναι μαλακία......και κάνουμε παρέα από 16 χρονών!

-.....ναι αλλά με γουστάρεις!!!

-.....σε γουστάρω ρε φίλε αλλά δεν πάει άλλο......και τα γαλακτομπούρεκα τα γουστάρω αλλά άν τρώω κάθε μέρα κανά-δυό.....θα γίνω σαν τον Quikara!!!!.....και γι'αυτό δεν τρώω!!!

-.....καλά να σε δω πόσο μάγκας είσαι που δεν θα μπορείςνα ηρεμήσεις σε λίγο μακρυά μου....

-.....ξέχασες ότι ξεκίνησα γυμναστήριο.....

-....ναι αυτό ήταν πουστιά εκ μέρους σου.....

-....καλά λέγε μαλακίες τώρα....εγώ δεν σ'ανοίγω....

-....θα ξανάρθω όμως!!!!!

-....και θα βρεις κλειστή την πόρτα "φίλε"!!!

-....για να δούμε?


3 Comments:

Blogger Fibi said...

bye bye mpaka
tam taram taram **
bye bye mpaka
tam taram taram **

καλύτερα τώρα?

υγ. ποτέ δεν συμπάθησα τα γυμναστήρια... γι αυτό πήρα διάδρομο σπίτι (που έχει πιάσει αράχνες)

καλημέρες ;)

February 28, 2007 6:15 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Καλημέρα fibaki,

τώρα εγώ πως σε μπέρδεψα και δεν κατάλαβες ότι μιλάω για to τσιγάρο??

;-))))))))))

February 28, 2007 8:50 AM  
Blogger Fibi said...

Θα σε γελάσω, τώρα που το ξαναδιαβάζω...

μ@λ@κία είπα, ε δεν πειράζει ;Ρ

March 04, 2007 12:51 AM  

Post a Comment

<< Home