....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Friday, March 23, 2007

Ντροπή τους!!!!!!



Διαβάστε αυτό το άρθρο του Νίκου Νικολάου.....

Και πριν μου κολήσει καμιά κομματική ταμπέλα κανείς, να πω ότι τα βλέπω τα πράγματα μόνο από την ανθρώπινη πλευρά ως πολίτης αυτής της χώρας που πληρώνω όλους τους αναλογούντες φόρους μου, μιας και είμαι μισθωτός και επίσης σαν επιλογές management λόγω δουλειάς μου.

Επίσης όποιος αμφισβητεί τον Νίκο Νικολάου ως οικονομικό αναλυτή καλύτερα να πάει να διαβάσει κάποιο άρλεκιν.......(υπάρχουν ακόμα άραγε??)

:-)))))))))

14 Comments:

Blogger candy's τετραδιάκι said...

Yπαρχουν αρλεκιν..μια μπλογκερ τα ξεπατικωνει και τα γραφει στο μπλογκ της (κακιουλες)
χεχεχεχε!!

Πασοκ ρε μουτρο(ωχ μου ξεφυγε) χεχεχεχε!!!

March 23, 2007 1:15 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Υπάρχουν εεε???...μη μου πεις ότι διαβάζεις κιόλας γιατί θα το κλείσω το μαγαζί....!!!!
;-)))

March 23, 2007 1:17 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Χαχαχαχα πανθηρ με προσβαλεις!!!!!

March 23, 2007 1:52 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

...καλά οκ....ζητώ ταπεινά συγνώμην και παίζω ένα τραγούδι στο σαξόφωνο για πάρτυ σου......
:- ))))))))

March 23, 2007 2:02 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Eχεις τιποτα απο Walkabouts?

:)))))

March 23, 2007 2:09 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

.....δεν δεχόμεθα παραγγελιές....!!!!
;-)

March 23, 2007 2:12 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Aν σου κολησω στο μετωπο 100ευρω?

:)))))

March 23, 2007 2:13 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

....αρπάζω και το μπουζούκι άμα λάχει και σου ρίχνω τις πενιές μου για να ξεστρατήσεις ζεϊμπεκιά μαγκιόρικη....άμα λάχει ναούμ....

:-))))))

March 23, 2007 2:20 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Eνσταση!!
Εγω χορευω μονο τσιφτετελι!
Θα φερω και τον Τερρυ να βαραει παλαμακια!!!
Εχει για τον ρυθμο..καταλαβαινεις.
Τσακο κι ενα κατοσταρι ακομα για να βαρας και το ντεφι...:)))

March 23, 2007 2:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

Εσύ με το σαξόφωνο, το μπουζούκι, το ντέφι και τα κολλημένα 100ευρα στη μούρη....τη μέρα που θα γράψεις ντροπή τους και για τους γαλάζιους θα σε παραδεκτώ οτι δεν έχεις κομματική ταμπέλα προς το παρόν απαξιώ...

March 23, 2007 4:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

(η κουτσομπόλα)
Καντυ μου για ποιά λες????

Αγαπητέ Πάνθηρα,
Τέτοια δημιουργική λογιστική θέλω να κάνω κι εγώ αφήστε με να μπώ στο δημόσιο χεχεχε!!!

Οσο γι ατον υπουργό οικονομίας μας προσωπική και ίσως ανευ σημασίας συμβουλή κάποια στιγμή εκτος απο το να αποκαλύπτει τις βρωμιές του παρελθόντος ας ασχοληθεί παράλληλα και με τους μισθούς, τη μιζέρια του κόσμου, τις ζω-δε ζω συντάξεις κτλ κτλ γιατι θα το ρίξουμε όλοι στις κομπίνες στο τέλος!!!

March 23, 2007 4:44 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Ρε ντροπή της Θεσσαλονίκης....Πασοκτζού μου είσαι και το πήρες προσωπικά?
...δεν σε αδικώ....έγιναν τέτοιο καθεστώς που σκέψου ότι εσύ επί ΠΑΣΟΚ γεννήθηκες και μεγάλωσες....στα 20 από τα 25 χρόνια της ζωής σου....
....επίσης θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι οι μισθοί, το κόστος ζωής, οι συντάξεις κλπ...είναι πράγματα που διαμορφώνονται από μακροχρόνιες πολιτικές επιλογές στα οικονομικά και δεν αλλάζουν από την μία μέρα στην άλλη....χρειάζεται υπόβαθρο....το ταμείο κάθε χώρας είναι σαν το ταμείο μιας επιχείρησης..... δεν μπορείς να ξυπνήσεις μια μέρα και να ζητάς καλό μέρισμα....αν δεν έχεις διαχειρισθεί και επενδύσει σωστά τα χρήματα της εταιρίας τα προηγούμενα χρόνια!!!!!

...θα επανέλθω με post για τις "γαλάζιες αλητίες"....Ολυμπιακή αεροπορία σου κάνει???....έχω πληθώρα θεμάτων και για πάρτυ τους!!!!!

March 23, 2007 4:55 PM  
Blogger srm1033 said...

εγώ δεν τον ξέρω αυτόν τον κύριο ...πειράζει?????

March 26, 2007 4:10 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

.....όχι μωρέ μην αγχώνεσαι τώρα.....γιατί αυτός σε ξέρει νομίζεις????
ΦΙΛΙA ΒΡΕ!!!
;-))))))))))))

March 26, 2007 4:21 PM  

Post a Comment

<< Home