....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Thursday, March 29, 2007

Μπράβο πουλάκια....!!!

Σηκώθηκα σήμερα, έκανα ντουζάκι και έφυγα από το σπίτι.
Στο δρόμο για την δουλειά, αποφάσησα να πάω στον μηχανικό να τσεκάρει κάτι στο αυτοκίνητο μιας και έχω ταξίδι αύριο......δεν πειράζει αν αργήσω λίγο σκέφτηκα......την προηγούμενη βδομάδα έφυγα και 22:45 ένα βράδυ......ξέρω-ξέρω....εκφραστείτε ελεύθερα παιδιά.....τέλος πάντων....η "υποψία" μου έγινε κόστος ζημιάς 350€ για μπιλιοφόρους και φούσκες......δε βαριέσαι σκέφτηκα....πάλι δε θα βάλω τίποτα στην άκρη αυτό το μήνα.
Ήρθα στο γραφείο με ύφος αρκετά "στ'αρχίδια μου όλα σήμερα"!!!
Προετοιμάζομαι ψυχολογικά για ταξιδάκι.........
Χαζεύοντας στο internet βρήκα ένα videακι του Σωκράτη Μάλαμα και μου έφτιαξε απίστευτα το κέφι.....είναι από μια συναυλία του, στο Θέατρο Πέτρας και τραγουδάνε με την ορχήστρα του, χωρίς μικρόφωνα, το "πουλί σε δέντρο αρχοντικό"!
.....δεν μπορώ να το ανεβάσω εδώ γιατί δεν ξέρω πως....
Ο Μάλαμας έχει μια μοναδική επαφή με τον κόσμο.....έχω πάει σε πολλές συναυλίες του και σε κάποιες από αυτές μόνος μου.........ή μάλλον όχι ακριβώς μόνος.....μαζί με τσίπουρον αγιορίτικο!!!!....ο άνθρωπος κάνει φοβερές συναυλίες.....3 ώρες το λιγότερο....πρέπει να είσαι εξοπλισμένος.....ποτό οπωσδήποτε.....και αναλόγως και την παρέα.....ότι χαλαρώνει τη διάθεση........γνώστης και ο ίδιος βέβαια του τι "μερακλήδες" είναι το κοινό του...πάντα πετάει πετυχημένα σχόλια και γκριμάτσες.....
Ένα από αυτά είναι ο τρόπος που μας αποκαλεί "πουλάκια"......ίσως ακούγεται κάπως γελοίο εδώ αλλά από κοντά είναι ...άάάάάλλη φάση.....!!!! Πολύ γέλιο.....!!!!:-)))))))))
Διαβάζω λοιπόν ότι βγήκε το CD από την συναυλία του Μελωδία........είναι cd και dvd μαζί!
Μια καταπληκτική συναυλία η οποία έμεινε στο μυαλό όλων μας όσων ήμασταν στον Λυκαβητό εκείνο το βράδυ του Σεπτέμβρη.
Εγώ το θυμάμαι βέβαια και για έναν άλλο λόγο που το συζητούσαμε προχθές με ένα φιλικό ζευγάρι και είχαμε ξεραθεί στα γέλια......ήταν και η τελευταία φορά που είδα μια γκόμενα με την οποία είχα μια"άσχετη ψιλοσχέση"(....ξέρετε τώρα πως είναι αυτά.... :-))))) !!!!
Μετά από το βράδυ της συναυλίας εξαφανίστηκε.....στην κυριολεξία παιδιά......!!!!
Είχε ένα πρόβλημα με το έντεχνο που άκουγα......αλλά τελικά είχα μεγάάάάάλο πρόβλημα....!!!!Τώρα περίμενε να την κυνηγήσω?....να πέσω στα πόδια της?...ποτέ δεν κατάλαβα και ποτέ δεν θα μάθω.....αλλά ο Σωκράτης, ο Αλκίνοος και η Χαρούλα έκαναν το θαύμα τους εκείνο το βράδυ και γλύτωσα........!!!
Το απόγευμα θα πάω στο Μall να χαζέψω κανένα βιβλίο και να πάρω το CD!!!
Φιλιά....

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

...είχα μια "άσχετη ψιλοσχέση"(....ξέρετε τώρα πως είναι αυτά....

Πως είναι δηλαδή???
Γιατί θα πρεπε να ξέρουμε???

Τι απορίες έχω ώρες ώρες...είναι δυνατόν κάθαρμα και να έχει νορμάλ σχέση...και άσχετη και ψιλή και εξαφανιζόλ σχέση θα εχει....:)))

March 29, 2007 4:56 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

...είναι από αυτές τις σχέσεις που είσαι-δεν είσαι με μια κοπέλα δεν τρέχει τίποτα......αμοιβαία σεξουαλική εκτόνωση....συνήθως είναι όμορφη(για να λειτουργούν και τα "υδραυλικά συστήματα")....αλλά καλύτερα να μην ανοίγει το στόμα της....
...αντιλαβού ρε όργιο της μακεδονίας???

March 29, 2007 5:19 PM  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Ρε Μαράκι δεν είσαι ιν!
Την σήμερον είναι πολύ της μοδός οι ... σεξουαλικές φιλίες! Όχι αισθήματα, ερωτόλογα, δεσμέυσεις και κουραφέξαλα... αμοιβαία ερωτική ικανοποίηση και εκτόνωση... πώς το λένε; ... σχέση ορισμένου χρόνου!

Ωστε τσιπουράκι αγιονορείτικο, έ;

March 29, 2007 5:30 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

...το τσίπουρον εμίλησεν...
...ευθύς μες στη καρδιά μου...
...μου άνοιξε ορίζοντες...
...και ξύπνησε η χαρά μου...

:-))))))))))))

March 29, 2007 5:36 PM  
Blogger Menios said...

Μαράκι τώρα ο σύζυγος έγινε και σεξουαλικό λεξικό;

Ασκάρ να το ονομάσεις GAMA SOUFRA ! ! !

Γεια σου ρε Πάνθηρα με τις ψιλοάσχετες σχέσεις..

March 29, 2007 9:38 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

:))

March 30, 2007 2:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ααααα μάλιστα....

Δεν είμαι τοσο προχώ ρε παιδιά...

ήσυχο κοριτσάκι....

April 01, 2007 10:46 PM  

Post a Comment

<< Home