....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Monday, March 26, 2007

"Είναι πολλά τα λεφτά.....!!"



Να με συγχωρέσει ο γλυκύτατος "κακός" του ελληνικού κινηματογράφου,
Σπύρος Καλογήρου, αλλά μου έχει κολήσει αυτή η φράση του όλο το ΣΚ....ή μάλλον από την Πέμπτη που έκανα ένα πρώτο τηλεφωνικό interview με μια κορυφαία εταιρία στο χώρο της........η οποία βρίσκεται όμως......εκτός Ελλάδος!!!!...πάλι...!!!!....σε μία πόλη που δεν έχει ήλιο....πάλι!!!!.......στις Βρυξέλλες για να μην σας παιδεύω....

Η ιστορία έχει ως εξής.......είχα στείλει πριν δυο μήνες το βιογραφικό μου (για πλάκα πιο πολύ) και είχα ζητήσει θυμάμαι και ένα κάρο χρήματα εκμεταλευόμενος το ότι έχω κάνει την συγκεκριμένη δουλειά στο Λονδίνο.
Σκεφτόμουν ότι αν είναι να ξαναφύγω απ'την Ελλάδα ...
....να πουλήσω ακριβά το τομάρι μου!!...και έστειλα το CV για πλάκα!!!
Και με πήραν τηλέφωνο.....!!!!!!....αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι θα ξαναπάρουν να κανονήσουμε και interview από κοντά, αλλά ούτε το άλλο περίμενα......
...και αν πάρουν?????...είμαι έτοιμος εγώ να ξαναφύγω απ΄την Ελλάδα???....αλλά είναι και πολλά τα λεφτά ρε παιδί μου.......και δεν πάω στην Νότια Κορέα που πήγε ένας φίλος για να τα πάρει.....στις Βρυξέλλες είναι...(είναι πολλές αυτές οι Βρυξέλλες?)

...και ερωτώ.....
για 4500€ τον μήνα(καθαρά)+αυτοκίνητο+ιατρική ασφάλιση+bonus+private pension scheme......
......θα φεύγατε από την Ελλάδα???....και τι θα θυσιάζατε για παράδειγμα????
....σκεφτείτε το και πείτε μου ειλικρινά......γιατί....
"είναι πολλά τα λεφτά Άρη"!!!!!!!

15 Comments:

Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Αν μου έδιναν και την Πάμελα μαζί, θα το σκεφτόμουν ρε πανθηράκο!
(αλλά αντί να ρωτάς εμάς, γιατί δε ρωτάς την κοπέλλα σου;)

March 26, 2007 5:12 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

.....εκείνη ετοιμάζει βαλίτσες ήδη....δεν μασάει!!!
...οπότε εσύ θέλεις την Πάμελα έτσι?....εγώ δεν τη γουστάρω την Πάμελα οπότε δεν θα είχα πρόβλημα.....αλλά και εσύ ρε φίλε...τόσες γυναίκες σφάζονται για πάρτυ σου εδώ μέσα....την Πάμελα μου έφερες για παράδειγμα???...τέλος πάντων γούστα είναι αυτά....άσε που διάβασα ότι είναι και έγγυος η γυναικούλα σου.....ντροπή....!!
;-))

March 26, 2007 5:18 PM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

για μερικα χρονια καλα ειναι.
πανω απο πεντε κολλας.

θα ζεις παντα με το ,αχ ελλαδιτσα!

March 26, 2007 7:14 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

σ'ευχαριστώ για την γνώμη σου!

March 26, 2007 7:43 PM  
Blogger gademissa said...

4.500€ και είσαι ακόμα εδώ? Μα, υπάρχουν τέτοιοι μισθοί? Μακάρι να σε επιλέξουν φίλε μου, μακάρι!
Και για ποιά θυσία μιλάς? Αυτό θα είναι ευλογία :-)

March 26, 2007 9:53 PM  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Τώρα δεν είναι πλέον γυναίκα μου... είναι η μάνα του παιδιού μου!

March 26, 2007 10:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Πωπω Ασκαρ μου το πιασα το υπονοούμενο τώρα θα πάθεις ενα σύνδρομο (δεν θυμάμαι πως το λένε) που η σύζυγος με το που γίνεται μάνα σαν να παίρνει άλλη υπόσταση και ο άντρας τη σέβετε τόσο που δεν μπορεί να πάει μαζί της!!
Δικαιολογίες για να ξενοπηδάς βρε???
χεχεχε!!!

Πάντως ξύπνια η δικιά σου καθαρματάκι...σε λέει που θα βρώ στο Ελλαδιστάν άντρα να παίρνει 4500 ευρά ας τον ακολουθήσω...:)))

Οτι είναι να γίνει θα γίνει μην το σκέφτεσαι απο τώρα περίμενε να σε πάρουν για συνέντευξη και αγχώσου μετά!!

March 26, 2007 11:00 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@gademissa
φχαϊστώ για την γνώμη σας!

@ασκαρ
δε πιάνεσαι από πουθενά εσύ....ένας Μένιος σου χρειάζεται!
;-))))

@Maraki
....αν το σκέφτεται έτσι....την πάτησε!!!....με λάθος αγοράκι έμπλεξε....
:-))))))))

March 27, 2007 8:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Αν είναι ξύπνια δεν θα την καταλάβεις...

Πέρα απο την πλάκα τώρα -κάτσε να πάρω το σοβαρό μου- ζυγίζεις τα πράγματα βλέπεις τι ευκαιρίες σου δίνονται, τι θα αποκομίσεις μελοντικά, τι μπορείς να θυσιάσεις εδώ, και μετά αποφασίζεις.Στο κάτω κάτω έχεις ζήσει έξω ξέρεις πως είναι και στην τελική δεν είναι ισόβια καταναγκαστικά έργα, πάς για όσο αντέξεις, με τα λεφτά που θα παίρνεις κάνεις πράγματα που εδώ δεν θα τα έκανες εξίσου άνετα και οταν χορτάσεις γυρνάς με 5 φράγκα στη τζέπη σου...αχ να πάω εγώ στη θέση σου???

March 27, 2007 9:39 AM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Eγω θα πηγαινα...!

March 27, 2007 1:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Εξαρτάται από το τι σε κρατάει στην Ελλάδα...... Πάντως όντως "Έίναι πολλά τα λεφτά Άρη...." και αν ξεπερνούσα το άγχος που δημιουργείται σε μια τέτοια περιπτώση ,ότι θα μείνω για πάντα εκτός Ελλάδας , τότε ναι θα πήγαινα!!!

March 27, 2007 5:29 PM  
Blogger Fibi said...

Τώρα γιατί μου ξύνεις πληγές, μου λες??? Πάνω που αποφάσισα να ξεκινήσω και πάλι το κυνύγι εργασίας και να παραιτηθώ απο μια σίγουρη, μόνυμη και κερδοφόρα δουλειά που βρήκα (συνάμα όμως έχω χάσει το χαμογελό μου και γυρίζω πτώμα σπίτι μετά το δίωρο υπερωρίας άνευ πληρωμής)σήμερα κιόλας πήγα στο πρώτι interview... α ναι αλλο ήταν το ερώτημα...

Εφόσον ακολουθεί το έταιρον ύμισι δεν υπάρχει λόγος ερώτησης, καλό ταξίδι!!!

March 27, 2007 6:13 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@palioperiergi
...ναι αυτό το άγχος είναι ένα πρόβλημα

@fibi
πνευματικέ μου γκουρού!!!!!
...με παροτρύνεις λοιπόν???
ωωωωωωωωωω.....είναι σοβαρό αυτό!!
;-)))))
ΥΓ.ελπίζω μόνο να ξέρεις τι ψάχνεις με την δουλειά......καλά πρόσφατα δεν άλλξες δουλειά βρε?

March 27, 2007 6:22 PM  
Blogger Fibi said...

Προ 2μήνου, αλλά τι τα θες, αν είναι να χαλιέσαι και να τ΄ρεχεις όλη μέρα, να παν να κουρευτούνε...

μΕ τΟ ΠάΣο ΜαΣ λέμεεεεε

March 27, 2007 8:17 PM  
Blogger Menios said...

Με ζήτεσε κανείς;

March 29, 2007 9:31 PM  

Post a Comment

<< Home