....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Wednesday, April 11, 2007

...bloggoσυναντήσεις....


Κατά καιρούς έχει τεθεί το θέμα bloggoσυναντήσεων.

Επειδή έχω την εντύπωση ότι και τώρα περνάμε μία τέτοια φάση θέλω να πω την γνώμη μου από την προσωπική μου εμπειρία.

Κατ'αρχήν το μυαλό του ανθρώπου είναι εκ φύσεως περίεργο.....και η όλη ιστορία με τα blogs και τις σχέσεις που δημιουργούντε μέσα από αυτά, δεν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να μας προβληματίζει. Το τι είναι ο καθένας μας δεν έχει και πολύ σχέση με το πως φερόμαστε μέσα από τα blogs. "Εδώ μέσα" ανοιγόμαστε πιο ελεύθερα ενώ αν συναντηθείς με κάποιον/α..... θέλεις ένα "χ" χρόνο να συνηθίσεις τη φάτσα του και να συνδέσεις πολλά από αυτά που έλεγες και σου έλεγε ο συγκεκριμένος άνθρωπος με το πρόσωπο που έχεις απέναντί σου!
Από προσωπική πείρα θα πω ότι οι συναντήσεις με bloggers που έχω κάνει με έχουν αφήσει θετικό ή ουδέτερο κατά μεγάλο βαθμό.........και αυτό γιατί δεν έπεσα στην παγίδα να έχω σχηματίσει συγκεκριμένη εικόνα για κάθε έναν, λόγω του ότι μιλούσα μαζί τους μέσω comments ή emails.....άλλο τι γράφεις σε ένα email...και άλλο τι μου λέει το πρόσωπό σου και ο αέρας σου από κοντά!!!!!!

Είναι όπως στην καθημερινή ζωή.....θα γνωρίσεις 10.....και από αυτούς 1 ίσως γίνει κολητός.......με 2-3 ίσως έχεις μια επαφή που και που και οι υπόλοιποι απλά χάνονται στα γρανάζια της ζωής τους ο καθένας.
Όταν βρέθηκα σε ένα τραπέζι τον Σεπτέμβρη του 2006 με άλλους 30 περίπου bloggers.....ένιωσα τα εξής:

1ον Πήγα με πολύ χαρά γιατί θα γνώριζα καινούργιο κόσμο.

2ον Κατά τύχη πήγα πρώτος στην ταβέρνα και είχα αναλάβει τον περίεργο ρόλο να σπάσω τον πάγο με τους πρώτους που έφτασαν εκεί......λόγω χαρακτήρα το διασκέδασα γιατί άλλοι έμπαιναν φοβισμένοι.....άλλοι είχαν σκάσει από τα γέλια πολύ πριν μπουν στην ταβέρνα και τους έβλεπα από το τζάμι και άλλοι χαιρόντουσαν που θα γνώριζαν καινούργιο κόσμο μιας και είχαν συνηθίσει στην όλη διαδικασία λόγω "πολλαπλών επαναλήψεων"!

3ον Χάρηκα που γνώρισα ανθρώπους από όλες τις ηλικίες....από 20 μέχρι 60 ετών περίπου!

4ον Χάρηκα που είδα μαμάδες να έρχονται με τα πιτσιρίκια τους.

5ον Το πιο περίεργο είναι ότι δεν είχα όρεξη να συζητήσω τα ίδια πράγματα που λέγαμε στα blogs, ήθελα να μιλήσω και να ακούω για οτιδήποτε άλλο.

Γενικότερα το κλίμα ήταν εξαιρετικό κατά τη γνώμη μου, παρ'όλο που υπήρχαν κάποιοι οι οποίοι δεν μου άρεσαν σαν άνθρωποι......αλλά χαίρομαι που τους γνώρισα....!!

Με κάποιους/ες κρατήσαμε επαφή και κρατάμε ακόμα αν και δεν πολυμπαίνω στα blog τους.

Με έχουν καλέσει σπίτι τους και τους έχω καλέσει. Κουβεντιάζουμε μέσω mail πολλές φορές λόγω έλλειψης χρόνου να βρεθούμε και είναι εξαιρετικοί άνθρωποι.

Όπως και νά'χει νομίζω ότι αν κάποιος προβληματίζεται αρκετά στο θέμα καλύτερα να μην πάει σε μια τέτοια συνάντηση γιατί προφανώς δεν θα είναι χαλαρός.
Επίσης το ότι εγώ θα πήγαινα σε μια τέτοια συνάντηση δεν σημαίνει ότι έχω το δικαίωμα να απαιτώ και να πιέζω τους υπόλοιπους να ενεργήσουν σύμφωνα με την γνώμη μου!

11 Comments:

Blogger candy's τετραδιάκι said...

Συμφωνω απολυτα. ;)

April 11, 2007 6:58 PM  
Blogger Shades said...

This comment has been removed by the author.

April 11, 2007 8:39 PM  
Blogger Shades said...

Πω πω σοβαρό ποστ(άκιον) από ένα Πάνθηρα.
Μεγάλε δε το περίμενα από σένα αυτό.. τέτοια σοβαρότις και για ποίον θέμα.. για μια blogοσυνάντηση;
Ρε φτύσε τα πόδια σου μη πω τίπουτις πιο βαριό και πάμε για κανα ουζάκιον!!!

April 11, 2007 8:40 PM  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Τώρα δεν κατάλαβα...
Αυτός ο από πάνω μου, που μιλάει τόσο μόρτικα είναι ο γνωστός ευαίσθητος Σκιούλης, ή εκείνο το ρεμάλι ο Μένιος;

April 11, 2007 10:35 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

καλημέρα παιδιά,

@candy
καλά....συμφώνα....αλλά μην το παρακάνουμε κιόλας εεε???...να βριζόμαστε που και που...μην ξενερώσουμε κιόλας???...;-)))))))

@shades
Τά'φτησα....τά'φτησα τ'αναθεματισμένα.....!!!!
Μ'απειλείς ρε????.....μπου ρε λέμε...μπου!!!
;-)))))))

@ασκαρ
...έλα ρε Ασκαρ και εσύ.....όλα θες να τα ξέρεις και να τα αναλύεις πια??....
;-))))))

April 12, 2007 8:49 AM  
Blogger srm1033 said...

Χρονια πολλά βρε , έστω και καθυστερημένα.

April 12, 2007 9:03 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Χρόνια Πολλά ρε γειτόνισσα, νά'στε καλά!
:-))))))))

April 12, 2007 9:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Αααα εγώ δεν ντρέπομαι καθόλου θα πάρω το έτερον ήμισυ παραμάσχαλα και την διχασμένη μου προσωπικότητα Μαράκι/Ρίκα και θα μαστε πολλοί...

Shades μου σε επηρεάζει κατα πολύ ο Μένιος ή ο πάνθηρας σου το βγάζει αυτό?...χεχε!!!

April 12, 2007 10:09 AM  
Blogger Παιδίσκη ερωμένη said...

Εγώ ντρέπομαι.
Απλά ντρέπομαι, χωρίς πολλά λόγια..!

Είμαι σε κάποιο φόρουμ, εδώ και χρόνια και έχω οργανώσει party με μεγάλη επιτυχία, είχαμε μάλιστα, 3ψήφιο αριθμό ατόμων που μας τίμησαν με τη παρουσία τους, αλλά με bloggers ντρέπομαι..

:(

April 12, 2007 11:08 AM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

@Maraki
Και πολύ καλά θα κάνεις βρε!
;-))))

@παιδίσκη
Δεν χρειάζεται να προβληματίζεσαι τότε...!!! :-)))))))

April 12, 2007 11:23 AM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

E ναι χωρις μπινελικια δεν γινεται τιποτα.
Αλλιως ειμαστε για Μεγαρο μουσικης.

(χεχεχεχε)

:)))

April 12, 2007 11:36 AM  

Post a Comment

<< Home