....ρε ουουστ....!!!

.....οι γαλαζοαίματοι στο σόι μου ξεκινούν από εμένα...!!!...!!!

My Photo
Name:
Location: Αθήνα, Greece

"Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!" Νίκος Καζαντζάκης

Number of online users in last 3 minutes

Wednesday, April 04, 2007

....άϊ σιχτίρ!!!!!!!!!


....χάλια...σκατά κι απόσκατα....ταπειροκρανίαση....

....χθες έδωσα 430€ για το αμάξι και πάλι έχει πρόβλημα...

...δεν κοιμήθηκα καλά....πονάνε τα μάτια μου....

....αλλαγές στην δουλειά...κι ότι του καυλώσει του καθενός....

....το πρωί πήγα να τρακάρω 3 φορές....

....δεν είναι γυναίκες οδηγοί....είναι ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ......γενικότερα....άϊ σιχτίρ σήμερα....

Τίτλος ποιήματος: "...άϊ στο διάολο...."

...μαύρη η ζωή είναι σήμερις...
...μαύρη οσάν την πίσσα...
...και έχει πέσει πάνω μου...
...και με τραβάει με λύσσα...

...από τα έγκατα της γης...
...τα τέρατα φωνάζει...
...νά'ρθουν στην επιφάνεια...
...να μ'έβρουν τα προστάζει...

...και ευθύς αφού εξύπνησα...
...αυτά με παραλάβαν...
...εμέναν εδιαλέξανε...
...απ'όλη την Ελλάδαν...

...κι έτσι με τέρατα θεριά...
...απ΄τό πρωί παλεύω...
...να φύγω θέλω κι από δω...
...πολλά τους τα μαζεύω....

...μαύρη μαυρίλα σήμερα...
...μαύρη κια αρχνιασμένη...
...μαύρη οσάν τον Καρεμπέ...
...και μαυρομουχλιασμένη...

13 Comments:

Blogger candy's τετραδιάκι said...

Xαλαρωσε ρε Πανθηρακο...μπορει να περνας τα παθη της εβδομαδας των Παθων!!!
Την αλλη εβδομαδα θα ειναι καλυτερα θα εχεις να ασχοληθεις με αλλα παθη...!
Στο ευχομαι :)

April 04, 2007 2:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Πάντως μέσα στα πάθη θα είναι ε καντούλα?

Ετσι να μπεις στο πνέυμα της εβδομάδας και απο Κυριακή Ανάσταση...

Εγώ που έχω ημικρανία απο χθές τι να πάρω που δεν λέει να περάσει ε???

April 04, 2007 3:05 PM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

relax

April 04, 2007 8:04 PM  
Blogger Fibi said...

Aχουτα μου, το καθαρματάκι μουτρωμένο, μη σκας, στο έχω ξαναπεί, πάρε λίγο απο το δικό μου χαμογελάκι για την επόμενη μέρα, πολλές αλλαγές με διάθεση λαμπρή... έτσι ζεις πραγματικά, όπως είπε και ο onomatodosia μας relax παιδίμ :)

April 04, 2007 10:18 PM  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Ρε πάνθηρα, ολ αυτά τα γράφεις για να μας πείσεις ότι πρέπει ν' αλλάξεις χώρα;

April 04, 2007 10:20 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Καλημέρες πολλές και όμορφες σ'όλους σας παιδιά!!!
Σήμερα όλα οκ....! :-)))

Relax χθες....πήγα σπίτι έφτιαξα μια ψαρόσουπα και κοιμήθηκα γιατί δεν με άντεχα ούτε εγώ να γκρινιάζω!!!

ασκαρ......μπααααα....αρκεί να πείσω τον εαυτό μου γιατί δικιά μου η επιλογή δικές μου και οι συνέπειες!!.... ;-)))

April 05, 2007 8:20 AM  
Blogger gademissa said...

Το ποίημα, ενώ θα έπρεπε να με κάνει να σε συμπονέσω με έκανε και γέλασα!!! Εχεις ταλέντο το ξέρεις? Κύριε ονειρο-ποιητή πάνθηρ σας εύχομαι καλή Ανάσταση :-)))

April 05, 2007 6:21 PM  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Πάνθηρ, καλή Ανάσταση και να προσέχεις μη σε βρει κανένα βαρελότο και σου κάψει τη γούνα!

April 06, 2007 2:33 PM  
Blogger Shades said...

Αυτό είναι ποίημα!!!!!
Διαβάζω διάφορα ποιήματα στα διάφορα μπλογκ και νομίζω ότι είναι όλα ίδια.. εσύ έκανες την έκπληξη ΜΕΓΑΛΕ ποιητή!!!!!!!!!!
Εύχομε καλό Πάσχα με ύγεια και χαρούμενες στιγμές.

April 06, 2007 11:38 PM  
Blogger david santos said...

Heelo!
Thanks for you work and have a good weekend.

April 07, 2007 5:07 PM  
Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Παιδιά σήμερα είδα τα σχόλιά σας μιας και έχω έλλειψη internet στο σπίτι.
Ευχαριστώ για τις ευχές σας, να είστε όλοι καλά!

April 10, 2007 8:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ακόμα σιχτιρίζεις βρε?

Αντε γράε κανα πιο εύθυμο ποστ!!!!

April 10, 2007 1:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

*γράψε

Αχ λόγω κεκτημένης ταχύτητας κάνομεν και λάθη!!!!

Χρόνια Πολλά βρέ και αν με ξαναπεις Μαρίκα θα σου βανδαλίσω το blog να το ξέρεις!!

April 10, 2007 1:20 PM  

Post a Comment

<< Home